beauty stuff

7.4.12

Najbližších pár dní som aj s Natálkou na Slovensku, a čo sa týka kozmetiky, mám so sebou toto, sú to produkty, o ktorých viem, že ma nesklamú za žiadnej situácie. A doma ma ešte čakal nový feelunique Beauty Box, jupí. A v neposlednom rade vám všetkým ďakujem za gratulácie k narodeninám, veľmi ma potešili :) 

A čo má so sebou Natália si prečítajte TU. Je dobre nahlavu.



Essie Sand Tropez, jeden z mojich naj nude lakov, mám ho teraz na sebe, tak keby som potrebovala opraviť, a Essence Studio Nails top coat, moje nové Seche Vite. MAC Fluidline v odtieni Blacktrack je naj gélová linka a štetec na gélové očné linky od Maybelline. Clarins Beauty Flash Balm, rozjasňovač, mám ho v kabelke stále, a občas ho dokonca aj použijem. ELF Complexion Perfection je veľmi lacný púder, a je veľmi dobrý v kontrole lesku. NARS Orgasm som spomínala už viackrát, moja obľúbená lícenka. Štetce od MAC a Essence. Dior čierna ceruzka na oči, obojstranný štetec na tiene od Jemma Kidd. Max Factor Masterpiece Max sú spolu s False Lash moje naj riasenky a iné už ani nekupujem, v Sephora dózičke mám Dermacol Make Up Cover korektor, MAC Scene očný tieň je fajn na rýchle smoky eyes a na obočie, a ešte mám hnedú ceruzku na oči Quickliner od Clinique. A zabudla som odfotiť make up ktorý mám so sebou, Bourjois Healthy Mix, ktorý je podľa mňa na nerozoznanie od Dior Nude make upu.


Na vlasy mám so sebou Lee Stafford Matt Fat, púder na objem vlasov, nie je zlý, ale najlepší je Schwarzkopf Osis Dust It, ktorý si kúpim hneď ako tento miniem. Chcela som vyskúšať aj nejaké iné takéto púdre, tak mám tento a ten od TIGI, ale na Osis zatiaľ žiadny nemal. A bez žehličky na vlasy od GHD, ktorá je spolu so suchým šampónom najlepšími kamarátmi mojich vlasov, nejdem nikdy nikam, kto má neposlušné, husté a nepravidelne zvlnené vlasy ako ja, vie, o čom hovorím.


Na pleť som si doniesla micelárku Bioderma Sensibio, na čistenie Hydrabio Mousse čistiacu penu, a Sensibio Light hydratačný krém. O týchto veciach som už písala, sú to viac menej momentálne moje stálice, nový produkt ktorý som zaradila do svojej rutiny je Bioderma White Objective Lightening Cream. Je to denný krém určený na zosvetlenie pigmentových škvŕn, ja ho používam preto, že obsahuje vitamín C a SPF 27, vitamín C je silný antioxidant a pôsobí na vyrovnanie a rozjasnenie tónu pleti, takže nemusí byť primárne len na tie pigmentové škvrny. Ja ho používam asi 2 týždne, a skutočne sa mi zdá, že mám pleť žiarivejšiu, a pridané SPF 27 je úplne super, na leto pre moju citlivú a bledú pleť potrebujem SPF vyššie, ale nateraz úplne stačí. Krém je veľmi ľahký a veľmi rýchlo sa vstrebáva, a pleť po vstrebaní ostáva matná, takže je strašne fajn ako podklad pod make up. Ja si naň ale dávam ešte spomínaný hydratačný krém pre extra hydratáciu. A ešte Framykoin, mám kútiky, neviete čo pomáha? B Komplex beriem už 2 týždne a nechcú zmiznúť, Framykoin pomáha na zmiernenie príznakov, ale problém neodstraňuje. Inak som zistila, že skvele hydratuje pery, neviem ani prečo, ale dala som si ho na celé pery, každpopádne za jednu noc úplne vyriešil problém so suchými perami a šupinkami:) Zázrak.


