wishlist

16.4.12



Hneď aj začnem kozmetikou, od dnešného rána mám silný pocit, že naozaj potrebujem Urban Decay Naked 2 paletkuJednotka ma až tak nezaujala, dvojka sa mi zdá ale oveľa versatilnejšia a pre mňa lepšie využitelnejšia. Hlavne oceňujem vylepšenie obalu, kovový je úžasný! A to, že pribalili aj matný čierny odtieň.  (!)
Ďalej som si všimla, že Bobbi Brown kozmetika sa pomaly dostáva aj k nám, túto značku poznám z UK, kde je známa hlavne širokou škálou odtieňov, ja mávam problém nájsť si make up čiže podkladový krém u väčšiny značiek, u väčšiny si ani neškrtnem... Bobbi Brown má však odtieň Alabaster, ktorý je úplne svetlučký, a pri najbližšej návšteve Prahy určite k BB zavítam, pretože v Brne nie je, a cez internet si bez vyskúšania make up objednávať nechcem. 
A pretože milujem Essie laky a mint odtiene, musím mať aj Who is the boss z novej svadobnej kolekcie, pretože I am the boss. Aj keď aspoň 15 5 podobných lakov už určite mám.
Z oblečenia by som si rada zohnala novú džínovú bundu, najlepšie svetlú. Ďalej sa mi strašne páči šifónová mentolová suknička a tričko so šifónovým chrbtom Florence and the Machine, obidve a aj bunda z Pull & Bear. Mentolové psaníčko som našla na pinereste takže neviem od akej je značky, ale presne takéto jednoduché by som si priala. A ešte pocvokované Jeffree Campbell Lity, tie sú na mojom wishliste už dlho, ale stále som si ich nekúpila, neviem, mám si? A ešte by som chcela viac vecí s Bowie-m, pretože Bowieho nikdy nie je dosť.


27 comments:

  1. Musím prestať čítať tvoj blog, lebo potom všetko chcem! :) Suknička je naj!!!!

    ReplyDelete
  2. Výber dokonalý, a ja mám Naked 1, potrebujem aj Naked 2 hovoríš?!

    ReplyDelete
  3. Super, všechno chci<3:-D

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ten naramok mam prave objednany z e-bayu, a Naked 2 sa mi tiez hrozne paci ale pripada mi strasne draha :(

    ReplyDelete
  5. Napiš nám recenzi na Naked 2, pretty pretty please!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Taktéž trpím nedostatkem věcí s Bowiem :D

    ReplyDelete
  7. ja nutne potrebujem paletku naked, ale už ako keby bola moja :) len si musím počkať do júla :)
    psaníčko je mega! A svetlých lakov nikdy nie je dosť!
    a suknička ataky rozkošná!

    ReplyDelete
  8. Odkud si chces koupit tu paletku, strasne po ni touzim:D?

    ReplyDelete
  9. Florence + the machine. Jednoznačne najlelšie!
    Džínová bunda.
    A samozrejme mint, to je jedno čo to je, hl. že je to mint. :)

    ReplyDelete
  10. Tak ja úplne chápem Naked 2, ja po nej bytostne túžim už dlho. :) A tričko Florence and the Machine je super.

    ReplyDelete
  11. sukňa, bunda a psaníčko- wow!:)
    a Lity si určite kúp!:)

    ReplyDelete
  12. ty paletky stínů vypadají opravdu krásně, kolik tak stojí?:)
    a ta suknička a bundička jsou také parádní!

    ReplyDelete
  13. Pravdupovediac nad takýmito topánku už aj ja dlhšiu dobu uvažujem, ale tak ako sa poznám, kým si ich objednám už aj zima príde :D
    http://egosumvenator.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. tleskám triku s Flo, náramku a NAked. :) tyhle 3 věci jsou na mém pomyslném wishlistě taky a tuším že si splním asi jen dvě z nich... neb mi přijde že NAKED zas až tak nutně nepotřebuji, když jsem do teď vyžila snad jen se 4mi odstíny stínů a za nutnost je nepovažuji. :) ale chválím u NAKED 2 odstíny, ty jsou mi mnohem sympatičtější než u NAKED "1" :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. To psaníčko vypadá dobře :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. psaníčko je krásné!)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. jůů,nádherný wishlist =)

    ReplyDelete
  18. vlastnit Naked paletku je můj sen! :D a moc se mi líbí ty JC a ten náramek

    ReplyDelete
  19. koukám - skoro všechno v mint barvě ;)

    ReplyDelete
  20. Jeffrey Cambell shoes))♥

    ReplyDelete
  21. vidím, že bez mint si letos fakt nikdo ani neškrtne. jesštěže jsem teda v tomto odstínu dostala obří nejhebčí pashminu... :-D :-P

    ReplyDelete
  22. Super kúsky, mentolová farba chytila aj mňa :) To psaníčko je úžasné :)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete