where is my mind?

19.5.12

Hlavu mám v posledných dňoch niekde v oblakoch, zabúdam, narážam do vecí, no vážne neviem kde tá moja myseľ je! MESS.
Potrebovala by som ísť večer na Špilberk, sedieť úplne hore na hradbách, dívať sa na nočné mesto, rozprávať sa, držať ho za ruku a už ho nikdy nepustiť. Ale je to nemožné. Vravím, MESS.

Napriek tomu že športu neholdujem, aktívne ani pasívne, dnes večer si pozriem hokej, zápas Slovensko x Česko. Neviem presne o čo ide, ale snažím sa do toho dostať, vraj sú nejaké majstrovstvá, a asi je to dôležité. Tak som zvedavá ako to dopadne, budem sledovať s napätím :D fandiť budem hocikomu, lebo mi je to jedno. Vlastne by som fandila úplne hocikomu okrem Kanady.

Z fashionstargate ma poprosili o malý rozhovor, nájdete ho TU. Ako uvidíte, na rozhovory moc nie som :)

A tento kabát mi včera pochválil jeden bezdomovec na nádraží, tak vôbec neviem, či to mám brať ako kompliment, predsa len je to zvláštne, keď vám niekto taký pochváli zrovna oblečenie, možno si zo mňa robil srandu, neviem :)


jacket - Traffic People / T shirt - Whistles / shorts - H&M / boots - Henry Holland / bag - eBay / rings - Pull & Bear, H&M


48 comments:

  1. Ja zbožňujem tvoje vlasy! :)

    ReplyDelete
  2. Aj ja sledujem a fandím večer, a to ma šport pramálo zaujíma!
    Kabát krásny, bezdomovec s dobrým vkusom to bol :)Krásna si

    ReplyDelete
  3. Máš úplne najkrajšie vlasy! A aj všetko ostatné, vrátane toho kabátu :)
    hokej večer tiež sledujem!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. super fotky a kabát je super:)

    onewildheart.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dneska budú Česi pozerať, ako im idú góly do bránky! :D
    A mne sa ten kabát páči.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hádam to tak bude, ak budeme dobre fandiť :D A ďakujem <3

      Delete
  7. me se taky libi, stejne jako cely outfit, je super!! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  8. ty si taka krasna :) ja som na tom so sportom podobne pozeram len tenis a hokejove majstrovstva :D

    ReplyDelete
  9. nahodou, mily je ten rozhovor, ze velky zadok :D
    hokej budem pozerat tiez, dufam ze neprehrame, uz len preto, ze hrame s Ceskom.
    a co dodam, krasna si uplne, outfit to len podtrhuje a je skvelý!

    ReplyDelete
  10. Niekde som čítala o Vás a blogu, tak som sa prišla pozrieť, a neľutujem, krásna a milá autorka so zmyslom pre jednoduchosť a detail zároveň. Nech sa Vám darí aj naďalej. Alžbeta

    ReplyDelete
  11. Moc ti to sluší, a rozhovor je náhodou super! :)

    ReplyDelete
  12. Love the jacket Lucia, must check Traffic People out when I go to Spitalfields tomorrow, I never knew they had such cool stuff.
    And your hair is amazing!! Miss you x

    ReplyDelete
  13. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    ReplyDelete
  14. je úplne nádherný :)
    a idem čítať rozhovor :)

    ReplyDelete
  15. :D bych se smála kdyby mi něco pochválil bezdomovec
    sekne ti to!

    ReplyDelete
  16. i bezdomvci mohou mít vkus, jak vidím :D
    ten chlupáč je perfetní!

    http://www.art-of-diona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ber to jako kompliment je moc pěkný :)

    ReplyDelete
  18. no jo máte to :D
    krásná jako vždy!

    ReplyDelete
  19. ty seš tak nádherná...uau ♥

    ReplyDelete
  20. Lucia, ty to proste vieš. Krása sa sklbuje so skvelým vkusom, tlieskam. Slovenské "celebrity" sa môžu ísť schovať.

    ReplyDelete
  21. Přenádherné fotky! Jen mi připadá trochu divné nosit v květnu kožich :D Ale vypadá to svěle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeem a nie je to kožuch, kabát je ľahký a bavlnený, to len tak vyzerá :)

      Delete
  22. Super je :) a neseď na zemi

    ReplyDelete
  23. Mně se ten outfit moc líbí =) A máš krásný účes.

    anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Máš vlasy nadpojené alebo zhustené (extentions)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně že jo

      Delete
    2. jasně že nie, nemám :)

      Delete
  25. ha, minule som počúvala túto pesničku, akurát od Pixies (moja obľúbená :) a naboku som videla verziu od Placebo s presne som si na teba spomenula lebo viem že ich máš rada :D a teraz to sem dáš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéj takto si na mňa myslela <3

      Delete
  26. hodne povedene

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. krasne fotky, slusi ti to a ta taska je bozi :D

    ReplyDelete
  28. vyzeráš super, haha ako vždy :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. You look lovely dear!

    xx,
    Sandra @ Blasfemmes.com

    ReplyDelete
  30. Moc pěkný kabátek. Není v něm teplo...?:-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  31. Great pictures!! I love it!!!!

    ReplyDelete
  32. Ahoj, prosím, jaké značky je kabela, je krásná a chtěla bych ji na netu taky někde vypátrat :)
    Děkuji

    ReplyDelete
  33. toto je megasuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete