6.6.12

Nie som OK. ...a prosím o strpenie. Tento mesiac ma čakajú veľké zmeny, na ktoré som nebola pripravená, ale taký je život, stávajú sa aj zlé veci, a vždy treba ďakovať, že to nedopadlo ešte horšie, a pamätať, že všetko chce len čas. Keď sa dám dokopy, budem už úplne niekde inde psychicky, a aj fyzicky, čaká ma veľká zmena prostredia a ľudí okolo mňa. Verím, že k zmena k lepšiemu. 

Aj keď som dnes vôbec nemala náladu písať nejaký post, povedala som si, že by bola škoda nespomenúť posledný víkend. Strávila som ho v Bratislave s kočkami z Biodermy, pozdravujem ich a ďakujem im za skvelý čas, bolo moc fajn. Čo je lepšie ako keď sa biznis sklbuje so zábavou, asi nič :) Užili sme si kopu zábavy s kozmetikou, skvelé jedlá ktoré som samozrejme neodfotila, k foteniu jedál som ešte stále nejak asi blogersky nedospela ;) a výlet loďou, na ktorý som nebola pripravená, ale tak ani loďičky nie sú zlá obuv na loď. A ráno v hoteli pred stretnutím som riešila existenčné problémy, zabudla som si doma maskaru. 

photos by me and monika

Ešteže mám doma nový výrobok MATRICIUM, ktorý je úplná a prevratná novinka a vlastne sa už ani nejedná iba o kozmetický výrobok, pretože bol klasifikovaný ako zdravotnícka pomôcka (!!). Tento mesiac ho budem testovať, a som strašne rada, aspoň sa mi z tohto všetkého šialenstva čo ma čaká nespravia vrásky.

36 comments:

  1. držím ti palce, aby ti bolo čo najskôr čo najlepšie :)

    ReplyDelete
  2. Teeeeda, to testovane Matricium ti normalne zavidim, strasne by som bola zvedava, ci funguje :)
    Drzim ti palce, aby bolo co najskor dobre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesmierne som aj ja rada že ho mám, a sama som zvedavá :)

      Delete
  3. určitě se všechno zlé časem v dobré obrátí :-) jsem zvědavá na Tvůj názor na Matricium :-)

    ReplyDelete
  4. krásne fotky :) peknáá si !!


    http://sandrasblondeblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Fotky jsou super, nechápu co se ti mohlo stát, ale ono to určitě přejde! :)

    ReplyDelete
  6. Ahoj Lucka,
    dnes som zavitala na tvoj blog po prvy krat a musim povedat, ze ma velmi potesil a aj pekne slova trosku smutne , ktore tu vyjadrujes, nedovolim si radit ani sa velmi pytat...bola by som rada ak by si ma aj ty navstivila a podporila v blogovani, ak sa ti bude moj blog pacit, tesim sa na dalsie posty.

    ReplyDelete
  7. Ahoj!Prosím ťa, odkiaľ máš tu bundu??Krásna je :)

    ReplyDelete
  8. Hej, super fotky!!!


    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. netuším síce čo sa deje, ale dúfam, že budeš čoskoro zase ok a s úsmevom nám sem pridávať nové posty (: loď-ičky sú predsa na loď ako stvorené, nie? a uži si aspoň testovanie nového prípravku

    ReplyDelete
  10. jéé :) krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  11. držím palce aby všetko dobre dopadlo...a inak tie lodičky sú krásne...a pekne ti vejú vlasy vo vetre :-)

    ReplyDelete
  12. Lucka, dúfam, že Ti všetko dobre dopadne a obráti sa k lepšiemu... a Ty sa opäť vrátiš šťastná a veselá :)

    ReplyDelete
  13. Netusim co sa takemu krasnemu a milemu dievcatu mohlo stat...ale je to tak, osud si nevybera, nech si spat coskoro a znovu OK, a prosim....daj vediet ake je to Matricium, strasne som zvedava :)

    ReplyDelete
  14. netuším co se stalo, ale snad to bude brzo dobré!! :) :*

    ReplyDelete
  15. ako soferka lode ti to velmi pristane ;) :D super fotky :)

    ReplyDelete
  16. Lucka vsetko dobre do zivota, nech je lepsie, tesim sa na dalsie posty a hlavne na tu prevratnu kozmeticku novinku, vobec netusim co to je, vyzera to ale podla obalu uplne super tak som zvedava co na to povies!

