april favourites

7.5.12


Ďalšie neLity, ako ich nazýva Natálka, do zbierky, tentokrát béžové z imitácie semišu. Mala som ich na sebe aj v minulom poste a veľa z vás sa ma na ne pýtalo cez formspring, tak odpovedám tu a kolektívne: sú z eBay od tohto predajcu a stáli v prepočte asi 30 libier. LOVE.


Jednoduché prstienky, lebo niekedy je menej viac. Ale niekedy aj nie :) H&M.


V poslednom čase sa veľa hovorí o BB krémoch, hlavne o tom od Garnier, ktorý som skúsila a nechápem, ako to, že sú naň také dobré ohlasy, mne sa teda na ňom nepáčilo nič, hlavne hneď na začiatok to, že aj svetlý odtieň je príliš tmavý a vôbec nedrží. Asi som len rozmaznaná "skutočnými" ázijskými BB krémami, z ktorých môj najobľúbenejší je tento od značky Missha, odporúčam odtieň č.13 ak máte bledú pleť ako ja, je najsvetlejší zo všetkých BB čo som vyskúšala.


Výrazné farby nosím len na perách, a moje naj sú tieto. Hlavne koralové nosím v poslednom čase veľmi rada, a dokonca som minule dostala dva komplimenty od dvoch rôznych mužov na jeden rúž v jeden deň, a tým bol Revlon Kiss Me Coral :) Neviem ako vám, ale mne normálne žiadni muži žiadny rúž nikdy nechvália, takže je to prinajmenšom pozoruhodné :)
Rimmel Kate 02 a 12, Revlon Kiss Me Coral a Strawberry Suede, Lipstick Queen Saint Red, MAC Russian Red a Chanel Rouge Allure Passion. 


Aj keď dnes máme v Brne, ako vidíte, pod mrakom, slnko a jeho lúče sú už v plnom nasadení a chrániť sa pred nimi by malo byť pre každého samozrejmosťou. Keďže mám pokožku svetlú, citlivú a reaktívnu na slnko, preferujem vyššie SPF a momentálne používam tieto výrobky, a čoskoro vám o nich napíšem aj viac. 

Na Photoderm opaľovacie produkty sú inak v lekárňach (SR aj ČR) momentálne akcie, a to v podobe takýchto balíčkov:


26 comments:

  1. Videla som spiked loafers u Natálky a závidím že budú tvoje, sa máš :) Inak ten rúž musím mať, už aj objednávam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mala na sebe Natália iné, svoje, objednala si ďalšie podobné a to tie sú jej veľké :)

      Delete
  2. Zkus taky BB od Estée Lauder, je výborný

    ReplyDelete
  3. BB cream og Garnieru jsem taky zkoušela a taky jsem byla zklamaná...botky jsou skvělé, takové bych taky nutně potřebovala :D

    ReplyDelete
  4. Tie lity ma veľmi lákajú, ale mám pocit, že som na ne veľmi vysoká :D koľko meriaš ty, Lucka? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj mne sa už nejako začínajú pozdávať... ale ja som si teda istá, že som na ne veľmi vysoká :D

      Delete
  5. Čo sa čuduješ že všetci BB od Garnieru milujú, veď ich Garnier rozposielal zadarmo kozmetickým blogerkám na recenzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja neviem kto komu čo posielal zadarmo, iba konštatujem, že mne sa nepáčil :)

      Delete
  6. Tie nelity su božské! :)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ten missha som obkukávala, chcem o ňom vedieť viac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja! mám v pláne si bb kúpiť, ale chcem nejaký poriadny!

      Delete
    2. kde sa dá tento Missha BB krém kúpiť? Tiež by som nejaký chcela, ale ten Garnier ma neláka...

      Delete
    3. Dá sa z Missha stránky alebo eBay, Amazon, ja mám z eBay :)

      Delete
  8. neLity vypadají úžasně, ale já bych asi neměla odvahu na nich někam jít.. :)

    ReplyDelete
  9. perfektní boty. a pěkná sbírka rtěnek:)

    ReplyDelete
  10. nektere veci vypadaji lakave, mozna zkusim :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Aj mna to laka vyskusat nejaky BB krem, ale odolavam uz dlhsie lebo si vravim ze s mojou pletou je to zbytocne vec, tolko nedokonalosti ze by som si korektor musela dat na celu tvar :D Aj o kupe takychto nejakych topanok uvazujem uz dlho, len to ze sa bojim ze za nich dam 40 eur na e-bayi a rozpadnu sa mi po tyzdni..

    Inak clanok o glossyboxe ktory som si objednala vdaka tebe som pisala na moj blog uz davnejsie :)

    ReplyDelete
  12. Ta první fotka je skvělá! :))

    ReplyDelete
  13. Jak vidím, rtěnek máš opravdu hodně :D A boty úžasný!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. tie neLity vyzerajú úplne skvele :)
    musím toho predajcu omrknúť :)
    keď si si ich objednávala, tak sedia normálne na Tvoju európsku veľkosť? nebol nejaký problém? :)

    ReplyDelete
  15. och nemat 180cm a s tymi topankami by som aj spavala :D

    ReplyDelete
  16. Mňa zaujíma čo si myslíš o tých opaľovákoch, neviem aký si mám kúpiť! a tie boty <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatiaľ som na ne nemala žiadnu reakciu, čo je veľmi pozitívne u mňa :) Určite ich odporúčam ak máš podobný typ pleti ako ja, hlavne ten Anti-Age sa mi zatiaľ páči najviac a ten Bronz na telo v spreji :)

      Delete