I'm Back

3.7.12

Celý minulý mesiac som neblogovala, ako som už spomínala, dialo sa toho veľa. Zmenila som relationship status, bydlisko, aj prácu. Najprv som sa zmien bála, ale nakoniec to všetko boli zmeny k lepšiemu. Odvčera bývam v Prahe. Situácia sa upokojuje, ja tiež, a znovu sa blogu plánujem venovať ako predtým. Dúfam, že vy ste sa mali lepšie, že si užívate prázdniny, dovolenky, a život celkovo :)

Dnes som bola na prvej pražskej prechádzke s momentálne jediným mužom môjho života, Bleskom. A fakt neviem ako budem dávať opätky na tých kockách, ako to robíte vy Pražáčky? :)


49 comments:

  1. Krásna si! :) a Blesk je tiež fešák :)

    ReplyDelete
  2. si krásna ako stale:) a ten relationship je mi luto:(
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. jsi taková přirozeně roztomilá :) bez make-upu ti to možná sluší ještě víc :)

    ReplyDelete
  4. akurát dnes som pozerala tvoj blog a pomyslela som si, že by si sa mohla už aj vrátiť :-)))
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Moc ti to na fotkách sluší a ten pejsek je neskutečně roztomilý : ) Jinak by mě taky zajímalo jak chodí Pražačky na podpatcích : D Já jsem tam byla jednou a jako zajímavý zážitek mi to stačilo : D Od té doby už si nestěžuju na nemožné chodníky v našem malém městečku : D

    ReplyDelete
  6. Jéj konečne nový post! Aká si krásna, takto dlho single nebudeš, a už vôbec nie v Prahe, Bleskovi ťa určite niekto čoskoro vyfúkne :D

    ReplyDelete
  7. krásný!!Ty šaty jsou boží :)

    ReplyDelete
  8. blesk je fakticky zlatý a ty tiež :)
    ohľadoím tých kociek... ja sa čudujem už ženám, ktoré vedia na podpätkoch chodiť po rovnej ceste, nieto ešte po kockách :)

    ReplyDelete
  9. juchuu, konečne! :) už si mi chýbala.. a dúfam že už bude všetko v pohode :)

    ReplyDelete
  10. Mňa by tiež zaujímalo ako po tom chodiť, odkedy bývam v Prahe kvôli škole, prestala som nosiť vysoké topánky. Inak mám pekného brata keby si chcela :D

    ReplyDelete
  11. A ja jsem zrovna mela pocit, ze jsem te videla nekdy ke konci minuleho tydne mezi 9-10 na Ceske v Brne:-) Chtela jsem se jit prihlasit, ale pak jsem se stydela :D Tak hodne stesi v "novem" :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Brna som odišla len včera, takže môže byť, a prečo si sa stydela, čo si :) Mala si sa prihlásiť :)

      Delete
  12. Stejně jako Plum jsem Tě před pár dny viděla i s Nat a Bleskem, jak jdete po Masaryčce:) škoda, že taková milá blogerka nezůstala v Brně, ale věřím, že v Praze bude ještě líp:))) ať se daří:)

    ReplyDelete
  13. prazacky sa vzdy opieraju o nejakeho prazacka a otravuju ho tym haha :D vitaj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahá tak je to! Musím si nejakého pořídit teda :)

      Delete
  14. Vítej zpátky, kočko :))

    ReplyDelete
  15. zlatá si :)
    a vitaj, btw!:)
    taká pekná baba ako Ty sama dlho učite nezostane ;)

    ReplyDelete
  16. Jee <3 vy jste krásní! I u mě probíhá hodně změn a vím, jak je to těžké.. :(
    Jsem moc ráda, že jsi zpátky a přeji Ti hodně štěstí do nového života:)!

    ReplyDelete
  17. kočkáá a krásny pes :))

    liveyourdailylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zmeny su nie vzdy zle, aj mne sa v poslednych tyzdnoch dost zmenil zivot, najprv som bola nestastna ale potom sa ukazalo, ze to tak malo byt. Snad je to aj tvoj pripad.
    Uz niekto pisal, ale tiez mam volneho brata keby si chcela, on ze by chcel :) byva v Prahe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, ono sa väčšinou ukáže, že to tak má byť. A už som tiež písala, nie nechcem ale ďakujem, pozdravujem ho aspoň :)))

      Delete
  19. no prosím, ako ti tu pekne ponúkajú svojich bratov, lepšie ako akákoľvek zoznamka :D :D...a ja nosím v Prahe opätky málo, proste, na tých kockách, eskalátoroch, metre.. je to peklo, fakt..ale možno niečo vymyslíš, tak potom daj vedieť :)..inak, vitaj v Prahe, bude sa ti tu páčiť!