A spomínaný Beauty Box, o koncepte týchto boxov som už písala TU, kde som vám ukazovala decembrový box, inak som o nich nepísala, lebo načo by som vám každý mesiac ukazovala niečo, k čomu sa aj tak nedá dostať, že. O slovensko českej tragickej verzii tohto boxu som písala TU. V skratke iba zhrniem, že ide o to, že za mesačný poplatok (tento stojí 10 libier / 12 € / 300 kč) vám každý mesiac príde box s náhodnými výrobkami od rôznych značiek, kde hodnota výrobkov je samozrejme oveľa oveľa vyššia ako cena ktorú za box zaplatíte. Toto nemusí vyhovovať každému, ale pre tých, ktorí majú radi prekvapenia a radi skúšajú nové produkty či značky, je to super. Vtedy v decembri som vám hovorila, že napíšem email feel unique, a pýtala som sa ich, či neplánujú niečo aj pre náš trh, prípadne či by nemohli začať doručovať aj mimo UK, pretože som si istá, že veľa ľudí by bolo ochotných si to poštovné kľudne zaplatiť. Odpísali mi, že presne nad týmto sa zamýšľajú aj oni, a že určite niečo takéto plánujú. Následne na to som sa dozvedela, že minulomesačný box bol nateraz posledný, že vraj feelunique si dáva menšiu pauzu a v blízkej budúcnosti planuje box vylepšiť. Tak si myslím, že prídu s niečim ešte lepším, a tipujem, že budú zasielať aj k nám. Dúfajme!!


Tentokrát som si v ňom našla posh sprchový gél od Elemis, s vôňou limetky a zázvoru, vzorku parfému Kokorico od Jean Paul Gaultier, exfoliačnú masku od Decleór, z ktorej sa strašne teším, lebo milujem kyselinu glykolovú a tento exfoliatnt ju obsahuje. Ďalej kultový produkt od Nuxe, Dry Oil, čiže suchý olej, určený podľa nich na všetko od tváre až po vlasy, na internete je neskutočne veľa recenzií o tom, aký je úžasný, tak som zvedavá. Ďalej masku na vlasy Elasticizer od Philip Kingsley, tú som už raz mala, ale v zelenej verzii na suché vlasy, táto ružová je na zničené vlasy. Bola úžasná, ale kvôli vysokej cene som si ju znovu nekúpila, tak som rada, že ju znovu mám. A lak od Leighton Denny v odtieni Viva la Diva, je môj prvý LD lak, viem, že hlavne v UK sú tieto laky veľmi obľúbené, a aj slávna vizážistka Lisa Eldridge ich často nosí a spomína, tak som zvedavá. Farba sa mi bohužiaľ vôbec nepáči, červené nenosím, zachraňuje to fakt, že je to želíčko, takže ho aspoň vyskúšam :)

Ak sa naozaj budú dať feelunique Beauty Boxy objednať aj k nám, budete mať záujem?

51 comments:

  1. Já osobně nemám ani jeden z těchto produktů, ale ráda bych vyzkoušela něco od Biodermy :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tie beauty boxy sú výborné, je škoda, že u nás niečo také nefunguje.. ale tak, vidíme ako to dopadlo s tými českými.. dúfam, že časom sa podarí niečo také rozbehnúť aj tu, alebo minimálne sa tie feelunique budú dať objednať k nám :)

    ReplyDelete
  3. Myslela som si, že by si toho mala oveľa viac so sebou, takže som milo prekvapená :) Strašne ti závidím GHD žehličku, sama po jednej túžim. A tiež dúfam že by tie Beauty Boxy začali posielať aj k nám na Slovensko, ja by som si poštovné rada zaplatila keby bolo treba! Už len keď vidím čo prišlo tebe v tom decembrovom a v tomto, aj ja chcem!!!
    Krásne sviatky aj tebe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja toho vážne nepoužívam až tak veľa :) GHD určite odporúčam, je to dobrá investícia na niekoľko rokov, ak si vlasy žehlíš často. A ďakujem :)

