upcoming event & giveaway winners

1.3.12



Budúcu stredu ideme s Kamilom do Bratislavy na Marni for H&M event, kolekcia bude do obchodov uvedená vo štvrtok 8.3, takže veľmi pekne ďakujem H&M za pozvanie a možnosť pozrieť si kolekciu o deň skôr, medzi prvými. 
Musím povedať, že z tejto kolekcie sa mi viac páči pánska časť, už vidím, že budem Kamila musieť krotiť :) Mne sa najviac zatiaľ pozdávajú doplnky, uvidíme teda, čo si kto odnesie, dáme vám vedieť, určite vám prinesieme nejakú menšiu reportáž či fotky, teda fotky hlavne Kamil, on totižto strašne rád fotí...a rád sa fotí. btw prosím už sa ma nikto nepýtajte, či s Kamilom chodím, jasné že nie! ;)

Ďalej tu mám výhercov Bioderma giveaway:







1. Po Radce
2. Lenka M.
3. MarTina





dievčatá som už kontaktovala a ceny budú mať čoskoro doma. Všetkým ostatným ďakujem za zapojenie! Sama sa rada zapájam do súťaží a viem, aké je demotivujúce, keď stále dokola nič nevyhráte, preto nezúfajte, raz sa to určite podarí! :) A otázka, chceli by ste ďalšiu Bioderma giveaway? A ak áno, čo by ste radi vyhrali?

Lucia

36 comments:

  1. Tak ja zase nič, škoda, možno nabudúce, raz sa to určite podarí! :) Giveaway by bola super, a ja by som napríklad strašne chcela vyskúšať tú tzv. šľahačku :)
    Teším sa na fotky teba aj Kamila z Marniho, a škoda že nie ste pár :-(

    ReplyDelete
  2. toto neber ako kritiku, ale iba ako nazor, giveaways su strasne fajn, ale mozno by si nabuduce mohla dat nejaku sutaznu otazku alebo ulohu a nie len zrebovat cez random. potom by si videla, kto o ceny naozaj stoji a kto sa zapaja len tak, zo zvyku a lebo moze. inak som urcite aj za dalsiu giveaway, daj cokolvek co si myslis ze je dobre, mas krasnu plet takze ti vsetci verime :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beriem do úvahy a ďakujem za názor, bol veľmi objektívny a rozumný, mohla si sa kľudne aj podpísať :)

      Delete
  3. áno chceme,
    mne sa teda pozdáva ten krém o ktorom si písala posledne, sensibio ukľudňujúci krém , alebo hydrabio mousse. oba výrobky sa mi zdajú fajn!
    A tvoj blog mám Luci veľmi rada, len tak mimochodom som chcela napísať. :)

    ReplyDelete
  4. samozrejme, že chceli :) ja by som veľmi chcela vyskúšať Biodermu, avšak život študenta mi to príliš nedovoľuje :)

    ReplyDelete
  5. Na MARNI event sa chystám aj ja :) , ďalší giveaway? áno!
    A tvoj blog je super :)

    ReplyDelete
  6. škoda, budu si jí muset koupit a gratuluji výherkyním :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. škoda....:( ale budeš spokojná, oplatí sa kúpiť, sľubujem! :)

      Delete
  7. Replies
    1. Potom ma ohlás, ja som totálne slepá...:)

      Delete
  8. Chceme Bioderma giveaway a mozno by bolo fajn, keby kazdy vyhral podla svojho vyberu, ja som napriklad o micelarku zaujem nemala kedze make up nepouzivam kvoli alergiam, napriek tomu mam Biodermu velmi rada, vela ich vyrobkov.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznamenám si, ďakujem za nápad :)

      Delete
  9. Vy mate s Kamilom obidvaja pozvanku a idete spolu? Nezoberiete niekoho z nas prosim, vidim ze je to pre dve osoby??? :) Aneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každý už niekoho so sebou berieme, bohužiaľ...ale Kamil má na svojom blogu giveaway o jednu voľnú vstupenku pre dve osoby, tak sa skús zapojiť :)

      Delete
  10. a ja sa chcem spytat ako sa da ziskat taketo pozvanie? je tam daky klub ci co? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. O klube neviem :D Poslalo mi ho H&M.

      Delete
    2. ale ako o tebe vedia? :D

      Delete
  11. Lucka prosim urob giveaway na nieco zo Sebium rady, raz som mala krem a bol skvely, bohuzial si uz nemozem dovolit kupit ho:( A tesim sa na fotky z Marniho, ja byvam na vychode takze nebudem mat moznost kolekciu vidiet vobec :)

    ReplyDelete
  12. Lucka, zabudla si dodať, nech sa tešia na video ;).

    ReplyDelete
  13. MILUJEM BIODERMU, hocico by ma potesilo, bolo by super keby spravili dlasiu giveaway na tvojom blogu.
    A ake bude video????? Marni video?? KONECNE! Uz sa nan veeeelmi tesim! :)

    ReplyDelete
  14. Nerob aby mi nebolo ľúto že nakoniec nejdem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz sa smeješ ale aby si neplakal keď budeš večer sám v tom veľkom apartmáne!:)

      Delete
  15. moc gratuluji vítězská :)

    ReplyDelete
  16. jupííííí tak to sa vidíme :)

    Janka

    ReplyDelete
  17. Ak ideš do BA, nezabudni sa zastaviť v niektorej z dm drogérií, majú tam stále Essence krémy na ruky. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ježiši ty si pamätáš!!! :) Ďakujem za tip, určite sa zastavím :)))

      Delete
  18. jéé,pozvánka do H&M :)
    gratuluji vítězkám :)

    ReplyDelete
  19. Gratuluji vítězkám.:)

    ReplyDelete
  20. tiež sa teším, že Ťa v tom H&M uvidím :)

    ReplyDelete