VIDEO - odlíčenie s Bioderma Sensibio + Sébium H20

1.4.12

O micelárnej vode sa už toho popísalo mám pocit že všade veľa a všetci o nej vedia všetko, tak ja vám ich len názorne predvediem v akcii formou odlíčenia :) Natálka (moja sestra, ktorú ohováram spomínam aj vo videu:) dnes ukazovala Sensibio H20 v akcii tiež, tak sa mrknite na jej blog.

Video malo pôvodne 20 minút, zostrihala som ho na 9, pôvodne som hovorila aj niečo viac o produktoch, zložení a vlastnostiach, ale samú ma nudilo to počúvať tak som to vystrihla, kto ešte o nich nevie, bližšie info na stránkach Biodermy, o Sensibio micelárnej vode TU a o Sébium TU.





Všetko čo som dnes na svoju pleť použila:



Bioderma Sensibio H20 & Sébium H2O Solution Micellaire, Bioderma White Objective, Bioderma Sensibio Light, Nivea Visage Q10 Eye Cream.

Dior Extreme Fix Powder, Loreal True Match Foundation, Loreal Studio Secrets Primer, Max Factor Masterpiece Max, Dermacol Make Up Cover, Avon Super Shock Gel Eye Liner, MAC Fluidline in Blacktack, NARS Orgasm blush, Essence Lash Powder, NYC Lip Stain in Forever Mine Wine.

44 comments:

  1. Super, ty si taka krasna a mas taku nadhernu plet, vsetko si kupim co mas aj ty! :D

    ReplyDelete
  2. S a BEZ mejkapu sa ani neda porovnat, uz sa viac prosim ta neodlicuj verejne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troska zavist?:-) nie?? Na tvojom mieste by som sa schovala kedze tvoja ubohost nema hranic a musis pisat cez 'anonymus' jaj uvedomte sa ludia troska:-)
      Video je skvele;)

      Delete
  3. Pekné video :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Najkrašia fashion blogerka s najkrajšou pleťou a najkrajším hlasom :x

    ReplyDelete
  5. Mne sa páčiš bez make up-u ešte viac ako s ním, máš nádhernú pleť! A tie tvoje vlasy :) Inak super recenzia, ja mám oveľa radšej recenzie formou videa ako keď ich mám čítať ;)

    ReplyDelete
  6. je to obrovský rozdiel, ale Lucka je pekná aj bez make upu. nemá také výrazné oči, ale na kráse jej to vôbec neubralo!

    ReplyDelete
  7. Bez mejkapu obycajna tuctova baba z ulice, ani by si ju nikto nevsimol, necudujem sa ze toho na seba tolko musi placat. Nezavidim len konstatujem

    ReplyDelete
  8. Krásné video, růžovou micelárku mám taky a jsem s ní naprosto spokojená, i když s ní jenom dočišťuju, abych neměla velkou spotřebu. A musím říct, že i bez make-upu ti to moc sluší, máš vážně moc hezkou pleť :)

    ReplyDelete
  9. A to Lucia ze budes dalsou blogerskou tvarou pre Lancome je dobry trapas, akoby nestacilo ako sa tam strapnila Pavlina. Ale aspon vidno, ze k tomu netreba naozajstnu prirodzenu krasu, ktoru teda vy dve nemate, iba kila licidiel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja NEBUDEM tvarou pre Lancome, to je úplná blbosť!

      Delete
    2. Lucka aj Pavlinka su pekne aj bez make-upu!

      Delete
    3. kriste, milujem takéto zavístlivé brepty :)

      Delete
  10. Dobrý video, seš moc sympatická. :) Růžovou micelárku miluju, ráda vyzkouším i Sébium.