      Delete
    2. pripajam sa, doviezla som si GHD z USA a je to najlepsia zehlicka. predtym som mala skoro taku istu drahu od Babyliss a vykon je neporovnatelny :)

      Delete
  4. Pridavam sa,tiez by som kludne zaplatila za postovne, mohli by vazne posielat aj sem, ved uz napriklad aj Glossybox je v Nemecku, ale tu nic, iba ta tragedia s ceskoslovenskym boxom ako spominas. Ja som teda urcite za!
    A naozaj ten zosvetlujuci krem funguje? ja mam pigmentove skvrny od slnka, a presne taketo nieco by sa mi zislo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno to viem že GlossyBox je v Nemecku, niekde som to čítala, ja by som si ale priala najviac FeelUnique Box, ten mám radšej ako GlossyBox.
      Ten zosvetľujúci krém je určený práve nad tie pigmentové škvrny, ak ich máš naozaj výrazné alebo staré možno radšej vyskúšaj z tej White Objective rady sérum alebo to pero, myslím že to je silnejšie ako ten krém, alebo to používaj v kombinácii s krémom. Každopádne nezabúdaj na vysoké SPF, lebo slnko tieto škvrny len zhoršuje.

      Delete
  5. nějaký pořádný Beauty box by se mi líbil, překvapení mám ráda :) bylo by fajn, kdyby i u nás něco takového bylo (ten náš jakýsi takýsi se nepočítá :D)

    ReplyDelete
  6. ja milujem prekvapenia takže by som niečo také nastopro uvítala :) a všetko najlepšie prajem!! :)

    ReplyDelete
  7. Mám moc ráda překvapení, takže něco takového by bylo slvělé :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Koukám že top coat od Essence je vychvalovaný na spoustě blozích, budu ho muset vyzkoušet! :))

    http://bofmyworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ho určite odporúčam, podľa mňa je rovnako dobrý ako Seche, len tá cena a dostupnosť je lepšia :)

      Delete
    2. ja som ho videla tiez na nejakom inom blogu, bolo mi to podozrive, ze essence by malo nieco take dobre, ale je to tak, a uz som si ho kupila asi aj 3x, dufam ze ho neprestanu vyrabat :)

      Delete
  9. Najviac sa mi páči ako máš prestriedanú drahú kozmetiku s lacnejšou, napr. ten Essie lak s Essence nadlakom, alebo trebárs štetce, jeden MAC a jeden Essence.. asi vieš oceniť kvalitu nie len na základe ceny.
    Ten Bioderma krém s vitamínom C znie vážne dobre a Beauty Box by som brala v momente. Určite daj vedieť, ak by sa to dalo objednať aj u nás...:)

    ReplyDelete
  10. závidím ti ty věci od Biodermy :) :D

    ReplyDelete
  11. tu sa vždy dozviem toľko vecí :) nechápem ako môžeš zvládať taký široký rozhľad a všetko si pamätať - čo bolo dobré čo zlé .. sila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám dobrú pamäť, hlavne na hlúposti :))

      Delete
    2. no už ich vieš tak pre teba to už sú hlúposti, pre mňa "nekozmetickú" sú to dôležité veci :P ja si tak pamätám akurát kto mal kedy čo na sebe, ale zas to mi je na tri veci :D

      Delete
  12. Ja by som tiež chcela Leighton Denny lak, nevieš koľko stoja a kde sa dajú kúpiť? Samozrejme by som chcela aj veľa iných vecí, asi tak 99 percent toho čo máš ty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som ich videla v Boots drogérii za 11 libier, inak neviem kde sa predávajú, ale určite ich nájdeš niekde online.