    ReplyDelete
  17. :D Aký lodný outfit, komplet aj s loďičkami :D
    držím palce Luci, síce sa nepoznáme, ale mám občas pocit ako keby sme sa trochu aj poznali (neni som divná, sľubujem:) nech sa už tebe alebo komukoľvek tebe blízkemu stalo čokoľvek, veľmi držím palce.

    ReplyDelete
  18. ahoj,prosím te,odkud mas tu nausnici/roztahovak z prvni fotky?je skvela!diky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Topshop, a je to len náušnica, nie rozťahovák :)

      Delete
  19. Hahaha..dobré fotky :) a bude dobre, možno ešte lepšie :)

    ReplyDelete
  20. Lucia, držím palečky, at všechny změny zvlásněš bez problému, takovým situacím se občas v životě nevyhneme.

    A proto děkuji, že sis udělala náladu napsat tento post, ty fotky jsou parádní a mooc se mi líbí tvoje bundička s hroty!

    ReplyDelete
  21. Lucka, zmenam sa clovek v zivote nevyhne, ci sa mu to paci alebo nie. Prajem tebe aj ludom okolo teba ktorych spominas, aby to bolo lepsie. Samozrejme zvedavost mi neda neopytat sa co sa stalo, ale chapem ze asi si chces zachovat sukromie. Dakujeme ze sa s nami delis aspon o nieco, myslim ze je vela ludi ktori ta maju radi v sukromnom zivote a nespocetne vela v tomto "internetovom", a vsetci ta chceme spat cim skor :-)

    ReplyDelete
  22. Luci, odkial mas
    ten roztahovak / tunel / nausnicu?
    bundu?
    lodicky?
    vsetko je uzasne! krasna si za kazdej okolnosti, aj bez maskary a prefukana a uzimena na lodi :)
    a - vždy bude lepsie. Pockame si na teba, milujem tvoj blog. Bianka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Bianka, Topshop, Pull&Bear a H&M, v tomto poradí. A ďakujem ti strašne, veľmi si to vážim :)

      Delete
  23. Very Nice pictures ! Love all of them

    Love Storm

    ReplyDelete
  24. Lucka, drzim palce vo vsetkom! tvoj blog som objavila nedavno a hned mi totalne sadol stylom ako aj tvoja osobka!zelam ti nech je lepsie, co najskor! :) a uz sa tesim, ked tu budu od teba zase nove posty.Marina

    ReplyDelete
  25. krásne fotky!!! :) super outfit!!! musel to byť ozaj vydarený deň :) a tešíme sa na recenziu lebo už sme veľa počuli o tejto kozmetickej novinke ;)
    a hlavu hore po každej búrke výjde slnko ;) každý z nás má aj zlé obdobia, ktoré napriek všetkému človeka posilnia ...
    p.s.: pozývame ťa na našu giveaway o super ceny ;)
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/06/big-bioderma-giveaway.html

    ReplyDelete
  26. veľmi pekné fotky! :) muselo byť super

    (na blogu som si urobila post o mojich naj bloggeroch. Tiež som ťa tam spomenula :D http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/)

    ReplyDelete
  27. Lucka, az dnes som prvy krat prisla na tvoj blog a musim povedat, ze sa mi nesmierne paci! hned teraz sa prihlasujm k odberu!

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. super lovely blog. would be happy if you take a look on mine too :) and tell me what you think <3

    ReplyDelete