Kate for Rimmel 12

15.4.12


O Kate rúžoch a svojom názore na ne a konkrétne o odtieni 02 som už písala TU, dnes vám ukážem druhý Kate rúž ktorý vlastním, a to č. 12. Sú to jediné dva odtiene, ktoré ma zaujali, takže po krásnej žiarivej ružovej tu máme krásnu žiarivo koralovo oranžovú, s červeným podtónom. Opäť je to farba semi matná, vysušuje až až, takže veľa balzámu, stále si stojím za tým, že tieto rúže vysušujú pery viac ako ktorékoľvek iné matné rúže alebo lipstainy ktoré mám. Je veľmi pigmentovaný, jemným vklepaním do pier sa dá vytvoriť krásny koralový lipstain efekt, a nanesením poriadne dostanete veľmi výraznú farbu. Výrazný sa mi asi páči viac, tak som ho mala na sebe aj včera, ako som vám ukazovala na fb. Vydrží na perách naozaj dlho, u mňa 6 hodín, a zvládol aj obed a zmrzlinu. A vonia ovocne!

aplikovaný prstom ako lipstain
nanesený priamo z tuby

28 comments:

  1. Na Tvoje odporúčanie som si kúpila ten ružový a som veľmi spokojná, takže si na zoznam píšem aj tento, nejak sa mi také výrazné farby zapáčili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som rada že si spokojná, tak hádam budeš aj s týmto :)

      Delete
  2. moc ti sluší :) Kate rtěnky jsou fajn.

    ReplyDelete
  3. Ty si taka snehulienka, pristane ti to :)

    ReplyDelete
  4. Ďakujem za túto recenziu, presne na tento oranžový som minule pozerala. Je fakt krásny a svedčí ti :)

    ReplyDelete
  5. som rada že niekto si kúpil aj iný odtieň ako nude 03 a červený :)

    ReplyDelete
  6. Moc se mi líbí! Akorát by mi taková barva určitě neslušela...

    ReplyDelete
  7. OOoo som rada za túto recenziu,lebo uvažujem o kúpe... potrebujem niečo červené,ale nie úplne. Tak dúfam,že toto bude ono. :)

    ReplyDelete
  8. tak tuhle mám taky a je to skvělý odstín, strašně se těším na léto!!! :-)

    ReplyDelete
  9. To výrazné líčenie ti veľmi pristane, ale aj jemnejšie vyzerá dobre :)

    ReplyDelete
  10. Nádherná barva, hned bych do ní šla, jen nevím, jestli by mi slušela... :)

    ReplyDelete
  11. vyzerá super, škoda, že mi červený nepristane :)

    ReplyDelete
  12. oo ten vyzera dobre :)
    btw k tomu vysusovaniu - najvia podla mna vysusuje fixka na pery od max factor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tú fixu mám a vážne vysušuje, ale tento rúž ešte viac, a takisto aj MAC matné rúže

      Delete
  13. Barva je to krásná a k tobě jde! :)

    ReplyDelete
  14. skvelá farba, páči sa mi jeho pigmentácia

    lerosep.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. taak aplikovany priamo je perfektnyyy :)

    ReplyDelete
  16. Ja mám odtieň nude 03 a vôbec sa mi nezdá vysušujúci, napríklad iný matný rúž mám od Miss Sporty a ten je horší by som povedala, takže ja som s Kate rúžom spokojná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porovnávala som s matnými rúžmi ktoré mám od MAC, Chanel, Revlon, a mám aj iný Rimmel z inej rady, a oproti týmto spomínaným vysušuje oveľa viac :)

      Delete
  17. mám tuhle kolekci opravdu moc ráda, mám dva odstíny a stále přemýšlím o dalších, protože to jsou skvěle nositelné barvy. jen mě trochu mrzí, že opravdu dost vysušuje...

    ReplyDelete
  18. na to bě vypadá úžasně !! :)

    ReplyDelete
  19. Nádherná barva!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Už si musím taky nějakou koupit, říkám si to už jak dlouho, a vždycky zapomenu! :)

    ReplyDelete
  21. Taky mam jednu a je super:) Je tahle barva tak hezky neonova jaj mi to haze displej?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neónová nie, ale je veľmi jasná a žiarivá :) Na tebe si ju viem živo predstaviť, Martinka :)

      Delete
  22. Na mňa je tá farba strašne výrazná, ja by som sa neodvážila :) Na tebe je ale úžasná. Strašne sa mi ale páči tá farba "po aplikácii prstom", taká jemnučká koralová, asi si ho kúpim a budem to nosiť tak, s balzámom, a možno sa raz odvážim aplikovať aj z tuby :D

    ReplyDelete
  23. Ta je strašně krásná! Moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  24. Ja mám jednotku a je veľmi výrazná, ale na večer perfektná :) Dávam si pod ňu balzam (resp. si ho nanesiem 5 minút pred aplikáciou) a nemám pocit, že by až tak veľmi vysušoval. Tento odtieň sa mi tiež veľmi páči a na leto si ho určite kúpim :)

    ReplyDelete