woof

8.4.12


Venčili sme Bleska "u nás na dedine", preto to exkluzívne prostredie :) Nič z toho čo mám na sebe nie je moje, tričko som si ukradla požičala od frajera lebo je frajerské, a sukňa bola môj darček Natálke, tak som si ju hneď aj požičala :) Blesk outfit nemal (veď je to pes). Ale zato mal parádny doplnok na vodítku, zásobník na sáčky na tzv. exkrementy v tvare ružového prasiatka. Classy.


t-shirt - All Saints / skirt - Camaieu / boots - Deichmann / belt - Primark
zásobník na sáčky na exkrementy - Chanel.
;)

49 comments:

  1. Obal na sáčky na tzv. exkrementy od Chanelu je NAJ :D :D :D

    ReplyDelete
  2. Tá sukňa je perfektná. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nepíšte jej aká je super lebo si ju zobere naspäť :D

      Delete
  3. ta sukně je krásná ! :)

    ReplyDelete
  4. Presne také boty hladám...dufam že ich deichman pre mna este niekde ukryva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala som ich pár mesiacov dozadu, takže hádam ich ešte majú :)

      Delete
  5. krásna sukňa, aj ja chcem sestru čo mi bude také super darčeky nosiť!! :)

    ReplyDelete
  6. mne sa moc paci kombinacia jemnej romantickej sukne s lebkovym trickom :)

    ReplyDelete
  7. ty seš úžasná! sluší ti to, ta sukně je bezvaaa

    ReplyDelete
  8. máš zašmudlané topánky

    ReplyDelete
  9. ja chcem take vlasyyyy!!!!! a aj vsetko ostatne by som brala :)

    ReplyDelete
  10. to tričko je fakt frajerské!:)

    http://undergroundkittycat.blogspot.com/2012/04/giveaway-ii.html GIVEAWAY

    ReplyDelete
  11. skvělé fotky :) moc ti to sluší ;) :)

    hi-ema.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. posledná fotka je riadne fajná, nadýchaná :D

    ReplyDelete
  13. moc ti to slušelo! ta sukně je fakt skvělá :)

    ReplyDelete
  14. Blesk se teda má.)! Takz chci takové prasátko, nosit jen tak uvázané sáčky na vodítku není vůbec stylové...

    ReplyDelete
  15. Takové boty by se mi strašně hodily :D Vypadáš krásně!

    ReplyDelete
  16. Cool.
    Presne style, ktorý uznávam!
    Palec hore. :)

    ReplyDelete
  17. boží outfit!! :) takový jarní ;) vážně se ti povedl ;) a to růžový prasátko to krásně doplňuje :D :D :D

    ReplyDelete
  18. tá sukňa je božská!

    lerosep.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. pekný outfit :) a to na sáčky je super :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I když je skoro vše půjčené tak ti to moc sluší!:)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Aspoň sa vystri, vždy sa strašne hrbíš, nevyzerá to dobre.

    ReplyDelete
  22. Úžasný outfit! Ta sukně je skvělá :)

    ReplyDelete
  23. you need to start writing in English again!xx

    ReplyDelete
  24. Moc ti to sluší, to tričko je mazácké! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. krásná sukně!:)) a moc ti to slušelo.

    ReplyDelete
  26. aj mne sa ta sukna moc paci :)

    ReplyDelete
  27. Kombinace sukně s tím tričkem je povedená, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  28. to je Kalna? :O strasne zname sa mi zda byt to prostredie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hádam nevadí ak ti ja odpíšem, je to Kalná :)

      Delete
    2. nevadí vôbec :) mne ste sa hneď zdali nejaké povedomé obe, ale som si vás nevedela zaradiť nikde..aj to priezvisko..kedysi keď ste boli malé deti, tak ste nechodili do táborov? Demandice napríklad? :D

      Delete
    3. :D Nie som si istá či práve Demandice ale v nejakých táboroch sme spolu boli, ale to už bolo strašne dávno! Nehovor, že si nás odtiaľ pamätáš :D

      Delete
    4. Ja som v Demandiciach bola!! :D

      Delete
  29. sukňa je najviac :)
    http://katarinatriestoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. tá posledná fotka je skvelá!
    a tú sukňu chcem!:)


    GIVEAWAY u mňa:)

    ReplyDelete
  31. to je perfektní triko, a sukně...

    ReplyDelete