Kolbenova

28.7.12

Milujem antikvariáty, starožitnosti, second handy, vintage obchody, hlavne londýnske Portobello a Spitalfields, kde viem stráviť hodiny. Som rada, že aj tu v Prahe máme ako také možnosti, už som ponachádzala veľa naozaj pekných vecí. Ako som teda spomínala naposledy, v nedeľu sme boli na blších trhoch, na Kolbenovej. Treba ísť čo najskôr ráno aby vám hľadači pokladov ako ja a Natália nevykúpili najlepšie haraburdy skvosty. My sme tam boli pozerať hlavne starožitný nábytok a dekorácie, predáva sa tam však všeličo od jedla cez knihy, po kozmetiku, a občas ešte aj tá vyzerala starožitne (samozrejme neodporúčam). Najviac tam fičí Avon, ale videla som aj La Prairie a Biodermu :D a
Inak je to tam dosť hardcore, špina, smrad a blato mi nevadili vôbec, ale na každom kroku bol nejaký úchylák a nepríjemní muži, čo vôbec nechápem čo tam robili, lebo nič nepredávali a vyzerali že ani nekupovali, len postávali a tvárili sa podozrivo. Občas sme aj mali pocit že nás niekto sleduje, a aj sme mali pravdu. Nabudúce tam pôjdem jedine s mužským doprovodom.


Z tejto kopy vecí za 10 korún som vydolovala môj tiež už minule spomínaný koberček, síce bol špinavý a smrdel, ale tak za 10 korún? :) Už je samozrejme opraný a vonia, dobrý bude. 


Najviac ma asi fascinujú tie staré bábiky, hlavne porcelánové, ale nikdy by som si žiadnu nekúpila. Iba raz, pred pár rokmi, som jednu kúpila Natálii na Vianoce, mala hlavu oddelenú od tela, tá mala radosť :D A najviac ma desia staré fotografie ľudí.

A aj všelijaké starožitné obscénnosti sa tam našli, napr. CD Cypress Hill.

No, nakúpili sme tam dobre, možno vám to aj ukážeme, ale až keď to pekne naaranžujeme v našom novom byte, kam sa konečne budeme za 3 týždne sťahovať. Zatiaľ mi dajte vedieť, ak viete o nejakých podobných miestach, ktoré by som mala v Prahe navštíviť. Čím viac hardcore, tým lepšie.

51 comments:

  1. Milujem tvoj štýl písania a zmysel pre humor. CD Cypress Hill vedľa tej nahej baby a vibrátora :DDDD Nie som z Prahy takže ti neporadím, naopak ja ďakujem za tip, určite sa tam musím ísť pozrieť keď budem v zime v Prahe :)

    ReplyDelete
  2. Poklona za to čo si napísala na blog Pavlíne Jágrovej :DDDDDDDD konečne niekto kto povie čo si myslí, a verejne. Thumbs up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kde to povedala?

      Delete
    2. Blog Pavlíny Jágrové - příspěvek z 26. července s názvem racerback top, komentáře..

      Delete
    3. ďakujem! je to naozaj pravda.

      Delete
    4. čo jej povedala? veď nič také, prečo je z toho také haló? ale zaujímavé že Pavlína nereagovala :)

      Delete
  3. :D:D fakt vás někdo sledoval? omg, tak příště jedině s mužem! a vemte mě sebou!

    ReplyDelete
  4. Hahahah taky jsem si tam teď pořádně pohrabala!:)))

    ReplyDelete
  5. ja by som strašne chcela aby sa aj u nas rozšírili tie blšie trhy čo vidime v americkych filmoch ze na dvore vyložia veci a na pohrab sa nakup si... ked vieš čo myslim :o)

    ReplyDelete
  6. bože hneď by som šla?
    prečo také čosi nemáme aj v KE?
    a mňa tieto bábiky veľmi desia, ale hlavne aj ľudia čo ich zbierajú- nechápem či sa toho neboja, keď sa v noci zobudia (pripomína mi to Chuckyho :D)

    ReplyDelete
  7. Píšeš strašně moc hezky. Taky bych se pohrabala :)) :DD
    Posílám pusinu:**

    ReplyDelete
  8. raz som sa tam dostala úplne náhodou...keď sme kúsok odtiaľ bývali v hostely...a ráno pozeráme, že kam sa hrnie toľko ľudí...tak sme pre zmenu sledovali mi ich a tam blšák :D zážitok :))

    ReplyDelete
  9. ten pedobear je desný :D joj ale tak by som šlaaaa, ja som taká starinárka:) len u nás nič také neni, tak zatiaľ aspoň prehrabávam cudzie komory :D

    ReplyDelete
  10. Prave kvoli tomuto nechodim na trhy, ale radsej na burzy, za ktore mas maly poplatok dnu, ale aspon tam nie su taki podozrivi typkovia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale tam sa vstupné platí tiež, 20 kč :)

      Delete
  11. Ty panenky jsou pekne strasidelny, jeste ze si tohle prohlizim rano a ne vecer, neusnula bych :D

    ReplyDelete
  12. Docela depresivně to tam vypadá :D Ale ráda bych se tam podívala, myslím, že se tam dá najít docela dost pěkných věcí ;).

