march favourites

28.3.12

V poslednom čase sa mi veľmi páčia a bavia ma...

Farebné laky na nechty. Jemné farby a nie príliš pastelové alebo neónové. Žltý Flormar sa síce ako neón tvári a má ho aj v názve, ale v skutočnosti je to žlté želíčko. 
zľava: Catrice Sold Out Forever, Flormar Neon Yellow, Essie Turquoise & Caicos, Nails Inc Mornington Crescent.


Tyrkysová, zelená, mentolová. F&F sukňa, sveter zo sekáča za 50 kč, náušnice z C&A, náramok H&M. A boty z botovo.cz . Rozmýšľam aj o žltých.


Límečky à la Peter Pan. Šaty Dorothy Perkins, náhrdelník H&M.


Jemné retiazky, napríklad tieto z H&M.


Plus ma baví že sa oteplilo, že sa už predáva zmrzlina, moja nová práca, a karamelové Krowky ktoré jem na kilá. A čo baví vás?
:)

32 comments:

  1. Bože tie boty, nemám slov, konečne niekto kto nosí aj iné ako čierne lity. A všetko ostatné je krááásne, úplne som ostala inšpirovaná na víkendové nákupy. LOVE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ja nosím aj čierne, a rada :) A uži si nákupy! :)

      Delete
  2. tie topánky sú nádherné!aj náramok a lak essie sa mi páči

    ReplyDelete
  3. krásne topánky! určite si kúp aj žlté ;)

    ReplyDelete
  4. ten náhrdelní z HM nemá chybu ;-)

    ReplyDelete
  5. tú retiazku som už párkrát videla na nejakých blogoch..ale to ma vôbec neodrádza..musím ju mať tiež!!! :DD
    a botičky sú mňam mňam :-))

    ReplyDelete
  6. boty a retaizka Hm je super!!ale boty najviac chválim!!

    ReplyDelete
  7. Krásný náramek i řetízek! Botky jsou suprové. :)

    ReplyDelete
  8. nádherné boty :) jůů,skvělé úlovky! :)

    ReplyDelete
  9. U nás zmrzka ještě není! :( Čekám ji každou chvíli
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tie topanky v tej farbe!! Vau!A tie nahrdelniky su krasne :)

    ReplyDelete
  11. Tie botky sú prekrásne :) Škoda že ja si také so svojou výškou nemôžem dovoliť :/
    A ten náhrdelník v HM som tiež obdivovala :)

    ReplyDelete
  12. krásne veci, máš dobrý vkus!

    ReplyDelete
  13. Tie boty som si kukala aj ja...mne sa dokonca viac pacia, ako JC Lity!!!! Kraaaasne su a som uz zvedava ako ich skombinujes! :)

    ReplyDelete
  14. bomba fotky:) hlavně to na té poslední mě omráčilo!:)

    ReplyDelete
  15. botičky su najviac ! krásna farba

    ReplyDelete
  16. na tie topánky som tiež pozerala, sú prekrásne, dobrý výber ;)

    ReplyDelete
  17. ten náhrdelník je úúúžasný! a ten žlutý lak je taky sympatický;)=)

    ReplyDelete
  18. ty boty jsou fakt super..jen kdybych byla o něco menší :D

    ReplyDelete
  19. tie boty suu neskutocne...a cela ta stranka..mnam

    ReplyDelete
  20. Ten neonový Flormar musím mít. A celkem mě štve, že kamkoliv vejdu do Douglasu, nikde ho nemají... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som ho našla v Tescu, u nás v Douglase ho tiež nemali :)

      Delete
  21. skvělý! neonový lak si teď chci taky pořídit a Petra Pana jsem měla vždycky ráda, takže po nějakém skvělém límečku taky číhám :)

    ReplyDelete
  22. Ten mint náramek z H&M je skvělý. Jednoduchý, přesně takový po kterém prahnu. :) Jinak jsem se chtěla zeptat jestli si spokojená s e-shopem botovo.cz a jestli velikosti které uvádějí jsou opravdu velikosti které mají být. Líbilo se mi u nich pár párů bot ale pro mě je objednávání bot z internetu vždycky rizikové. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, áno, som s ich e-shopom spokojná, čo sa veľkosti týka, objednala som si svoju štandardnú veľkosť a sedí dobre. Ale zase ja nikdy nemávam s veľkosťami topánok problém, a väčšinu svojich topánok mám z internetu :) A ešte botovo doručuje zadarmo kuriérom až domov, čo je vždy fajn:)

      Delete
  23. Všetko je úžasné, hneď poobede som nabehla do H&M poobzerať sa po tej bižutérii, a aj som si kúpila tie náhrdelníky, vďaka za tip :) ale ten mint pletený náramok som nenašla, škoda, je veľmi pekný a jednoduchý.... Topánky len slepo závidím, nechápem ako v tom vieš chodiť...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vieš čo, ten náramok je v takom sete piatich náramkov, ale ostatné sa mi nepáčia :) na nete som nikde nenašla fotku takže ti to neviem ukázať. A chodí sa v nich dobre, to sú roky praxe :)

      Delete
  24. Tie boty sú ozaj nádherné. A krowky by som si dala, mňam, tie viem zjesť na kilá. :D

    ReplyDelete
  25. urobila si mi chuť na krowky! vrrrr (idem teda prebrať chladničku :D)... a čože nová práca? pochvál sa ;)

    ReplyDelete