      Delete
  13. ceadys closet4/7/12, 6:15 PM

    ja chcem ten Bioderma bieliaci krem, lebo micelarku aj penu uz mam a som strasne spokojna...Asi mam plet ako ty, vsetko co pises ze ti vyhovuje mi zatial vyhovuje tiez. Takze pis pis viac o produktoch na plet :) A kolko stoji ta zehlicka na vlasy, a vazne je taka dobra? nikdy som o tej znacke nepocula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som strašne rada že si spokojná, nič ma neteší viac, ako keď tento blog niekomu aj niečo dáva! :) GHD stojí od 99 do 149 libier ( http://www.ghdhair.com/hair-straighteners ) ale určite je to dobrá investícia, ja mám moju už aspoň 5 rokov.

      Delete
  14. Ja som si objednala beauty box na 3mesiace cez svajciarske: http://beautybox.fashionfriends.ch/de/ (zije tam brat tak mi ich doviezol)a bola to krasa. No ale najma mi poslali namiesto 3 balickov 4, takze za mna velka spokojnost :-)) Adika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, to by som bola tiež najspokojnejšia :)

      Delete
  15. Ani som nevedela ze nejake beauty boxy existuju, len som videla davnejsie ze bol nejaky osial s tymi slovensko-ceskymi, ale povazovala som to za blbost,dostavat vzorky.. A ako som si precitala ten clanok teraz tak som vyskusala ci nie su nejake to vo Francuzsku, naslo mi asi tri-styri druhy, vybrala som si Glossybox, este k tomu som nasla kod na zlavu cize namiesto 13 aj s postovnym platim len 9, tak som to hned objednala :D A som zvedavaaaaaaaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, tak to si za dobrú cenu vychytala!! GlossyBox som zvykla odoberať tiež, určite budeš spokojná, potom ukazuj čo ti príde, som zvedavá :)

      Delete
  16. Ja len že, ty si taká zlatá že ľuďom aj odpisuješ, to sa často nevidí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čo by som neodpisovala? Veľmi rada :)

      Delete
  17. ale ved z feelunique posielaju normalny tovar, ktory maju v ponuke aj na SR, ci nie? tak preco by nemohli aj glossyboxy? :/

    ReplyDelete
  18. Musím sa priznať, že som vo všeobecnosti vyzážo- pruduktový neandertálec, z každého druhu kozmetiky mám vždy len jeden kus a nejako som sa doteraz nad tým ani nezamýšlala.
    A odkedy som objavila tento blog, tak sa vo mne niečo pohlo, ty to vždy tak krásne opíšeš, že mám chuť skúšať všeličo možné, čiže som nažhavená na beauty box :D

    ReplyDelete
  19. ja som mala dva glossyboxy z rakuska... bohuzial, uz nemam taku moznost, tak momentalne by som brala hocijaky beauty box :-)

    ReplyDelete
  20. Po takom beaty boxe som vždy túžila, určite by som to skúsila, kebyže je u náš taká možnosť, pretože prekvapenia zbožňujem. :) Inak môžem sa opýtať, aký odtieň máš ten Dermacol make-up cover, máš ten najsvetlejší? Je skôr do ružova či oranžova? Ja som hrozné svetlá, kúpila som si 209, pretože pod tým hnusným umelým svetlom vyzerala dobre a zistila som, že je dosť do oranžova a celkovo musím byť hrozne opatrná s aplikáciou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja mám odtieň 208 a je úplne svetlý, povedala by som že má neutrálne podtóny. Na mňa akurát, a ja som tiež veľmi bledá. Používam ho iba občas, okolo nosa a pod oči, ale nie každý deň, iba keď nie som lenivá :)

      Delete
  21. Nuxe suchý olej mám. Až taký úžasný nie je, ale je fajn. Len si treba zvyknúť na tú opulentnú vôňu :)

    ReplyDelete
  22. na kutiky aspon mne pomahaju tabletky riboflavin..maju podobne zlozenie ako b-komplex len su myslim trosku ucinnejsie..alebo tiez maz z usi...viem ze to znie hnusne ale fakt vyskusaj...stary recept ale osvedceny :) dufam, ze sa ti to skoro zahoji..ja mam kutiky velmi casto, viem ake je to neprijemne :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, konečne nejaká rada, vyskúšam ten riboflavín ;)

      Delete
  23. urcite by som objednavala, ak by to bolo mozne aj u nas :-)

    ReplyDelete
  24. Beauty box bych si určitě objednala, každý měsíc slintám na blogu kamarádky co žije v Anglii:-D
    A na koutky mě vždy spolehlivě zaberou kvasnice- ne každý to ale zvládne- stačí kousek naslinit či namočit a připlácnout a koutek ať tam jsou dokud vydrží a zbytek balení sníst, většinou mi zabere hned jedno balení, nejdýl jsem měla 3 po 3 dny.

