giveaway winners

24.4.12

Práve som strávila takmer hodinu čítaním vašich komentárov a vyberaním výhercov v giveaway s Biodermou, bolo ťažké vybrať len troch, takže tu máme štyroch :)

Robinka, aby sa ti ľudia dívali len do očí :) Verím, že krém ti pomôže, ja som ho naordinovala priateľovi a hlásime skvelé výsledky!


Domček, už nemusíš šetriť :)


A Babô, nikto nechceme aby si sa premenila na vráskavca, preboha! Radšej ti rýchlo posielame tento superhydratačný krém.


A! Veľmi som sa tešila, že sa do súťaže zapojil aj mladý muž, mám rada keď sa aj muži starajú o svoju pleť! Takže Patrik, vďaka svojmu pohlaviu dostávaš cenu útechy :D


Gratulujem a hneď vám aj píšem emaily, a ostatní, nabudúce, raz to musí výjsť! :)

18 comments:

  1. Gratulujem výhercom a ja snáď teda nabudúce, neprestanem sa zapájať, presne ako hovoríš, raz to musí výjsť! A tú micelárku čo som chcela vyhrať si aj hneď zajtra kúpim sama, po tom ako som ju u teba videla si nemôžem dovoliť nemať ju!! :)

    ReplyDelete
  2. ach no gratulujem ! (: dúfam, že aj mne to raz vyjde.. a keď nie, micerálku a krycí krém s spf si idem čoskoro kúpiť sama (:

    ReplyDelete
  3. juch juch, ďakujeeem :))

    ReplyDelete
  4. juhuu! juhuu! ja som najšťastnejšia naj naj najviac! ďakujem!

    ReplyDelete
  5. dufam ze bude aj dalsia, mam tolko bioderma veci na wishliste a moja penazenka nestiha :)

    ReplyDelete
  6. HAHA :D
    gratulujem a hlavne Patrikovi a jeho pohlaviu :D :D
    a ja hádam nabudúce teda..

    ReplyDelete
  7. Gratulujem všetkým :)

    ReplyDelete
  8. Ako vždy, chlapi to majú najľahšie. :)
    gratulujem všetkým, mamina hovorí že nevadí že som nevyhrala, že mi tú micelárku teda kúpi (už dlho s ňou otravujem, a zrovna dnes som jej hovorila, že ak nevyhrám giveaway u teba neviem čo budem robiť lebo vreckové mi nestačí na takú vec,tažký život študenta:)

    ReplyDelete
  9. Prebohaaaaa ja som vyhrala!!!!! NEVERIM! To je uplne prva giveaway co som vyhrala a este k tomu taka skvelaaaa! Dakujeeem ! :) waaaaaa

    ReplyDelete
  10. samí známy blogeri,no gratulujem a snáď niekedy budem mať s biodermou šťastie aj ja

    ReplyDelete
  11. Gratulujem výhercom, nech si to užijú. :))

    ReplyDelete
  12. Thank god, I´m a man! :D

    waaa, radosť najväčšia! ďakujem Lucia ;)

    ReplyDelete
  13. Patrik vyhral uplne nepravom, je nefer dat cenu niekomu len preto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyhrali traja ako aj mali, a áno bonusový výherca Patrik vyhral úplne neregulérne a čisto z mojej vôle, veď som to aj priznala :)

      Delete
  14. Tak zas nic no :D Třeba příště.. A gratuluju vítězům!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. gratuluji a tiše závidím :D :)

    ReplyDelete