photodiary 4

25.4.12

Dnes trochu zvieratkovský špeciál ako pozerám, máme tu rybu, veveričku, psa x2, dvoch zajkov a troch pieskomilov.
Nevadí, zvieratá sú aj tak lepšie ako ľudia.

blahoželanie a torta k narodeninám od Natálky - kovové neónové náramky z Pull&Bear
 krídlo lietadla - kŕmim veveričku v Hyde Parku - krásne fotky rockových hviezd v Proud Camden
Blesk, Blesk a gumové cukríky Zuby :D
parádne detské tenisky, keby mám o 20 rokov menej hneď si ich kúpim - pánske mokasíny so smrtkami v Zare, možno 
kúpim priateľovi - a moje typické denné líčenie :)
pred rokmi som mala zajka živého - levanduľový zajko plyšový do mikrovlnky - traja pieskomily v jednom kolese

btw chcete ďalšiu Bioderma giveaway? dajte mi vedieť prosím!

27 comments:

  1. úzasne fotky, a ja mam zvierata tiez radsej nez ludi :) Inak tie zuby vyzeraju strasidelne :)

    ReplyDelete
  2. Zvieratká sú super :)) všetky strašne rozkošné :)

    ReplyDelete
  3. Zvieratká sú naj a jasné chceme giveaway, ja už chcem tú micelárku vyskúšať konečne! :)

    ReplyDelete
  4. Poslednou vetou si to vystihla :Nevadí, zvieratá sú aj tak lepšie ako ľudia. :-)) Presne tak ! a fotky parádne !

    ReplyDelete
  5. jasné, že chceme ďalšiu :) až pokiaľ čosi nevyhrám :D

    ReplyDelete
  6. Chceme, že sa pýtaš! :)..krásne fotky :)

    ReplyDelete
  7. zbožnuju random a samozřejmě že chceme :D už by se na mě konečně mohla usmát štěstí !

    ReplyDelete
  8. jasnacka ze chceme! fotky su uzasne :)))

    ReplyDelete
  9. Ty barevné tenisky má moje sestřenice, jsou úžasný =)

    anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hezké fotky :) A G. budu chtít dokud nevyhraji! :D
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. súhlasím. zvieratká sú lepšie! a giveaway by som brala hneď!

    ReplyDelete
  12. ten havko je krasny...vyzera tak plysovo :) jasne ze chceme :) chcem sa zbavit rozsirenych porov takze sem so sutazou...snad uz aj vyhram :)

    ReplyDelete
  13. ten králíček je nejlepší..:)

    ReplyDelete
  14. krásne fotky, ja zvieratá úplne zbožňujem... To sú tie najmilejšie stvorenia :)A súťaž chceme to je jasné !

    ReplyDelete
  15. každá fotka má něco do sebe :-) udělala jsem si z toho obrázkový příběh, pěkné :-)

    ReplyDelete
  16. tie náramky sú krásne ♥

    ReplyDelete
  17. chceme, chceme a vopred dakujeme :)

    ReplyDelete
  18. pískomilové jsou takoví milouši :) ano chceme další! :)

    ReplyDelete
  19. Aký zajačik ňuňu. Jasnačka, že chceme !!!

    ReplyDelete
  20. chcem mokasíny zo zary! bez lebiek! :D

    ReplyDelete
  21. jeee zjada je moc krásný!!!:)))

    líbám xxx

    ReplyDelete
  22. Milujem zajkov. :) A dala by som si tie gumové cukríky, hrozne som na ne dostala chuť. :D A jasné, že chceme. :)

    ReplyDelete
  23. máš krásné oko/oči a krásný blog:)

    ReplyDelete
  24. Krásne oči,krásna Lucka :)

    http://mystore-buba.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. tento blog jsi pojmenovala po pisni What Katie did? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha áno, akurát mi hrali Libertines keď som vymýšľala meno blogu :)

      Delete