photodiary 3

5.4.12

koncert - najťažší náramok z H&M - a nude-ružový lak v odtieni Pink Mist
mám ďalší Kate rúž, ukážem? - The Strokes sme pozerali vo veľkom -  a upozornenie, akurát že na ulici a v centre mesta
ďalší pocvokovaný opasok do zbierky - milujem mints - mám strašne divné chute v poslednom čase a najväčšiu na Fish & Chips!
v posteli s mojou láskou - v hračkárstve - a takto sme grilovali v Londýne

v lekárňach majú takéto Bioderma balíčky, k opaľovaciemu SFP50 krému, fluidu alebo tónovanému krému dostanete preslávenú micelárku zdarma. Alebo sa ešte stále môžete zapojiť do mojej giveaway a vyhrať čokoľvek od Biodermy, 

Zajtra mám narodeniny, a cestujem domov na Slovensko veľkonocovať s Natálkou (klik pre jej blog, ak ho ešte nepoznáte!). Najviac by som si priala ďalšieho psa, škoda že to teraz nejde. Tak som si vypýtala aspoň  jeden suprový kabát, aj keď je to slabá náhrada.

A k sviatku si púšťam svoj najobľúbenejší song na celom šírom svete. Pôvodne od The Pixies, a tu v live coveri od mojej najobľúbenejšej kapely Placebo.



28 comments:

  1. Všetko najlepšie Lucka, a suprové fotky ako vždy, chcem byť tvoja BFF :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem a neviem, no, či by to bola výhra pre teba :)

      Delete
  2. laky i to jídlo vypadají skvěle! a všechno nejlepší :)

    ReplyDelete
  3. Všechno nejlepší! :)

    ReplyDelete
  4. juuu všetko naj ku narodeninám teda :))
    Natt

    ReplyDelete
  5. uzasne fotky, najviac ma pobavilo to grilovanie v londyne :))
    luci a ta akcia je na SR ci v CR? Ja by som si kupila rada ten krem, minuly rok som ho mala a bola som velmi spokojna.
    a v neposlednom rade, uplne vsetko len to najlepsie k narodeninkam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mňa to grilovanie tiež bavilo, lebo ten dáždnik som nemusela držať ja :) ďakujem za prianie ♥ a akcia je v SR aj ČR :)

      Delete
  6. veľmi pekný diár, aj ten ťažký náramok z HMka a rúž od Kate :)

    ReplyDelete
  7. Ukáž rúž, aj ten čo si ukazovala minule bol pekný a už ho mám doma! :)
    VŠETKO NAJLEPŠIE! :) Dita

    ReplyDelete
  8. skvele fotky a veci na nich, taky si musim poridit nejaky mint lak :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. moc se mi líbí ten pásek:) a přeju všechno nejlepší!:))

    ReplyDelete
  10. Hmm, po téhle rtěnce jsem taky pokukovala.
    A Fish & Chips bych si taky dala... vlastně bych si dala celý Londýn! - ta fotka s grilováním je výborná :D

    ReplyDelete
  11. paráda, na ten nude lak se taky chystám :)
    všechno nejlepší ke všemu a v těžkých náramcích z H&M soucítím :D :)

    http://theblondetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ty ešte aj Placebo počúvaš, totálne som do teba.
    Akurát včera som si kúpila moju prvú micelárku na tvoje odporúčanie, keby viem počkám si na ten balíček :( Ale aj tak som spokojná, ešte nikdy som sa tak ľahko a jemne neodlíčila.
    Všetko najlepšie! <3 <3

    ReplyDelete
  13. náramok je naozaj ťažký, som sa o tom presvedčil v práci... ale je aj veľmi pekný, určite ti sluší ;)

    a na balíčky od biodermy som sa práve dnes pýtal v meste, lebo na dovolenku by sa mi jeden krém na tvár zišiel, ale v BA ešte o žiadnych balíčkoch nepočuli a nútili ma do kúpy samotného krému... tak som slušne odmietol :D

    a všetko naaj naj naj, uži si to poriadne! ;)

    ReplyDelete
  14. MIluju The Strokes, miluju Placebo a Pixies jsou v mým srdci na furt. :) hrozně moc ti chválím výběr muziky, je naprosto parádní a zřejmě máš podobný vkus jako já. :) a pocvočkovaný pásky já zaboha nikde nemůžu sehnat, když nepočítám většinou děsně předražený metal shopy :D

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. super šmírovací fotky;)=) krásný náramek a lak;)=)

    ReplyDelete
  16. tak vsechno nejlepsi k narozeninam! :)

    ReplyDelete
  17. Jeden z mých životních zážitků bylo je vidět na Rock for People na živo z první řady... Áááách jak já je zbožňuju!!!

    Jo a happy birthday - ty jsi mi dala k tvým narozeninám skvělej dárek neznám osobně moc lidí, kteří řeknou nejoblíbenější kapela - prostě moje No.1 a ♥ záležitost :o)

    Pěkné svátky :o)

    ReplyDelete
  18. Skvělé fotky! :) A kolik stojí ten Bioderma balíček?
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Pěkné fotky! A Placebo...ach :-)

    ReplyDelete
  20. prekrásne fotky...a ďakujem za upozornenie na akciu...a ešte všetko najlepšie k narodeninám...nech sa ti darí, nech si šťastná...a nech tie nepríjemné veci, čo ťa stretli a ešte určite stretnú prinesú do tvojho života niečo posilňujúce...ale samozrejme nech sa ti deje, čo najviac krásnych vecí

    ReplyDelete
  21. miluju placebo! MILUJU!!! njvíc na celém světě a Brian! och Brian! :) všechno nejlepší :))

    ReplyDelete