    ReplyDelete
  25. Ahoj Lucka, z tvojho postu som nepochopila, prečo by mala byť tvoja sestra nahlavu. Vysvetlíš? Pozdravujem :) Nika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z môjho postu to nepochopíš, treba čítať jej blog a jej príspevky :)

      Delete
  26. Beauty box by som si pravdepodobne tiež objednala.
    Na kútiky skús riboflavín. Rada čítam tvoje recenzie, kedže vieš skvele písať. (:

    ReplyDelete
  27. Drahá Lucia :-)pro změnu mám i já velmi ráda tvůj blog, dle mého soudu je to jeden z nejlepších v ČR/SR - promiń, ale musela jsem to napsat, nešlo jinak začít! :-)

    Také jsem mívala problémy s koutky a všichni mne přesvědčovali, že je to oslabená imunita, kterou musím posílit vnitřně a žádná mast mi nepomáhala, nehojila... Poté jsem vyzkoušela Holtův krém/Holtovu mast, který sestra zakoupila v lékarně na hojení kůže, pro mého tehdy malého synovce a světe div se, ten jediný opravdu zabral. Já vlastním konkrétně tento:
    http://www.glenmarkpharma.cz/image.php?img=img_products/cremor_holt_cz_b.jpg&title=Cremor+Holt+MEDICAMENTA+%E2%80%93+Holt%C5%AFv+kr%C3%A9m+MEDICAMENTA

    Musím tě ale připravit na jeho neskutečně pronikavou a silnou "vůni". Je to fakt síla, žel bohu jediný mi opravdu pomohl. Pokud jej sneseš, přes noc dělá zázraky...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu aj za radu :) a určite to skúsim zohnať, hneď zajtra sa na to opýtam v lekárni, ešte raz ďakujem!! <3

      Delete
  28. Yeѕ! Finallу sоmething about tіnnitus.


    Mу web-site ... ringing in ears treatment

    ReplyDelete
  29. Рleasе let mе κnοω if you're looking for a article writer for your site. You have some really good posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd lοve to wгite some сontent fοr your blog in eхсhange fоr a link back to mine.
    Please shoot me an еmail if іntеreѕteԁ.

    Many thаnks!

    Review my homeρage how to lose belly fat fast

    ReplyDelete
  30. Heу are uѕing Wordpress for your site platfoгm?
    I'm new to the blog world but I'm tгying to get
    started anԁ create my own. Do уou гequіre any coding eхρertise to makе уour
    own blog? Any help would bе greаtly
    appreciated!

    My web-sіtе natural breast enlargement

    ReplyDelete
  31. I ωaѕ cuгiouѕ if you eѵer thought of changing the ѕtructurе of уour sіte?
    Its very well written; I love what уouve got to say.
    But maybe уou could a littlе morе іn the way of cоntent so peoρlе could
    connect ωith іt betteг. Youve got an awful lοt of text for
    only hаѵing onе oг 2
    imageѕ. Μaуbe you сoulԁ space
    it out better?

    Loοk at my ωeblog - Make boobs bigger

    ReplyDelete
  32. Heу juѕt ωanted to gіve уou a quicκ heads uр.

    The wοrds in уour post seem to
    be running off the ѕсreеn in Oрeгa.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd
    post to lеt yοu know. Τhe style and design
    loоk greаt though! Hope you get thе prоblem sοlved ѕoon.
    Ϲheеrѕ

    Stop by my blog - simple wood Projects

    ReplyDelete