Zóna A Lucia

5.3.12

Nie, táto pieseň nie je o mne. Možno niečo z toho však sedí ;) Na tomto videu z Rock Show ju však hrali len a len pre mňa. Ďakujem Eugenovi a Koňýkovi of kórs. Zóna A AKA slovenskí Ramones :) Keď som bola "malá", vláčila kamarátila som sa s drsnými pankáčmi :) a tak poznám všetky ich songy a texty. Nie že by sa bolo čím chváliť haha. Neviem kto to natáčal, ale som rada že som to našla na youtube. Radšej si to ani nepúšťajte, je to len hluk a bordel. Pre mňa sú to krásne spomienky na mladosť, nejeden chalan mi ju spieval, a myslel si, že je prvý a orginálny. V mojom blogovom "denníku" to nesmie chýbať.



                                

11 comments:

  1. Zóna A je moja mladosť :) To ešte stále koncertujú?? :)

    ReplyDelete
  2. tú som mala vždy rada! dokonca aj môj drahý si ju niekedy len tak pospevuje, na Luciu sa narodil, bude na tom niečo magické, aj na tebe Lucia :)

    ReplyDelete
  3. to jej hezké:) zona a k nám jezdí celkem často, myslim že jsem na nich i byla;)

    ReplyDelete
  4. no to muselo byť skveléé ..a túto som mala vždy rada:D

    ReplyDelete
  5. raz som na nich bola, doteraz neviem, či boli viac mimo oni alebo ja!:D

    ReplyDelete
  6. mladosť je radosť! vyrostla jsem na nich :)

    ReplyDelete
  7. Luci, napriek tomu, ze si v najnovsom poste o mamine nepovolila komentare, chcem ti len povedat "uprimnu sustrast". Velmi ma to mrzi, drzte sa!

    ReplyDelete
  8. Ahoj Lucia! Uplne nahodou jsem narazila na tvuj blog a jak me prekvapilo, ze jsi to ty! Mozna si moc nepamatujes, very kindly si nas ubytovala a provedla po Londyne, kdyz jsme tam byli s E.T. asi pred dvema roky :) Odted mas dalsiho verneho ctenare :)
    Drzte se holky, tesim se na dalsi clanky.

    Misa H.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Miška, samozrejme že si ťa pamätám, a ďakujem a pozdravujem aj Erika :)

      Delete