fated to pretend

20.7.12

Dnes vidíte čo som mala na sebe, a najbližšie uvidíte kde som bola a čo som robila,aj keď fotky to tak trochu aj prezrádzajú. Boli sme aj s Nat a trochu sme aj zmokli ako vidíte. (Niekto sa ma na formspringu pýtal či sme naozaj sestry, alebo len kamarátky, tak áno, úplne skutočné sestry sme:) Vzala som si veci čo som ulovila v zľavách a ukazovala vám minule, topánky a moju mentolovú kabelôčku, ako ju volám, všetky ostatné sú oproti nej len obyčajné kabelky, je to láska, aspoň nateraz. ;)

ha
dress, heels, bag - Zara, leather vest, earcuff - H&M

I'm Feelin rough 
I'm Feelin raw 
I'm in the prime of my life.
Let's make some music make some money find some models for wives.
I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars.
You man the island and the cocaine and the elegant cars.

Milujem tento song.

45 comments:

  1. tá je fakt mini, taká kabeločičôčka - ale superská je :)
    v topánkach by som sa asi zabila a šaty sú naozaj krásne :)

    ReplyDelete
  2. aaaach ty si taká krásna, a ako si to nakoniec zládla na tých pražských kockách v takých opätkoch? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ďakujem a celkom dobre, sama sa čudujem!

      Delete
  3. TROCHU SLNKA BY TI NEZAŠKODILO, VYZERAS CHORO

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tobě anonyme by neuškodilo nechat si blbé poznámky pro sebe. Každý se neopaluje tak jak by chtěl. Já jsem taky bledá a i když se několik dní smažím na slunci celý den, i během poledne, tak to s barvou mé kůže nic neudělá. Ani se nespálím. A mám se kvůli tomu zbláznit?? Pojď se kouknout ke mě na blog. Přesně takoví rýpalové jako ty mi tam chybí a jen čekám kdy se objeví : DDD

      Delete
    2. To je teda fakt blby koment s tym slnkom, podla mna Lucka je krasna snehulienka.. presne taka aka je!

      Delete
    3. Zrovna se chystám psát komentář o tom, jak se mi hrozně líbí ta čistá bledá pleť (závidím) a ejhle, rejpal ;)

      Delete
  4. :o) krasna si na tych fotkach

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší. Jsi kočka :-) A k anonymu, každý v létě nemusí vypadat jak cikán,že?

    ReplyDelete
  6. Nádherné šaty :)
    http://lluckyones.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Moc ti to sluší jako vždy : ) Jsi nádherná : )

    ReplyDelete
  8. sluší ti to :) a hádám že to bude mít nějakou spojitost s Bobbi :D

    ReplyDelete
  9. Mega si na tých fotkách ! :) ..najviac sa mi páči tá kombinácia tej ,,drsnej,, vesty s takými jemnými šatkami :)

    ReplyDelete
  10. jé,škoda že jsem musela zůstat v práci, ráda bych vás se sestrou viděla :)

    ReplyDelete
  11. It was nice to see u :P

    P.

    ReplyDelete
  12. sluselo ti to :) rada jsem te videla na zivo :)))

    ReplyDelete
  13. luxus prsten

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Videla som vas vcera so segrou Na Prikope v Zare :)

    ReplyDelete
  15. Lucia prosím ťa, aký používaš opaľovací, resp. protiopaľovací krém? :) A dokonalá ako vždy, moc sa mi páčia šaty, vesta, topánky aj kabelka, teda vlastne všetko a najviac tie vlasy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iba Biodermu používam na tvár aj na telo, na tvár krém White Objective SPF27 a na telo Bronze v spreji, SPF50. A ďakujeeeem moooc :)

      Delete
  16. uau tak to by ma nenapadlo ze ste sestry :D ale tak super vydarene podla mna :D

    ReplyDelete
  17. bobbi brown! :D
    sekne Ti to!

    ReplyDelete
  18. nádherný a ten ear cuff! <3

    ReplyDelete
  19. wau nadherny outfit boticky vsetko velmi ti to pristane ;)

    ReplyDelete
  20. dám ruku do ohňa za to že si bola v Bobbi Brown. závidím!

    ReplyDelete
  21. Úplná rock´n´rollová princezná si!!!!!

    ReplyDelete
  22. Dnes som práve pozerala v tv dokument o Bobby :)

    ReplyDelete
  23. vždy keď vidím tie tvoje svetlé konce vlasov mám chuť utekať ku kaderníkovi po jedno ombré :D presne takto by sa mi to páčilo. joj, ale pekná si pekná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj ale ďakujem, a urob to keď sa ti to páči! :)

      Delete
  24. krasna si tu, Praha ti prospieva:)

    ReplyDelete
  25. Ty jsi tak krásná a ty botky jsou dokonalé! :)

    ReplyDelete
  26. Kabelôčka je super! Pekný blog, followujem :)
    Ak budeš mať náladu, pozri si ten môj :) majka-m87.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Love everything on this outfit! :)

    ReplyDelete
  28. úžasný outfit!! nemám slov, nádhera :)

    ReplyDelete
  29. Great outfit
    Love the shoes

    ReplyDelete