u Bobbi Brown

21.7.12

Včera som sa zúčastnila milého eventu, ktorý zorganizoval tím z Bobbi Brown v Douglase Na Příkope. Previedli nás sortimentom, novinkami, takže sme sa všetci o značke dozvedeli niečo nové, niektorí napríklad aj to, že Bobbi Brown je žena a nie muž (ehm Natália). A všetci sme dostali mini makeover, okrem Alexa, ktorý neviem prečo nechcel :D Bobbi Brown je na českom trhu pomerne nová značka, ja som ju poznala už dlho, v Londýne je totiž veľmi známa a dostupná ľahko a všade, spolu s ostatnými luxusnými značkami kozmetiky. U nás sú zatiaľ otvorené len dve pobočky, a to obidve v Prahe, ale snáď ich bude čoskoro viac. Ja ako vážne bledá osoba si tam viem dokonca nájsť mejkap (odtieň Alabaster) a to nie je len tak, takže za mňa palec hore. A najmilšia slečna vizážistka pre mňa našla najdokonalejšiu červenú (Old Hollywood), čo hovoríte? :)


môj mini makeover v akcii, v pozadí Nat :D

35 comments:

  1. Lucka, podľa mňa si maximálne opeknela. Krásna si! :)

    http://flying-in-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super fotky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Chodíš s Alexom?

    ReplyDelete
  4. ty vlasy!!!! seš nádherná, mohla bys jim dělat modelku :)

    ReplyDelete
  5. Ta ruda rtenka je super,vypadas super!!:)

    ReplyDelete
  6. chci to i v brně! :D p.s. perfektní vlasy :)

    ReplyDelete
  7. super! tohle líčení Ti sluší :)

    ReplyDelete
  8. Nikdy som o značke nepočula, iba u iných blogeriek som niečo zaregistrovala ale nevenovala som tomu pozornosť. Teraz sa na to určite mrknem :) A krásny je ten rúž, pekne im ho modeluješ :)

    ReplyDelete
  9. Lucio jsi dokonalá a mrzí mě, že já byla pozvaná až na 6 a tolik super holek jsem minula. Tak snad příště. :)) Old Hollywood je božská!

    ReplyDelete
  10. naozaj chodíš s Alexom? a nie je on gay?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už sme ti obidvaja jednoznačne odpovedali predsa.

      Delete
    2. No ani ne, i mě by to docela zajímalo :) Jinak skvělé vlasy i outfit!

      Delete
    3. Ja som si to tiez myslela ale pravidelne ho vidim v trafe s nejakymi holkami riesit

      Delete
    4. preboha :D :D...myslím si, že toto je každého osobná vec a je to zbytočné tu riešiť a rozoberať, ako povedala Lucia :)!

      Delete
    5. tiež som o ňom už ćo to počula. je úplne jasné že je to len ťah na Luciu. neviem prečo sa nechcete k tomu vyjadriť, máte blogy, ste verejné osoby, o nič nejde predsa.

      Delete
    6. ak smiem vedieť, čo si o mne počula?

      Delete
    7. že si dosť sukničkár.

      Delete
    8. VŠAK SA LUCIA VYJADRILA ŽE NIE !!!!

      Delete
  11. Moc ti to na fotkách sluší!:)

    ReplyDelete
  12. Lucia prajem ti s Alexom veľa šťastia, aj by som popriala nech vám to dlho vydrží, ale viem že nevydrží.

    ReplyDelete
  13. Dievcata prosim vas uvedomte sa co pisete!!!! Ani jedna z vas alexa nepozna osobne tak preco sa tu o nom bavite????? A este k tomu v nie najlepsom svetle? Je to moj najlepsi kamarat a nedopustim aby ste z neho robili nieco co nieje...netusim co je toto za blog, ale viem ze riesit taketo sukromne veci ( a pritom ciste lzi) sa naozaj nepatri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. co je na tom ze sa niekto opyta ci su s Alexom spolu, uvedom sa ty. A oni nevedia ani odpovedat.

      Delete
    2. už sme odpovedali, takže ešte raz...nie sme spolu, nechodíme spolu. spoznali sme akurát práve v piatok na tejto akcii v Douglase a videli sme asi cca ani nie 1 hodinu. koniec príbehu. Vdaka za priania, kytice pošlite neskôr...

      Delete
    3. Je mi luto ze si to nepochopila ty.. Narazala som na tie komentare co alex kde a skym robi;)

      Delete
  14. Máš priateľa?

    ReplyDelete
  15. :D tie komentáre sú mi nasmiech.
    ale ten rúž ti teda vážne sekne!

    ReplyDelete
  16. Veľmi ti svedčí rúž a aj všetko ostatné, dobré vedieť že majú svetlučké mejkapy, tiež som bledula ako ty a mám problém nájsť si vhodný odtieň.
    A ako pozerám Luci a Alex, anonymky vás majú nejako v zuboch, haha dobre máte, čistá závisť je to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to sa určite mrkni na odtieň 00 Alabaster alebo 01 Porcelain, obidva sú veľmi bledé. Ja mám zatiaľ odskúšaný len jeden mejkap, Skin Foundation, super na zmiešanú pleť. A anonymky nás netrápia :)

      Delete
  17. Pristane ti to :)

    majka-m87.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. you look beautiful, I Love bobbi brown! :)
    kisses

    ReplyDelete