    ReplyDelete
  11. Asi budem jedina ktora sa tu vyjadri k tomu videu cez vlastne konto a nie ako anonym, a ratam s tym ze sa tu zhrnu kritiky a mozno aj na mojom blogu, az urobim aj ja nejake video, ale musim povedat ze som bola dost prekvapena z tohto videa. Po prve by som nikdy nepovedala ze mas taky jemny hlasok a cela si taka jemna, naopak od Pavliny, ktora posobi jemne a mala dost hruby hlas, je to fakt zaujimave :)

    Ale.. vcelku aj rozumiem tym ktori sa ti smeju z tych videi, lepsie urobis ak spravis pisanu recenziu, videa prenechaj niekomu kto ma talent na rozpravanie, ani som to video nepozrela cele lebo uz od zaciatku ma nudilo a bolo to take "rozpacite" alebo ako to povedat..

    Neber to v zlom, mam rada tvoj blog, aj vsetko, ale videa, to nebude to co preferujem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neberiem to v zlom neboj, každý má právo na svoj názor, a ja predsa nikoho nenútim to pozerať, blog aj videá robím pre zábavu :)

      Delete
  12. Mne sa video aj ostatné páčia, neviem kto má aký problém, Lucia je predsa blogerka nie moderátorka, a tá rozpačitosť je podľa mňa milá, taká prirodzená, veď asi nie je zvyknutá takto "rečniť". A ak som doteraz pochybovala, či micelárku kúpiť, už nepochybujem a zajtra si kúpim tú ružovú! :)

    ReplyDelete
  13. ceadys closet4/1/12, 8:03 PM

    Super Luci, pekne sa na teba pozerá a počúva! A sa ti čudujem, alebo skôr ťa obdivujem, že sa nedáš vyprovokovať, ja by som z takýchto rečí nemohla! :)

    ReplyDelete
  14. Achjo já se musim smát těm anonymům... :D Bez makeupu jsi krásná, já být tebou tak se ani nelíčím, pleť máš úplně nádhernou, oči výrazné, anonymové to prostě nemůžou překousknout... :)

    ReplyDelete
  15. Tak tohle je tak ubohé, že k tomu snad můžu jen dodat, že lidská závist a hloupost nemá hranic...řekla bych že žádný makeup nepotřebuješ, máš strašně krásnou pleť, jako panenka!

    ReplyDelete
  16. :D a ako si dala dole Nat :D sa mi to páčilo..v dobrom samozrejme :)

    holt asi si odložím nejaké euráčiky,lebo aj mne sa pravidelne zahmlieva pred očami :/

    ReplyDelete
  17. jé jsi vážně krásná :) s i bez makeupu :) taková přirozená.. a vypadáš hrozně mile a sympaticky :) vážně super video, doufám že uděláš další! :)

    ReplyDelete
  18. ahoj, prosim ta ...ten loreal make up je v zvlastnom obale ...ja vidim tento make up len v takom pumpickovom prevedeni ..je to to iste ? :)
    ps - super video :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, je to presne ten istý, u nás sa predáva v obale s pumpičkou a tento môj je z USA, tam má iné balenie ale je to úplne ten istý. :)

      Delete
    2. Ešte dodám, že balenie s pumpičkou je lepšie a vyhovovalo by mi určite viac, ale u nás sa môj odtieň nepredáva, tak preto mám také blbé škaredé balenie :)

      Delete
    3. aha .. dakujem Ti ...som velmi rada ze si urobila video, nenechaj sa nicim a nikym odradit :)

      Delete
  19. Mne sa tvoje videá páčia a mnohým ďalším čitateľom tiež, to asi iba niektorí ľudia majú potrebu zo závisti urážať pomocou anonymných komentárov. Tomu sa ale hovorí zbabelosť, nevedieť sa podpísať pod vlastný názor. Pekná pleť, oči, celá tvár, podľa mňa si prirodzene krásna žena a každý, kto tvrdí opak, má asi zo seba riadny komplex menejcennosti.