    ReplyDelete
  20. Rady ta opat vidime a vitame:)))
    Take ch.jove kocecky mame aj tuna v Kosiciach, nastastie je k dispozicie chodnik pre cyklistov:P
    Prajem ti nech si opat stastna prestastna, venuj sa vsetkemu na co si doteraz nemala az tak casu, uzivaj si svoj zivot a prazdninky:)):P

    ReplyDelete
  21. Hodně štěstí v nových začátcích, krásko! .)

    ReplyDelete
  22. Nemal tvoj teraz už bývalý teda vytetované tvoje meno na zápästí????

    ReplyDelete
  23. vítej v Praze :)

    já ty pejsky tady taky vždycky hrozně lituju.. jsem z moravy z menšího města a teď když tady všude potkávám ty pejsky..všude beton apod. je mi jich i líto. jedině najít někde poblíž park a chodit tam. jinak to nevidím

    ReplyDelete
    Replies
    1. To áno, so psíkom určite do parku chodím, ale o tom som nepísala :)

      Delete
    2. já vím, že jsi psala o podpatcích :) jen mě to prostě hned napadlo, když jsem viděla ty fotky. že prostě tady spoustu pejsků pomalu nezná trávu. běžně vídám lidi, co vyjdou v centru prahy před dům, pejsek se ,,vyvenčí,, na dlažbě a jdou zpátky domů. tvůj pejsek je naštěstí ten šťastnější, který má hodnou paničku.

      Delete
  24. už jsem se těšila, až se vrátíš, takže - vítej zpátky! :)

    ReplyDelete
  25. Vítám tě zpátky ! Mám radost, Tvůj blog je jeden z nejlepších !
    A vítej v Praze! :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. fotky jsou opravdu krásné a ten pejskej je strašně roztomiloučkej:)

    nedávno jsem na tvůj blog narazila a všimla si toho článku a docela mě mrzelo, že nebloguješ, protože se mi tady zalíbilo:) a nakonec ses vrátila a brzo (pro mě, protože sem tvuj blog našla pár dní zpět) takže jsem ráda:)

    ReplyDelete
  27. Ja sa tak teším, že si späť!! Všetko dobré v živote :)
    P.S. Zatial mi robil spoločnosť Natálkin blog :P

    ReplyDelete
  28. Mne sa snáď zdá, že si sa dokonca aj zmenila za ten mesiac. :P Hah. Veľa šťastia v "novom" pokračovaní života. :)

    ReplyDelete
  29. Sakra, ty vypadáš zatraceně dobře!

    ReplyDelete
  30. luci, ale vyzeras strasne dobre! a blesk ma krasny zostrih, uplne taky hunato-makucky vyzera byt! Vela stastia, nech sa ti dari!

    ReplyDelete
  31. Jé...som rada, že si späť :) a ako tak čítam čo sa ti prihodilo, som na tom asi rovnako... :) a zistila som, že je to tak asi dobre...tak držím palce a teším sa na posty :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. já se stěhuju do Phy na léto a už se těším, až si párkrát rozbiju na těch kostkách pusu. :) a s Bleskem jste fešáci!

    ReplyDelete
  33. cuteness itself :) beautiful!

    ReplyDelete
  34. Si krásna :) U mňa sa v poslednej dobe dejú tiež zmeny, hlavne čo sa vzťahu týka... Ale nejak sa k tej rozhodujúcej zmene neviem dokopať, pretože sa toho bojím a bojím sa, že spravím zle... Ale ako si písala väčšinou sa ukáže, že to tak malo byť :) Tebe držím palce! :)

    ReplyDelete
  35. tak to som rada, že sú to zmeny k lepšiemu (: nech sa ti teda ďalej darí a ďalej nám tak pekne bloguješ (:

    ReplyDelete
  36. praha? výborně, snad se brzy potkáme!:)

    ReplyDelete
  37. nádherný pejsek!:)

    Jsme nové followers tvého blogu, oplatíš prosím?:)

    ReplyDelete
  38. Krásné fotky =) Máš roztomilého psíčka =)

    ReplyDelete
  39. Na co se změnil tvůj relationship status? :)

    ReplyDelete
  40. krásne fotky, nádherný je psíček. Mrzí ma to s tvojím priateľom, boli ste krásny pár.

    ReplyDelete