sales shopping!

14.7.12

Som (právom!) samozvanou kráľovnou výhodných nákupov, a veľmi si na tomto titule zakladám, pretože iný nemám :) Zľavy sú ešte stále všade, ja som za posledných pár dní prešla v Prahe zopár obchodov a objavila zopár naozaj super a výhodných topánok, tých nikdy nie je dosť. A kabeliek tiež :) Uvádzam aj ceny pred a po zlacnení, len aby ste videli, že môj titul mi zaslúžene patrí.


Tieto semišové členkové čižmy sú úplne dokonalé, strašne pohodlné a pôjdu takmer k všetkému, viem, že ich veľa vynosím, a to celoročne. U Natálky ste ich videli už pred pár dňami, a ja som jej ich tak závidela, že som si ich musela zaobstarať tiež. A napriek tomu že v Zare pracujem, musela som si ich vyhľadať a vystopovať a cestovať po ne ako každý iný zákazník. Oplatilo sa! ZARA, z 1999 kč na 799 kč.


Úžasné elegantné sandálky, napriek tomu myslím, že majú určitý nádych rock n rollu :) Tie čierne glittre na pätách! A pásiky cez prsty vyzerajú ako kovové. Zhrniem, sú strašne krásne a strašne nepohodlné, no pre krásu treba trpieť, že ;) ZARA, z 899 kč na 399 kč.


Pekné telové semišové lodičky som chcela už dlho, ale vždy keď som nejaké hľadala, nikdy som nenašla žiadne, ktoré by mi vyhovovali farbou. Keďže som veľmi bledá, väčšina telových farieb na mne vyzerali ako hnedá, a nude farby ako svetlo ružová. Na tieto lodičky som narazila dnes úplne náhodou, nie je to tak, že najlepšie veci nájdete keď nehľadáte? Farba je béžová a veľmi svetlá, bez akýchkoľvek nádychov hnedej alebo ružovej. Tak som ich konečne našla! :) MANGO, z 1399 kč na 699 .


Milujem glitter!!! Túto kabelku som si kúpila keď bola v plnej cene, potom som ju vrátila, samozrejme nenosenú, a kúpila si ju znovu v zľave :) Minulý týždeň som za ňu dala 300 kč, a dnes som ju videla ešte lacnejšiu. H&M, z 599 na 200 kč.


A môj najobľúbenejší kúsok, táto prenádherná kovová kabelôčka, úplne sa milujeme. Strašne sa mi páči zapínanie, very vintage. ZARA, z 1499 kč na 799 kč.

Pozrite ako mi ladí s mojím obľúbeným lakom, Essie Turquoise & Caicos  Ďalší dôkaz, že k sebe patríme.

42 comments:

  1. sorry ale väčšina ľudí si nemôže takéto veci dovoliť ani v zľave, stále je to veľmi drahé, napríklad pre mňa ako študentku.

    ReplyDelete
  2. Všechno chci, nesnáším tenhle blog!!!! :)

    ReplyDelete
  3. ty sandálky ze Zary!! jsou božské :)

    ReplyDelete
  4. Ty první boty chci taky =) A ostatní věci se mi také moc líbí =)

    ReplyDelete
  5. Ty kabelky. Ta s flitry by potěšila oko nejedné z mých kamarádek...

    ReplyDelete
  6. Krásne úlovky :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. su to krasne veci a je fajn ze si vychytila take "zlavy", no aj tak je to podla mna dost penazi...je to ale tvoja vec ..ale ..nezda sa ti ze si dost materialistka? pomaly nebudes vediet kde davat vsetky tie topanky a kabelky ..a vsetky saty. nemyslim to v zlom..tie veci by som si mohla financne dovolit aj ja, cize zavist to nie je, ale mala by som vycitky. neber to osobne, bol to moj postreh len. nech sa ti dari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemám výčitky, a mám dosť miesta na všetko :) Všetko sú to veci ktoré využijem, hlúposti a veci "možno raz to využijem" si nekupujem...:)

      Delete
  8. Tá strieborná kabelka 200 kč - okolo 7 eur? Čoooo? Zajtra si po ňu idem! A topánky zo Zary si kúpim tiež oboje, ak budú mať v mojej veľkosti, díky za tipy :)

    ReplyDelete
  9. Tak tie prvé topánky chcem! Raz už som mala podobné vyhliadnuté, ale na moju nohu čislo 38-39 som nikdy také nevedela zohnať, vždy vypredané :( Takže ani nedúfam, že tieto zoženiem.

