IKEA PS 2012

12.5.12

Minulý týždeň som bola v Ikei, robievam si tam výlety aj bežne, prechádzať sa tam je pre mňa veľký relax. Keď sme boli so sestrou malé, nenápadne sme si odtiaľ brávali tie miniceruzky, kabelky sme vtedy ešte nenosili, tak sme ich mali plné vačky, na to sme sa tešili najviac :) 

Tentokrát som mala možnosť ísť sa pozrieť na uvedenie novej IKEA PS kolekcie v Bratislave. Poviem vám, bola som trochu prekvapená, že som na takýto typ akcie bola pozvaná aj ja, pretože väčšinou tam boli ľudia od médií takých, čo sa dizajnu a bývaniu venujú, na mieste som však pochopila, že presne o to išlo, v rámci hesla "Dizajn patrí do skutočných domovov" mi bol poslaný výrobok, a Ikea chcela vidieť, ako s ním naloží "fashion blogerka" :)
Pri posedení pri kávičke a škoricových koláčikoch sme si teda ukázali, ako sme výrobky z kolekcie použili my. Ja som v rámci projektu dostala tento svietnik. Niekto dostal stolíky, niekto tie krásne bodkované obliečky, no, ja som dostala svietnik :D Vyzeral tak smutne a prázdno, tak som si ho hneď aj okrášlila mojimi haraburdami drahokamami. Keďže je keramický, naozaj mohutný a ťažký, všetko udrží, takže na moje účely poslúžil úplne najlepšie :)


Je to už ich siedma dizajnová kolekcia a pri jej vytváraní sa dizajnéri inšpirovali 60-ročnou históriou dizajnov IKEA, vzali staršie kúsky z archívov a priniesli ich späť, v nových tvaroch a nových moderných materiáloch, pretože časy a potreby ľudí sa menia. No stále je to tak, že dizajn patrí do skutočných domovov. Iné zabývané fotky nájdete TU.

nádobky z druhého obrázku sú súčasťou bežného sortimentu, vyzerajú starožitne a úplne som sa do nich zamilovala!
a to by nebol plnohodnotný výlet do Ikei, ak by neboli mäsové gule :D

36 comments:

  1. Teda si ho pekne skrášlila! :)

    ReplyDelete
  2. To muselo být super! A tu bílou lampu musím mít! :)

    ReplyDelete
  3. aj ja som odtiaľ "nenápadne brávala" ceruzky keď som bola malá, ešte stále ich mám doma kopu nepoužitých :-)))
    inak ikeu milujem, tiež tam rada chodievam, a teším sa keď nájdem nejakú maličkosť za dobrú cenu :) pekné sú tie nové vecičky, mamina hovorí že chce nejakú sedačku z tej kolekcie, takže budúci víkend ideme do ikei, a mäsové gule sú naj, tiež si dám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj my máme doma ešte veľa nepoužitých :) a dobrú chuť :)

      Delete
  4. v Ikei bych mohla bydlet ;) :D

    ReplyDelete
  5. prvýkrát sa mi stalo že niekomu skutočne závidím pozvanie na nejakú akciu :) ..len škoda že ti dali svietnik, no dobre si to s ním vymyslela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabudúce ťa zoberiem so sebou :D

      Delete
    2. Mňa zober Lucia so sebou, hocikam! :)

      Delete
  6. o těch skleněných nádobkách taky uvažuju :), jsou kouzelné! :)

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tak mohli ti dať aj niečo lepšie,ale aj svietnik je skvelý,viac sa mi páči ako stojan na doplnky :)

    ReplyDelete
  8. milujem ikeu, o novej kolekcii som nevedela, musim omrknut, aj ja chcem taky napadity stojan na bizuteriu!! neprevrati sa, udrzi to? a gule :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vieš čo, je keramický a strašne ťažký (3.2 kg, vážila som) takže na tento účel je podľa mňa dokonalý :)

      Delete
  9. mnaaaaam!:D svietnik?:D Zaujimave , milé od nich že niečo dali:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Páči sa mi, že si do článku dala toľko "svojho" a neurobila z toho len reklamu ako iné blogerky, nechcem menovať.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem presne o čom/kom hovoríš

      Delete
  11. Pěkné fotky :) A jak jsi udělala ten stojánek na bižuterii, vypadá to skvěle.

    ReplyDelete
  12. Ach tie tvoje vlasy <3
    A Ikea skvelá, tiež máme polku bytu odtiaľ :)

    ReplyDelete
  13. Asi se budu muset do Ikei zastavit.. Dlouho jsem tam nebyla a jediné co si z tý restauračky pamatuju je bezedný nápoj :D ale ty masový kuličky mi teda dělají chutě :)

    http://www.art-of-diona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Krásný "stojánek", baví mě jak jsi kreativní.
    Odkud je riflová bundička?

    ReplyDelete
  15. Tak predsa som Ťa v Ikei videla! Nebola som si istá, či si to ty :) Superné topánky si mala, pozerám na ne, a potom pozerám na teba, je to ona či nie? :) Dobre si spravila s tým svietnikom, predtým nebol nič moc :) Karolína

    ReplyDelete
  16. můžu se zeptat, co je "svietnik" ? Vážně mě to nenapadá..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D děkuji, už jsem sem chtěla napsat, že to vím,z fotek z odkazu na ikeu, ale byla jsi rychlejší :) ... ale fakt by mě to nenapadlo, ani podle obrázku, tak jsem zase o něco chytřejší :)). A jako stojánek na šperky to vypadá mnohem líp ;)!

      Delete
  17. Skvěle sis to upravila :) :D

    ReplyDelete
  18. wow...super nápad s tým svietniko-stojanom :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ja by som to použila presne rovnako :))
    ja odtiaľ nemôžem ísť bez toho, aby som si dala lososa :)

    ReplyDelete
  20. Na inom blogu som videla giveaway o tento svietnik len v modrom, vôbec by ma ani nenapadlo sa o takú vec zapojiť, lebo sa mi popravde vôbec nepáči, ale keď vidím, že by som ho mohla využiť takto, už aj ho chcem tiež! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, tak to ti držím palce nech vyhráš :)

      Delete
  21. asi vedeli, čo s ním spravíš :) no je super!

    ReplyDelete
  22. ja myslím, že ti poslali takú nudnú a nezaujímavú vec, lebo vedeli, že s ňou spravíš niečo super :) A milujem tvoje vlasy na tej fotke, a aj na iných teda :)

    ReplyDelete
  23. Vážně zajímavé využití svícnu. :D Tohle by mě asi nenapadlo.


    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. mäsové gule forevr túgedr! :D

    mal by som tam zájsť, nebol som poriadne dlho... a ty si taká pekná na tých fotkách! to od tých mäsových gúľ, že?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. forevr! a ty si aký lichotník, prosím ťa :D

      Delete
  25. Mäsové gule a škoricový koláčik musia byť vždy :D

    ReplyDelete