five years

1.5.12


Najkrajšie tričko s Bowie-m z minulého wishlistu je z Pull & Bear z pánskej sekcie, majú aj iné kapely (a Star Wars!), choďte sa mrknúť. Moje ďalšie tričko bude s Darth Vaderom. Najradšej by som si ešte obliekla nejakú veľkú glemrokovú bundu, ale je strašne teplo, dúfam, že jar sa nám ešte vráti.
A!
Veľmi sa teším zo svojej sestry Natálky, oddnes je aj ona členom Módní Unie, a ak jej blog nepoznáte, teraz je najlepší čas mrknúť sa tam, pretože má super giveaway. KLIK.


leggings - American Apparel / t-shirt - Pull&Bear / necklace - Topshop / bag - Chanel /boots - eBay


live 1972. Keby som vtedy žila, asi by som chodila odpadávať na jeho koncerty, takto si odpadávam len tak sama doma.


42 comments:

  1. Krasne tricko, asi skocim do Auparku zajtra :D
    a kde prosim ta kupujes American Apparel oblecenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz nekupujem, pretože tu nie je :) Ale majú aj online obchod americanapparel.net.

      Delete
  2. Topánky a tričko sú dokonalé :)

    http://mystore-buba.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. aj ja chcem také topánky :) prečo ja som ich ešte nenašla v tejto farbe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedine že si zle pozerala, sú na eBay :)

      Delete
  4. Strašne sa mi páči takáto jednoduchá kombinácia, bohužiaľ keby sa takto oblečiem ja, vyzerám ako debil. Závidím kabelku a boty, a škoda že my na východe tu Pull&Bear nemáme, tričko by som brala hneď!!

    ReplyDelete
  5. vazne ti robi problem trochu sa ocesat upravit a vystriet, ked sa uz obtazujes fotit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. vazne je toto tvoj najvacsi problem?? zavidimti

      Delete
  6. Tie topánky vyzerajú dobre so všetkým! :) Krásna si :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, rada ich nosím k všeličomu, vážne sa hodia takmer k všetkému :)

      Delete
  7. náhrdelínk je najviac! a si krásna, tiež inak aj boty. Inak minule keď som išla cez to mieste kde máš fotky spravené som dúfala, že ťa tam uvidím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mala si povedať, bývam kúsok odtiaľ :)

      Delete
  8. Leginy a tricko, no vela si sa nesnazila, tak chodi na ulici obleceny kadekto a nefoti sa. Topanky su hrozne, otras, vyzeraju ako kopyta. Ta retaz sa k tomu absolutne nehodi. Jedine to tam ako tak zachranuje Chanelka, ktora sa ale zase nehodi k "outfitu". A tie strapate vlasy to dorazaju. Kto a kam takto preboha chodi

    ReplyDelete
  9. to tricko je skvele :) cely outfit :) a tesim sa na to dalsie tricko :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super outfit, závidím tu Chanelku <3

    ReplyDelete
  11. celý outfit je parádny :) najmä to tričko je ozaj skvelé ..

    ReplyDelete
  12. a nech si tí anonymovia hovoria čo chcú, keby sa aspoň k svojmu názoru priznali. mne sa ten outfit páči.

    ReplyDelete
  13. ty jsi nadherna :) proc jsem te do ted neznala netusim :)

    ReplyDelete
  14. HŘEBEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Vypadáš super, nechápu ty narážky na hřeben, máš super vlasy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéj Martinka ďakujem, a tiež nechápem čo je za problém :))

      Delete
  16. Myslim ze uz bolo vsetko povedane o tejto osobe s uplne obycajnym outfitom - leginy, tricko - plus ohavne topanky a doplnkami ktore sa k tomu absolutne nehodia. Navyse sa neprestajne odmieta cesat, co jej na pritazlivosti tiez nepridava. Vobec nechapem preco je tento blog taky popularny, strasny mainstream

    ReplyDelete
  17. Já jsem vůbec netušila, že jste s Natálkou ségry =) Obě máte super blogy =)

    anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéj ďakujeme! :) Natálka býva v Prahe a ja v Brne takže spolu nás na blogoch nevídávať, ale často jedna druhú spomíname :)

      Delete
  18. juu, tričko s Darth Vaderom aj ja chcem :D (a nech idú ľudia s prepáčením do prdele s tým hrebeňom, takto to máš úplne super)

    ReplyDelete
  19. jé na té první fotce jsem se lekla, že to jsem já :D ale ty seš mnohem hubenější a hezčí, tak to byla jen taková vteřinka..ani nevím, proč ti to píšu:)
    jinak fotky jsou krásné, šíleně ti to sluší:))

    ReplyDelete
  20. taky mám tričko s bowiem a miluju ho nejvíc! <3 (tričko i davida)

    ReplyDelete
  21. Poslední dobou taky poslouchám Bowieho- hlavně Heroes!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jsi krásná a ty boty...<3

    ReplyDelete
  23. neviem kto má čo za problém, úžasná si, v tričku legínach litách aj s bedhead :)

    ReplyDelete
  24. JC.
    Super výber.
    chválim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cute!!!

      http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

      Delete
  25. Si asi jediná žena, na ktorej sa mi páči "trošku drsnejší" štýl. :)

    ReplyDelete
  26. miluju tvoje botky!!:)

    ReplyDelete
  27. super boticky!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Já se z těhlech bot zblázním! Tak šíleně se mi líbí! Chci taky :(. Jak se v nich chodí?

    ReplyDelete
  29. ty boty jsou naprosto nejdokonalejsi moc bych je chtela! <3

    ReplyDelete