zero

30.3.12


Dnes strašne fúkalo, ale aspoň mi viala sukňa, a aj vlasy, ale to sa mi páčilo menej, je to strašne otravné, kto má dlhé vlasy vie o čom hovorím. V poslednom čase som si veľmi obľúbila vejúce sukne, mám ich už niekoľko a budem ich nosiť celú jar a leto. A jeseň. A možno aj v zime, mráz ma väčšinou nezastaví pred ničím. A chcem koženú bundu KO ako má Karen O. Len LP.

UPDATE a úplne som zabudla, takúto istú sukňu v tej istej veľkosti len v červenej predáva Natálka (moja sestra, ak ju ešte náhodou nepoznáte :) v našom blog shope, tak sa mrknite ak sa vám páči. TU.


shoes - botovo.cz /skirt, jacket - eBay / body worn as a top - Asos / bag - Chanel / jewellery - eBay, H&M

Shake it like a ladder to the sun
Makes me feel like a madman on the run
Find me, never, never far gone
So get your leather, leather, leather on

55 comments:

  1. Nejúžasnější outfit! Taky nesnáším když mi vítr fouká vlasy do obličeje...

    ReplyDelete
  2. nádhera.. ja ťa úplne žeriem :) tá sukňa je úplne čarovná, môžem sa opýtať odkiaľ? ..ja sa už neviem dočkať asymetrickej vesmírnej z romwe, až mi bude vo vetre viať ♥ áá :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukňa je z eBay, zabudla som pridať k popisu, ale už som to napravila..a ďakujem! a som zvedavá na vesmírnu z romwe, aj moja sestra si ju objednala, potom ukáž! :)

      Delete
  3. skvely vyber songu! a vyzeras skvelo ako vzdy ;)

    ReplyDelete
  4. tie topáky sú famózne :)

    lerosep.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lucko, včera jsem Tě viděla v Pull&Bear, jak jsi přesouvala oblečení po stěnách :) Jsi moc krásná a ty vlasy!! A kam chodíš v Brně ven? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nepřesouvala, vizuálne koordinovala :D Ďakujem veľmi pekne, nabudúce ma kľudne ohlás :) A moc v Brne von nechodím... Páči sa mi jedine ak v Metre, tam som bola párkrát. Inak som skôr domased :)

      Delete
    2. To ne, to bych se styděla jako blázen… Možná jestli tě někdy potkám v Metru naberu odvahu :)

      Delete
  6. U nás taky dost foukalo :) A ta sukně ti moc sluší.
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super, super, super! :) Podobný top taky sháním!

    ReplyDelete
  8. prsteň je u mňa favorit! a tak pekne postupne máš vymyté tie ombre, že sa mi tiež pozdávajú :) a popritom im nefandím...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je aký kompliment od teba! :) Mám to také nazelenalé trochu, našťastie to na fotách moc nevidno. A choď písať tú bakaláru!! :)

      Delete
  9. seš nádherná! a nesnášim vítr když se fotim ! :D dneska u nás pro změnu lilo :/

    ReplyDelete
  10. Krásná jsi! A vítr ve vlasech bych jakž takž přežila, ale co je teď největší zlo je ofina. Ách jo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ofinu som tiež mala, niekoľkokrát, a VŽDY som ju nenávidela :)

      Delete
  11. ty boty jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  12. Krásný outfit, máš hrozně hezké vlasy. Včera jsem tě viděla ve Vaňkovce a moc ti to slušelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej ďakujem, ja mám pocit že v práci mi to nesluší, keď nemôžem nosiť čo chcem! :)

      Delete
  13. Jsi překrásná! Tak moc, že netřeba dalších zbytečných slov :). A ano, vlající vlasy ve větru působí jakože fajn, ale popravdě nic moc :D.

    ReplyDelete
  14. tak to boli casy ked som mala kratucke vlasy a vysmievala som sa kamaratkam co mali vlasy skoro po pas :D neznasam vietor jak mam dlhe ! a ty si od hlavy az po opatky najdokonalejsia ♥

    ReplyDelete
  15. Máš prekrásne vlasy :) a aj vejúca sukňa je super :)

    ReplyDelete
  16. Wau..tak tento outfit ma dostal!! Si krásna..a tie topánky no nemám slov..:) škoda, že žijem na dedine kde by podobný oufit asi veľa ľudí nepochopilo..možno raz, keď budem žiť niekde inde, tak sa aj ja budem pekne obliekať..:)

    ReplyDelete
  17. jaaaj vejúce vlasy to poznám a neznášam :D človek sa učeše a všetko mu rozfúka ... ale aj tak pekne ti to vyšlo tá sukňa, topánky :)

    ReplyDelete
  18. Me se moc libi sladene nehty a botky :-)

    ReplyDelete
  19. máš rada YYYs? a Karen *.* yess :D konečne niekto!! a toto je jedna z mojich all time favourite.. jaj :D a sekne ti to ako vždy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasné a aj moja all time favourite!! :)

      Delete
  20. chválím výběr hudby a křivák... hrozně dlouho takový studded sháním.

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je z eBay od jedného predajcu, môžem ti naň dať link ak chceš

      Delete
  21. Dlouhou dobu jsem tu nebyl,ale jak se tak koukám a zase rozkoukávám,tak vidím že se vůbec nic nezměnilo-stále stejně krásné fotografie,s úžasným stylem a jednou z nejkrásnějších bloggerek :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. takto sa mi farby strašne páčia.
    čierne a do toho takýto kontrast v detailoch!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno áno aj mne, inak sa farby nosiť ani neodvážim :)

      Delete
  23. ty jsi tak dokonale krásná princezna undergroundu! =) dokonce i s rozfouknanými vlasy(to nesnáším!)

    ReplyDelete
  24. Ty jsi kočka a ta sukně je nádherná!

    ReplyDelete
  25. Princezná undergroundu?? TO JE VTIP? princezná MAINSTREAMU keď tak. trápne

    ReplyDelete
  26. tieto farby ti veľmi sedia, krásne

    ReplyDelete
  27. ty boty jsou skvělé a stejně tak i sukně! :)
    taky bys zase mohla natočit video, už tu dlouho žádné nebylo :D :)

    ReplyDelete
  28. Ne princezna, ale kralovna mainstreamu. Nechápu jak se na to někdo může koukat.

    ReplyDelete
  29. skvělý outfit!! :) strašně ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  30. :O! JC a sukňa,bunda.♥
    Chválim,chválim.
    Mint - neni čo dodať.

    ReplyDelete
  31. už som tu dlho nebolo- ale zase si ma očarila :)
    Lucka, Ty si taká pekná a tie boty, no z tých som hotová... :)


    GIVEAWAY u mňa :)

    ReplyDelete
  32. Veeeeelmi pekne, jednoduche, zenske. Strasne sa mi paci ten nahrdelnik :) Je nadherny, teda okrem ineho. A topanky, ktore pri tom outfite uuplne svietia, ale v dobrom :)

    ReplyDelete
  33. ty boty jsou naprostá dokonalost :)

    ReplyDelete
  34. Thiѕ info is invаluable. Where can I find out
    moгe?

    Herе iѕ my website: cccam editor windows

    ReplyDelete