battleships

21.4.12


Kto minule nečítal o mojom vlasovom incidente, tak asi 5 týždňov dozadu som si na zosvetlené konce vlasov dala "azúrovo modré" farebné tužidlo na vlasy na jedno umytie, a výsledok boli mesiac zelené vlasy. Konečne som sa toho zbavila, a teraz premýšľam (nepoučila som sa!?), že by som si nejakú farbu dala znovu, tentokrát ale farbenie nechám na odborníkov :) Neviem, či si mám dať tyrkysovú, ako som pôvodne chcela, alebo svetlo ružovú, čo myslíte?
A kto sa chce zapojiť do Bioderma giveaway, má na to čas do konca víkendu, TU.


V H&M majú tento prsteň v tvare hviezdice, a vyzerá akoby sa držala prsta :)


jacket - Topshop / dress and jewellery H&M, Pull & Bear / boots - Henry Holland / sunnies Ray Ban / bag eBay

A ešte milý happy song, užite si víkend!

61 comments:

  1. ružovú!! a krásny je ten kabátik z topshopu, kupovala si ho nedávno? na stránke ho nevidím..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už veľmi dávno, asi 5 rokov dozadu :)

      Delete
  2. super outfit :) Ja sa chystám na ružovú,no stále je vypredaný odtieň,ktorý chcem,snáď sa dočkám raz :D

    ReplyDelete
  3. vlasy by som nechala ako su, mas ich uplne mega
    a krasny outfit, milujem jednoduchost a moc ti to ide, vzdy ma inspirujes :)

    ReplyDelete
  4. Já jsem pro tyrkysovou. :) Taky sem ji chtěla, ale na celý vlasy... Bohužel odbarvovat svoje přírodní pod zadek dlouhý, černý vlasy by asi nebyl zas až tak fajn nápad... :/ Možná časem taky zkusim ombre tyrkys. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ty si nádherná:)) ta černá věc je uuužasná!

    ReplyDelete
  6. Najkrajšia blogerka, môjho bloglovinu šampiónka! :)

    ReplyDelete
  7. ceadys closet4/21/12, 2:11 AM

    strasne sa mi paci ten pleteny kabatik, a cela si suprova!
    a poznas Im from Barcelona? Okrem seba nepoznam nikoho kto ich pocuva, tesiimsamoc

    ReplyDelete
  8. ceadys closet4/21/12, 2:12 AM

    a za tyrkysovu som

    ReplyDelete
  9. páči sa mi aj, ako to máš aj takto, no myslím, že na končekoch bude všetko vyzerať dobre :)

    ReplyDelete
  10. krásna, a neviem, neviem, mne sa najviac páia tvoje vlasy takto a tie zafarbenia sa mi moc nepáčia, keď tak na blond alebo až bielych vlasoch.
    A hviezdica je super, na leto pri more musím mať! :)

    ReplyDelete
  11. já bych tyrkysovou nedávala, ono to sice vypadá dobře.. ale spolužačce se to vždycky začalo stejně po chvilce odbarvovat.. já bych byla za růžovou, nebo fialovou:)

    ReplyDelete
  12. ja obdivujem tvoje vlasy teraz, sú krásne a vyzerajú tak zdravo :) ... a tie šaty sú rozkošné :)

    ReplyDelete
  13. Úžasný outfit a vlasy se mi strašně líbí tak jak je máš teď! Ale když chceš jinou barvu, tak jsem pro růžovou :)

    ReplyDelete
  14. tie šaty sú úžasné!!!!

    ReplyDelete
  15. úžasná ako vždy :-) tie brýle ti veľmi pristanú..už dlhšie také zháňam :-(

    ReplyDelete
  16. Vlasy máš krásne :) ale ja som stále pre modrú ;)

    ReplyDelete
  17. třetí fotka od konce je nádhernáá!! a ten prsten vypadá skvěle:)

    ReplyDelete
  18. podla mňa ti to zozelenalo kvoli tomu že tie konce nemáš úplne blond. vieš ono to na modro chytí asi iba blondíne :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, to som predtým nevedela, bohužiaľ :)

      Delete
  19. jsi krásná ! vlady máš dokonalé :)

    ReplyDelete
  20. Já prostě miluju tvoje vlasy!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  21. sakra, ty jsi úžasná! líbí se mi ta kombinace jemnosti a ženskosti s rockerskýma botama! ten prstýnek je skvělej :)

    ReplyDelete
  22. ten prsten z H&M je fakt nádherný! :)

    ReplyDelete
  23. jednoduché a krásne :)

    http://www.karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Mooc krásný outfit :) Máš krásné náramky a šaty :)

    ReplyDelete
  25. supeeer
    Lucy
    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. trocha bronzeru by ti nezaskodilo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja trochu bronzeru na tvári mám :D fakt!

      Delete
  27. Nominovala jsem te na The Versatile Blogger Award...ale to už jsi asi byla :-)

    ReplyDelete
  28. moc hezky outfit. super boty a kabatek

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com
    www.cristeeneics.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Lucka a kde si kúpila tie Henry Holland čižmy? Superné sú, a aj tá bunda, čítam teraz že je už dávni kúpená, škoda :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Londýne, ale tiež už aspoň pred dvomi rokmi

      Delete
  30. ty sa máš že si tužidlo dala dole iž po mesiaci:) ja ho mám as tretí mesiac!!!Inak veľmi pekný outfit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čoo, tak to máš tiež riadne kvalitné tužidlo, asi sme použili rovnakú značku :D

      Delete
  31. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    ReplyDelete
  32. Za mňa určite tyrkysová :) Podľa mňa by sa k tebe hodila :) Inak vyzeráš perfektne ;)

    ReplyDelete
  33. Skvele vlasy a rtenka!:) A hvezdice tes mega:))

    ReplyDelete
  34. tyrkysovu ! ...a vyzeras skvelooo !

    ReplyDelete
  35. tyrkysovú! určite tyrkysovu!
    a vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  36. krásne šaty!:)
    na Tvojom mieste by som nefarbila (lebo máš krásne vlasy), alebo ak áno, potom tú modrú/tyrkysovú, lebo ružové konce idú podľa mňa veľmi svetlým blond až bielym vlasom :)

    ReplyDelete
  37. ahoj :) byvas v brne? a nemohla som ta nahodou vidiet v piatok okolo obeda na ceskej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, mohla, bývam tam :)

      Delete
    2. jeeej :) tak som fakt videla teba :) sla som s priatelom, a on mi tak vravi: pozri na to dievca, nesie sa ako blogerka :) (on ma teoriu, ze blogerky zo seba vyzaruju iste caro:)). a tak som sa za tebou obzrela a fakt :) super :) nabuduce ta zastavim :)

      Delete
    3. Haha, zlatý :D ani som nevedela, že sa nejako nesiem :D A jasné, kľudne ma nabudúce ohlás :) Pozdravujem obidvoch :)

      Delete
  38. Veľmi pekný outfit:) Ale prečo mi na 3-4(ak nepočítam úvodnú) fotke pripomínaš trošku Krosten Stewart??? Si očarujúca:)
    R.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ježiši ďakujem :)) Neviem ale prečo ti ju pripomínam, to asi fakt len na tej fotke :)

      Delete
  39. ty šatičky jsou dokonalé :-)

    ReplyDelete
  40. ale nee, ta hvezdicka je suprova :)

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    ReplyDelete