MINT finally

7.7.12

Cez štatistiky blogu sa dá pozrieť aj to, akým hľadaným výrazom sa k vám niekto dostal cez google. Väčšinou to u mňa býva niečo s Biodermou, alebo ombré vlasy, sukne, šaty, laky na nechty atď. Občas aj niečo, čo sa ma netýka, a nechápem, prečo ma s tým vyhliadavač spája, napríklad minule som tam videla že "6 prstov" (nemám!), a raz aj ".... v neónovom tričku". Namiesto bodiek tam bol veľký vulgarizmus, ktorý nenapíšem lebo sa hanbím, a neónové tričko nemám tiež :D
No, a od uverejnenia posledného článku som nevychádzala z údivu, koľko ľudí si googlilo výrazy spojené so mnou a mojím priateľom - teda teraz už bývalým - a aj tetovaniami, ktoré máme. Kto nevie, máme vytetované srdiečka na rovnakom mieste na ruke a áno, on má na zápästí aj moje meno. Aj ste sa ma na to pýtali na formspringu - či to teraz ľutujem - ale v tej chvíli som na to nechcela reagovať. Poviem len toľko, že svoje tetovanie srdiečka neľutujem. Vždy mi bude pripomínať ten okamih, keď sme si to dali spraviť, boli sme vtedy veľmi šťastní, bolo to pred 4 rokmi v Camdene a hrali The Libertines. 

A teraz niečo viac k veci :) Dnes som si obliekla MINT vec. Farby moc nemusím, nenosím, a ani nevlastním. Ale túto blúzku milujem, no nemá najkrajší límeček?! Aj keď som si neni istá, či mi taká farba svedčí. A najlepšie? Je z výpredajov z H&M :)


shorts, blouse - H&M, boots - Deichmann, bag - eBay.

ďalšie doplnky: BLESK THE PES a žltá sieťovka z Rossmana :)




39 comments:

  1. Zajtra letím do H&M, to chcem tiež!
    A krásne si to napísala, s tým tetovaním a peknými spomienkami naň. Netreba ostať zatrpknutý.

    ReplyDelete
  2. Lucka, tebe svedčí podľa mňa všetko. :) A dúfam, že už sem budeš pravidelne prispievať, lebo už som sa fakt nevedela dočkať nových príspevkov. :)
    Kisses :-*

    http://flying-in-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lidi jsou strašný v tomhle! :D jsou schopný se ti hrabat i v soukromých věcech a vůbec jim to neni hloupý :D to tetování je hezké aj tak a blůzka ti sekne!

    ReplyDelete
  4. tie šortky! Tie ešte majú?
    Prispievaj viaceeeeej, milujem tvoje outfity!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem či majú, treba sa ísť pozrieť, mám ich už zopár mesiacov

      Delete
  5. to sa mi páči, že neľutuješ :) nemám rada keď niekto hej, mám z toho potom pocit že ľutuje aj všetko to čo s tým bolo späté a rád by tú minulosť vymazal :)

    a inak, ku mne sa dostalo dosť veľa ľudí keď zadali "bitch" :D ..aj keď viem prečo (mala som to v názve príspevku) no kým som si na to spomenula tak som sa dosť divila :D

    ReplyDelete
  6. Vies co, podla mna je od teba pekne, ze aj ked sa s nami o sukromie nikdy nedelis, aspon sa netvaris ako ti strasne vadi ze sa on ludia zaujimaju (ako niektore ine blogerky). Konieckoncov mas tento blog a tym si osoba verejna. A je aj pekne, ze aj ked nic neprezradis, aspon povies par slov k tomu. Vazim si to.

    ReplyDelete
  7. podle mě ti naopak hrozně sluší!
    hezky tvoří kontrast s tím tmavším a s vlasy :)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Me se nejvic libi ta sitovka :D
    Ja se taky kolikrat nestacim divit, pres co se ke me na blog lide dostavaji....asi pred 14 dnema to byl hodne vyraz Radka Kocurova nude....tak jako Radku Kocurovou na blogu nemam, ani zminku o ni a uz vubec ne o necem kde by byla "nude" ...musi byt asi pekne zklamani kdyz na blog kliknou :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem kto je tá Radka Kocurova ale ak ju niekto hľadá nude, a nájde voľaký krém alebo očný tieň, určite je sklamaný :D

      Delete
  9. páči sa mi, že neľutuješ to tetovanie. je pekné a predsa si vtedy bola šťastná a má ti to pripomínať tie príjemné chvíle. a podľa týchto fotiek ti mint blúzka sekne (:

    ReplyDelete
  10. co mas v te zlute tasce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..a ešte aviváž a sáčky do vysávača.

      Delete
  11. skvelý outfit! :) mint ti sekne..
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Mint sa ti hodí! nos častejšie!
    a to s tými výrazmi je fakt zaujímavé! :D

    ReplyDelete
  13. Mne sa najviac paci popis - BLESK THE PES :D

    Ludia su od prirody zvedavi, a myslim ze kazdy z nas ma nejaku divnu "potrebu" vediet viac o ludoch ktorych sledujeme dlhu dobu na blogoch. Ved aj v realnom zivote sa zaujimame o vseliake pikosky a novinky, kto s kym kde a ako.
    Osobne nemam velmi rada ked sa blogerky hraju na to ze si strazia uzkostlivo sukromie, akoby to bolo neviem co. Co je zle na tom, povedat ze maju priatela, alebo ze sa s nim rozisli, alebo neviem.. Je to predsa uplne normalne a preto si vazim ze nam obcas povies ako na tom si.

    ReplyDelete
  14. přesně tuhle blůzku jsem dneska viděla v hm a přemýšlela o ni :)

    ReplyDelete
  15. Neboli ste náhodou zasnúbení? Občas si mala snubný prsteň na fotkách a občas nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boli. Prsteň som vždy nenosila, bála som sa že ho stratím, hlavne v práci.

      Delete
  16. Roztomilý pejsek :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. blúzka je supeeer supeeer :)

    ReplyDelete
  18. Blúzka ti sekne Lucka, vlastne tebe väčšinou všetko :)) A myslím že nič v živote netreba ľutovať, čo sa má stať stane sa, aj keď sa nám to vždy nemusí páčiť.. :)

    ReplyDelete
  19. čo tam po límečku, mne sa páči "sieťka"! :)

    ReplyDelete
  20. Bože,to je naprosto dokonalý!

    ReplyDelete
  21. Krásná košile a ta síťovka!

    ReplyDelete
  22. ta kabelka je úžasná!)

    ReplyDelete
  23. Jé, já chci taky síťovku =D

    ReplyDelete
  24. boží fotky, jsi nádherná! :)

    ReplyDelete
  25. achjo, co ty lidi vyhledávaj za krávoviny :D
    dokonalý outfit :)

    ReplyDelete
  26. Je pravda, že o tohle jsem se ještě nezajímala :D... Jdu se podívat, co si za nesmysly pročtu u sebe

    ReplyDelete
  27. Jéé jsi zpátky! Mám radost! :))
    a to vyhledávání, taky se občas dozvím zajímavé věci :D

    ReplyDelete
  28. moc ti to sluší.. ten tvůj pejsek je fakt ňůňa:)*

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. takú sieťovkuuuu zoháňam!!
    a sekne ti to.

    ReplyDelete