Rimmel v Elle

23.7.12

Ak by niekto ešte náhodou nevedel, tak v súčasnej Elle (v ČR) je ako darček pribalený Rimmel lak na nechty. Hodnota laku je síce nižšia ako hodnota časopisu, ale ak si Elle kupujete aj tak, tento mesiac sa to oplatí. Toto avízujem hlavne preto, že Rimmel laky mám veľmi rada, hlavne kvôli plochému štetčeku, ktorý je úplne najlepší, rovnaký ako pri Dior lakoch. Prajem si aby taký mali aj moje najobľúbenejšie Essie laky. Navyše naozaj dobre držia, aspoň na mne. Z ponuky odtieňov som si vybrala ružový Rose Libertine, a ešte mám doma ďalšie tri, ktoré vidíte na fotke. Tmavomodrý Blue Vogue používam už roky, jeden čas som mala obdobie keď som nenosila žiadny iný. V britskej Elle tento mesiac žiadny materiálny darček nebol, ale zato duchovný áno, dali veľmi poučný článok, "How to look good on Facebook." :D Zoom in and enjoy.

Na obálke ako prvý muž v histórii obálok Elle - David Beckham. Keby to bolo na mne, túto poctu by som udelila inému mužovi, asi by to bol Johnny Depp alebo Andrej Pejic ♥ koho by ste dali vy? :)


23 comments:

  1. na slovensku su tento mesiac tričká, ale ako naschvál nikde nemaju to čo chcem ja :/

    ReplyDelete
  2. já tu obálku miluju...je naprosto dokonalá. david mi tam vůbec nevadí. johny depp je muj nejvetsi favorit,ale nejak si ho neumim predstavit na obalce damskeho casopisu. v tomhle smeru mi tam vic sedi david

    ReplyDelete
  3. Taky už mám :) Dokonce i článek na blogu ;).
    Jinak tyto laky mám moc ráda. Dobře mi drží a skvěle se aplikují.
    http://lluckyones.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Laky od Rimmelu mám naozaj veľmi rada, ten štetec je najlepší a tie tvoje tri majú skvelé farby! :)

    ReplyDelete
  5. Laky od Rimmelu mám čím dál tím radši, takže pokud nezapomenu, tak si elle i s ním ráda koupím. A David je prostě fešák, to mu nikdo nemůže upřít :))

    ReplyDelete
  6. Ten ružový chcem tiež, asi aj ten Blue Vogue, ale ten v Elle nie je ak som to pochopila správne, že? a tiež by som radšej Johnyho :)
    How to look good on facebook zabil :D

    ReplyDelete
  7. Já Elle sice nečtu, ale ta obálka je povedená. Souhlasím s tím Johnnym nebo Andrejem =)

    anesagill.blogspot.com - právě probíha giveaway, ale nikoho nenutím =D

    ReplyDelete
  8. Zoom-la a enjoy-la som, dosť kvalitný článok, teraz budem kráľovnou facebooku :)))
    Ak sa smiem spýtať, kde kupuješ UK Elle, dávaš si posielať z UK? A škoda že na Slovensku laky nie sú..

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Tescu medzi zahraničnými magazínmi :)

      Delete
  9. Českou Elle s Davidem Beckhamem na titulce, jsem si nemohl nechat uniknout ani já :-)

    ReplyDelete
  10. Ako to že som ešte tieto laky nevyskúšala?

    ReplyDelete
  11. asi si taky začnu kupovat časopisy v aj :) :D

    ReplyDelete
  12. kolko stoji ten lak osobitne ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podľa Rimmel stránky tieto malé 60 seconds laky sú 49 kč, a tie väčšie PRO 99 kč. Tak asi tak nejak aj v obchodoch

      Delete
  13. ja som spokojná s davidom, úplne ma dostal ten rozohovr s ním, aký bol zlatý, milý, skromný:)

    ReplyDelete
  14. já mám ten oranžovočervený, ale tenhle odstín se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  15. právě si jím lakuji nehty a jsem nadšená!!! zítra si jdu pro další barvy na drogérky :)

    ReplyDelete
  16. tenhle odstín se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  17. Tiež milujem Rimmel laky. :) A na Slovensku máme k tejto Elle až teraz tie tričká... :D

    ReplyDelete
  18. Rimmel taky mám taky ráda, ten plohý štěteček by měl být u všech laků! :D
    a s Davidem na obálce jsem víc než spokojená!

    ReplyDelete
  19. taky tyhle Rimmel laky používám, jsem doslova závislá na tmavě červeném (:

    ReplyDelete
  20. mám předplatné, takže jsem si nemohla vybírat, ale s tímhle odstínem jsem spokojená! :) a ten modrý vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  21. Všechny tvoje odstíny jsou dobrý :) A na obálku bych dala kohokoli jen ne Davida. (prostě ho nemám ráda a nemůžu si pomoct.. )

    ReplyDelete