rehearsal

25.3.12

Bola som u chalanov v skúšobni, majú ju na divnom mieste, niekde v brnenských lesoch a ide sa tam do kopca. Keby som vedela, neobujem si Lity ale trekingovú obuv. Horšie než lokalita je už len zariadenie interiéru. Strašne sa mi tam páči!! :)
Ak ste videli na mojom facebooku, asi pred tromi týždňami som si na moje odfarbené konce dala "azurovo modré" farebné tužidlo na jedno umytie a výsledok boli a stále sú močiarne zelené vlasy.


Najlepšie skinny džíny majú v Pull & Bear a sú to dámske jeans-leggings a.k.a jeggings. Chalani majú 36-ky, áno.


Basgitara v mojej obľúbenej farbe, úplne náhodou farbe sezóny. 


Jedny boty nepatrili nám.


A kto chce vedieť, koľko tanečkov a úprav vlasov stihne počas hrania jeden gitarista za 27 sekúnd, nech si pozrie video.


p.s. Mám povedať, že hľadajú speváka. Ak o niekom kto by sa k nim hodil viete, dajte mi vedieť :)

33 comments:

  1. :D to video je paráda

    ReplyDelete
  2. jéé, vy jste tak krásní všichni:))

    ReplyDelete
  3. tvoje topanky su c.2, chalani maju 1. a 3., a c.4 je co si spominala ze si si mala dat :D prva som uhadla!!
    super post, nasmiala som sa, hlavne na videu :)

    ReplyDelete
  4. Ta úprava vlasů, to je ze všeho nejdůležitější :D
    btw. super šaty :)

    http://theblondetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. =) pěkné, máme stejné šaty! =);)

    ReplyDelete
  6. presne partia týpkov, na akých letím :) krása a gitara najviac :)

    ReplyDelete
  7. parádní botky :)

    http://art-of-diona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ty sa máš, s takýmito fešákmi tráviť čas <3 super fotky, každá jedna, šatočky aj náramok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, neviem či sa zrovna "mám", niekedy sú chlapi horší ako ženy...:) a ďakujem! :)

      Delete
  9. :-)...na tom videu som sa pobavila :-)

    ReplyDelete
  10. jee na prvej vyzeras dokonale a krasne botky :)

    ReplyDelete
  11. fiha chalani aki pekni, a hlavne ten gitarista je presne moj typ!! :)

    ReplyDelete
  12. Super vlasy, ty aj chalani, mate swag :D Krasne saty aj botky, ako vzdy...
    rob viac takychto random postov, su velmi zabavne :)

    ReplyDelete
  13. Někdy nedokážu pochopit, jaktože chlapi mají tak chudé nohy!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ze!! ja im tak zavidim.... dobri su!! : )

      Delete
    2. aj ja aj ja im závidím! :)

      Delete
  14. haha, pobavila som sa, zlati su, kde ty chodis na takych fesakov... super mile sexy tanecky a brutalna kerka! Ale najlepsia si samozrejme TY!! A tie vlasy, aj ja chcem take, ach ach :)

    ReplyDelete
  15. jj, kapely nacpané v dámských skinny džínách, aby byly co nejužší je stará známá věc :D ale stejně mě to vždycky pobaví!

    a upravující se kytarista je HOT!

    ReplyDelete
  16. Tvoj outfit je super, tie boty milujem, lak sa mi strasne paci a chalani su zlati v tych babskych nohaviciach :D

    ReplyDelete
  17. Great photos! love the leather jacket and the mint guitar!!x

    ReplyDelete
  18. Basgitarista sa vyzná v najnovších trendoch. :D

    ReplyDelete
  19. Luci ty si taka krasna, davaj viac outfitov ako predtym, prosiiiiim, budes? Super mint nechty a basa, a musim ist omrknut tie Pull & Bear skinydžíny, vyzeraju super!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budem budem, teraz som na blog veľmi nemala čas :) A omrkni, suprové sú!! :)

      Delete
  20. chlapci sa mi velmi velmi veeeeeeeelmi pacia rada by som prisla na koncert, daj potom vediet kedy a kde si ich mozem omrknut nazivo please! a ano mint nechty a mint gitara a video ppc!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno páči sa nám mint veľmi a dám vedieť :)

      Delete
  21. Spevaka neviem ale ak by hladali groupies hlasim sa :D :D :D

    ReplyDelete