    ReplyDelete
  20. Video je super, tiež používam presne túto istú kombináciu na odličovanie a ja to určite lepšie ako všetky výrobky, ktoré som mala doteraz :)

    ReplyDelete
  21. Ja odličovanie úplne nenávidím, vždy to doslova pretrpím, pleť mám potom napnutú a citlivú, okamžite po čistení sa musím nakrémovať. Ale keď vidím, ako ti to ide ľahko rýchlo a bez problémov a podráždenia, rozmýšľam, že asi nepoužívam to správne (Clinique 3 step). Rozmýšľam že tá voda a pena by mohli byť pre mňa lepšia voľba, lebo mám podobný typ pleti ako ty, asi si to kúpim tiež...
    Ešte som sa chcela opýtať, raz si spomínala že mávaš atopický ekzém, tak by ma zaujímalo či máš skúsenosti s radou Atoderm.
    A mne sa video páčilo, určite je to zaujímavejšie ako čítať text, plus ešte takáto názorná ukážka, to je naj :) Kľudne ich rob viac a anonymov si nevšímaj! :) Ema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ak máš po čistení pleť takúto, tak asi to čo používaš jej nevyhovuje, aj keď Clinique je určite kvalitná kozmetika. 3 step program som pred rokmi skúšala tiež, gél a toner som nezniesla, krém som dopoužívala ale už by som si ho znovu za tú cenu/výkon nekúpila. Skús niečo jemnejšie, a menej parfemované ako Clinique, voda a pena by ti podľa mňa vyhovovať mohli, a asi aj skoro každému, sú také jemné že by nemali podráždiť žiadny typ pleti.
      Atopickým ekzémom trpím, používam kortikoidy od kožnej, vidíš, to ma nenapadlo, určite raz Atoderm vyskúšam!
      Ďakujem za pochvalu a neboj, vôbec si ich nevšímam :)

      Delete
  22. BOTOX v čele

    ReplyDelete
  23. Uzasne video, inak ohladom toho zahmlievania, stava sa to aj mne, ak nepouzivam Biodermu, ale zahmlenie trva len par sekund, musim prezmurkavat. Neviem, ci to nie je sposobene tym cistiacim mliekom, lebo to sa horsie dostava z oka ako vodove zlozenie micelarnej vody.. Ako tato od Biodermy je asi najlepsie riesenie na odlicovanie... A vo videu si krasna, daj mi prosim svoju plet, vymenim za cokolvek :D

    ReplyDelete
  24. skvělé video,jsi moc sympatická :)

    ReplyDelete
  25. video je moc fajn. jsi moc sympatická. zaujalo mě, když jsi zmínila, že používáš bb krém...můžu se zeptat jaký? taky upřednostňuji lehké makeupy a bb, co jsem zatím zkoušela byly perfektní. proto mě moc zajímá tvoje zkušenost. děkuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BB cream od značky Missha mám rada, ten Garnier som skúšala a nedá sa porovnať...:)

      Delete
  26. Musím sa priznať, že som sa zase niečo nové dozvedela a odteraz si už nebudem zbesilo šúchať oči pri odličovaní.

    Video sa mi páčilo, vždy sa teším na ten tvoj jemný hlások a príjemné vystupovanie. Ako sa hovorí, lepšie raz vidieť ako tri krát čítať ;)

    ReplyDelete
  27. mám raději videorecenze :-) nevím proč, ale jsou lepší ;) video je moc povedené, máš nádhernou pleť, i když jsi odlíčená ;))

    ReplyDelete
  28. Luci, a to když si jenom jednou otřeš ten obličej, to seš kompletně odlíčená?

    ReplyDelete
  29. na videu v živém záběru ti to prostě o mnoho víc sluší než na fotkách, si taká zlatá na něm a i hlas máš sympatický. :) nebo spíš hlásek :)))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. straasne si tu zlataaa :) taky jemny hlasok a hanblivost(aspon na mna si tak posobila) som necakala. vsetko len v dobrom a podla mna mas krasnu plet aj po odliceni, pozrela som video od zaciatku az po koniec ;) drz sa a ignoruj neprajnikov!

    ReplyDelete
  31. Zlatá jsi, video bylo moc milý a hlavně jsem si tam našla dost zajímavých tipů.
    Giveaway

    ReplyDelete
  32. Nepočúvaj nikoho kto ti hovorí , že tvoje video recenzie sú zlé. Videla som veľa našich dievčat so snahou o dobré video, ale okrem koktania a opakovania jednej a tej istej informácie tam viacej prínosu nebolo. Prosím, pokračuj v tom ďalej ♥

    ReplyDelete