    ReplyDelete
  13. ten foťáček bych si koupila! :D

    ReplyDelete
  14. doufam, ze se v praze nekde potkame! a kolbenka je super! jen jsem vzdy lina tam dojet :D

    ReplyDelete
  15. taky bych na nějaký ten blešák měla zajít :D

    ReplyDelete
  16. mne to tam pride strasne nechutne, ako hrabat sa na smetisku.
    fuj Lucia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ale, veď vieš aké ja mám nízke štandardy :D a aby si vedel, raz ťa tam vezmem :)

      Delete
  17. nádhera, prostě nádhera!

    ReplyDelete
  18. Jsem zvědavá na to, co sis koupila :)

    ReplyDelete
  19. prehrabovanie sa v starych haraburdach ma svoje caro, ale ja ako hygienicky maniak by som to asi nezvladla :D

    ReplyDelete
  20. prvý dojdem pôsobí na mňa trochu divne :D
    ale ako tak dlhšie pozerám tak je to super! :)
    som zvedavá na nové veci :3 tie čo pridáš na blog

    ReplyDelete
  21. Musí to tam byť super! :) ale mňa tie staré bábiky trochu desia :X :D
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Vypadá to fakt zajímavě, ale ty fotky jsou strašně depresivní a ty panenky taky.. Ale dají se najít fakt poklady :)

    ReplyDelete
  23. tie bábiky sú ako vystrihnuté z hororu:D

    ReplyDelete
  24. Ahoj, rozbieham nový blog, tak budem rada ak sa prídeš pozrieť ;)
    lotofsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Chybí nám tvoje články..:(

    ReplyDelete
  26. Ahoj, budeš niekedy ešte prispievať na tento blog? Bol fajn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz sa mi nechce a nemám čas, ale snáď sa už čoskoro rozhýbem :)

      Delete
  27. omg the stuff is so amusing :O
    follow each other babe?


    NEW POST!

    www.ontomywardrobe.com

    ReplyDelete
  28. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    ReplyDelete
  30. aaa ,tohle je prostě perfektní<3

    ReplyDelete
  31. Soooo many things!
    Your blog is great too, going back to check out past posts now!
    Would you like to follow each other on bloglovin'??

    Kendra
    xx

    www.stoleninspiration.com

    ReplyDelete
  32. Díky za report!
    Mě tam už kdysi odkázala kamarádka, když jsem ztratila jednu starou brož po babičce, protože se tam údajně dají dost podobné najít. Přiznám se, že už je to asi rok a ještě jsem tam nebyla, ale po téhle zprávě se mi tam ani moc nechce. Ráda občas zajdu na blešák na Náplavku a někdo mi doporučoval i Vršovice (nevím kde tam, ještě jsem tam nebyla). Náplavka je docela pohodová, i prostředí je tam kulturní a lidi vesměs taky. Na Kolbenku si teda asi nechám zajít chuť.
    Verunka

    ReplyDelete
  33. Staré fotky cudzích naozaj naháňajú hrôzu.. A porcelánové bábiky? Z tých mám traumu -_- :DD

    ReplyDelete
  34. zajimavy, co tam vsecko clovek nenajde:D

    ReplyDelete
  35. Ja som nedávno bola na niečom podobnom - Ecseri piac v Budapešti, ak budeš mať niekedy cestu do Budapešti, určite sa tam zastav.

    ReplyDelete
  36. Kolbenka je naj naj <3 mám odtial velky pruteny kos a kozene polobotky za 200 !!!

    ReplyDelete
  37. Lucka, vratis sa este niekedy? :)

    ReplyDelete
  38. Ještě nikdy jsem na žádném bleším trhu nebyla, nevím proč, ale mně se staré panenky vůbec nelíbí, spíš mě nahání hrůzu :)

    ReplyDelete
  39. Veru, starožitnosti majú svoje čaro. Dajú sa medzi nimi nájsť super vecičky. :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  40. Vau vyzerá to naozaj zaujímavo

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    ReplyDelete