    ReplyDelete
  10. JA MUSIM MAŤ!! Tú poslednú kabelku. A keď už budem v Zare, tak asi aj tie sandálky, za tú cenu! :)

    ReplyDelete
  11. LOL
    Nechce sa mi veriť, že niekto obviňuje fashion blogerku, že je materialistka :D WOW, to je prevratné zistenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemyslím si že veci sú najdôležitejšie, ale ak mi robia radosť, prečo by som si ich nedopriala. Vedela by som ale zaobísť aj bez toho samozrejme, na veci nijako naviazaná nie som, a už vôbec nie na topánky a handry :)

      Delete
  12. mam uplne rovnaky nazor, tiez by som sa bez vacsiny veci zaobisla, ale preco by som to robila, ked nemusim, a takisto topanky a kabelky a oblecenie je mojim "neduhom", ale nie zavislostou. Zivot je taky kratky, preco si nedopriat co nas tesi :) niekto si tento rok nasetril na letnu dovolenku, ja na Furla kabelku a som vytesena ako mala :)

    ReplyDelete
  13. Ta zelená kabelka vypadá dobře a ty první boty taktéž :).

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Já měla dneska štěstí v Orsay (zlaté džíny - 200Kč) a v H&M, kde jsem pořídila téměř kompletní outfit (bez bot a kabelky) asi za 600Kč. Naopak na boty ve slevách mám na rozdíl od tebe vyloženě smůlu:D Ty lodičky Mango bych za tu cenu brala všemi deseti!

    http://art-of-diona.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Prosim ta, tie semisove topanky - Zara cizmy a Mango lodicky, su niektore z nich z pravej koze? Ak by boli, za tu cenu sa neuveritelne oplatia, mam zalusk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oboje sú z pravej kože :)

      Delete
    2. dakujem za odpoved, zajtra letim do Auparku!

      Delete
  17. Já nevím,proč tady řešíte,že ty věci nepotřebuje.Kupuje si to za své peníze,vám do toho nic není.Neříkejte,že když se vám něco líbí,a je to ve slevě,necháte to tam,NE! To si jen zase někdo potřebuje zvýšit sebevědomí a navážet se do někoho,co? :)

    ReplyDelete
  18. ano? pochybujem ze jedno dvadsatrocne dievca ma tolko vlastnych penazi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už sa mi to ani nechce komentovať, ale mám 26 :D a na všetko si sama zarábam už roky. A konieckoncov je to moja vec.

      Delete
  19. Na úplne všetky veci čo Lucia má si poctivo sama zarobila, pracuje už od od svojich 19, neviete vy anonymovia koľko vecí má a koľko nakupuje a čo všetko si musí odoprieť aby si niečo pekné kúpila, tak nemáte právo niečo takéto o nej napísať keď ju vôbec nepoznáte.

    ReplyDelete
  20. všetko skvelé,ale strieborné psaníčko úplne naj :)

    ReplyDelete
  21. já dnes koukala v Zaře na úžasné kotníkové s lesklou špičkou. Na podzim ideál..ale Na příkopě neměli mou velikost, tak je snad ulovím někde jinde! Jinak ty nude lodičky jsou krásné! .)

    ReplyDelete
  22. ta kabelčička ze zary je skvělá!! :)

    ReplyDelete
  23. skvele ulovky sa ti podarili! zavidim, ale v dobrom :)

    ReplyDelete
  24. ty druhy glitter sandalky ze zary sem si taky koupila:)
    jsou krasne:D

    ReplyDelete
  25. Prosím prosím, nevíš kde ještě ty první černé kotníkové mají? já je viděla na příkopech, ale 40 byla beznadějně pryč :(...jinak krásné úlovky!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takto z hlavy neviem, ale môžem sa ti na to zajtra pozrieť v práci v PC, keď tak mi napíš na email :)

      Delete
    2. Jé, to by jsi byla zlatá!! Jestli ti to nevadí :), píšu mail!

      Delete
  26. Ty první botky jsou skvělé, asi se po nich v Zaře taky podívám!

    ReplyDelete
  27. tie telové semišové, ach! chcem :)

    ReplyDelete
  28. ty tělové semišky jsou geniální! :)

    ReplyDelete
  29. Nikto nemá právo súdiť ťa podľa fotiek,je tvoja vec koľko peňazí na čo mínaš..tí čo sa stažujú že nemajú zvyčajne majú najviac a naopak..ja sama mám 19,mám tri celoročné brigády a pri mojej minulej návšteve Prahy som minula na tri páry topánok 3100kč...

    V ktorej pražskej Zare robíš :)?

    ReplyDelete
  30. krásne veci si nakúpila, mne sa iež veľakrát podarí nakúpiť za skvelé ceny úžasné kúsky.

    pozývam ťa na svoj blog, mohol by sa ti páčiť: littlecurlykate.blogspot.sk

    ReplyDelete
  31. super úlovky! hlavně ty první boty jsou super :)

    ReplyDelete
  32. Ja som po tých béžových v MNG pokukovala tiež a premýšľam, že sa po ne vrátim. Ak ešte nejaké ostanú...

    ReplyDelete
  33. great purchases! :)

    I really like your blog and your amazing style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete
  34. Áno, naozaj si kráľovnou výhodných nákupov! :) Palec hore ... A tie prvé, sú úžasné :)

    ReplyDelete