that awkward moment

24.7.12

V nedeľu skoro ráno sme sa s Nat silou vôle vytrepali z domu a vybrali sa na blšie trhy, o ktorých vám ešte napíšem. Aj sme trochu zmokli, všade bol štrk a blato, a ja som si okrem iného kúpila malý biely chlpatý koberec (lebo mi pripomínal Bleska), ktorý bol trochu špinavý a smrdel a celé dopoludnie som ho vláčila v ruke, takže som asi trochu smrdela tiež, ale to našťastie na fotkách nevidno. A aby toho nebolo málo, ešte som si nakoniec aj sadla do dúfam vody a mala celý zadok mokrý. 

 bralet - Zara / shorts, bag - H&M, jacket - DIY Pull & Bear / jewellery - ebay 

THAT AWKWARD MOMENT




48 comments:

  1. prsteň je naj!

    http://flying-in-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdá se mi to, nebo jsi každým novým dnem stále víc a víc krásnější? :-)
    Sluší Ti to !

    ReplyDelete
  3. Sekne ti to ;) Skvelá kombinácia.

    ReplyDelete
  4. Tobě to tak sluší! :) A ta poslední animace je skvělá! :D

    ReplyDelete
  5. tá jacket je úplne super ,tie hroty :)) pristane ti to

    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. ta bundička je skvělá:)

    ReplyDelete
  7. bunda jak blazen, silim! super, super, super

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pujdu ke kadernici s tvoji fotkou, protoze to ombre je perfektni! Krasna jsi, jako vzdy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zvládneš aj sama, aj ja som si to len tak sama :)

      Delete
  9. Ja uz viem koho mi pripominas! Lanu del Rey! :) ale ty si krajsia! Mam velmi rada tvoj styl obliekania, tvoje malovanie ale tiez to co s tebou vyzaruje... len tak dalej lucka, sprijemnujes mi vzdy den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéj ďakujem za pekné slová, teším sa :) No nemyslím že sa na Lanu podobám, ale tak vďaka, ona je krásna :)

      Delete
  10. hahahhaha, perfektni! :))

    a jsi krasna!

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Hezké, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  12. milujem tie spice ..odkial ich berete?!?!?!?!? :p

    ReplyDelete
  13. ta bunda je mega!!

    fash-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. úžasný blog. a tá bundička! sledujem a teším sa na nové posty!

    ReplyDelete
  15. OMG i love your jacket!!

    Christal,
    fashion-forthesoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. sluší ti to, ta kabelka je krásná :) a chlupatý koberec bych chtěla taky!

    ReplyDelete
  17. milujem tvoj štýl..ja by som na túto kombináciu vôbec nemala odvahu..si jednička!:-)

    ReplyDelete
  18. nadherny outfit...och..kiezby som mala taku postavu ako ty :)

    ReplyDelete
  19. Stylová bundička, ty hroty jsou super, jen je to asi na nic na kabelky přes rameno :D :(

    ReplyDelete
  20. :D to gifko!
    sluší ti to,moc!

    ReplyDelete
  21. aspoň vlasy si si mohla očesať, fuj

    ReplyDelete
  22. bunda a prsten! dokonalost! :)

    http://theblondetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ahoj luci :) tak stava sa :D mna minule holub :P inak ako si spokojna v prahe? brno a jeho atmosfera ti nechyba? mna tam vzdy velmi bavilo centrum a zara :D

    inak ,som si obnovila svoj stary blog, prides ma navstivit? :)

    http://footlooseinthecity.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brno mi nechýba vôbec, Praha je neporovnateľne krajšia, a neviem čo tam presne nazývaš "centrom" :) A Zary sú v Prahe väčšie :)

      Delete
  24. Bleší trhy mám taky ráda

    Na mém blogu právě probíha giweavay o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ježiši len Guess kabelku nie :D ale ďakujem aj tak :)

      Delete
  25. vybíjaná jacket je mega! ou!! vyzeráš naozaj dobre na týchto fotografiách ;)


    a blšie trhy sú zábava :)

    ReplyDelete
  26. krásna bundička :-)

    ReplyDelete
  27. OUtfit jsi měla ale skvělý!!! :)

    ReplyDelete
  28. you look really amazing! Love your jacket :)
    xoxo

    ReplyDelete
  29. krásna bundička :) a chcela som sa spýtať ako si postupovala keď si si robila ombre hair...lebo sa na niečo také chystám a každá dobrá rada sa počíta :)

    ReplyDelete
  30. tak ten mokry zaver sa mi paci najviac ;) pekny den to mohol byt. outfit je dokonaly

    ReplyDelete
  31. Nádherná bundička!
    vik-ladyla.blogspot.cz

    ReplyDelete
  32. Tá bundička je nádherná, mám ju aj ja ak ju máš z Pull&Bear. Veľmi zháňam tie špice a nikde ich nemajú, nebola by si taká zlatá a poslala by si mi ich na dobierku tak, že by si si ich objednala z ebay a potom mne poslala? Ak by sa to dalo prosím napíš mi na e-mail: shopaholic2323@azet.sk ... prosím pomôž, bola by som ti vďačná:))

    ReplyDelete
  33. Nadherne:) prosim zacni zase blogovat :D chybaju nam tvoje posty:(

    ReplyDelete