ELLE freebies

18.3.12

Ďakujem za povzbudzujúce odkazy a emaily, ospravedlňujem sa že som neodpísala na každý zvlášť, tak vám ďakujem všetkým takto verejne, vážim si každý jeden. A špeciálne ďakujem dvom dievčatám čitateľkám, ktoré ma včera oslovili kým som čakala v rade na toaletu v Metre, skoro som odpadla :) Boli strašne zlaté a veľmi ma potešili, ďakujem Vám :-*

Dnes vám len tak narýchlo ukážem čo dostanete s kúpou súčasných Elle, a sľubujem že od budúceho mesiaca sa blogu začnem znovu zodpovedne venovať :)


Elle slávi svoje 18.te narodeniny a ako darček svojim čitateľom pripravila tričko. Na výber je šesť motívov, ktoré navrhlo šesť osobností  - Vladivojna La Chia, Tonya Graves, Irena Hnídková, Jan Čapek, Monika Drápalová a Robert Vano. Materiál aj strih je prekvapivo celkom fajn, ja som si vybrala to s nápisom Elle od fotografa Roberta Vana, a ešte musím zajtra kúpiť dve čísla s posledným tričkom z obrázka od Jana Čapka, jedno pre mňa a jedno pre Kamila :) K dostaniu bohužiaľ iba v ČR, na Slovensku by mali tričko pribaliť k septembrovému číslu (oprava: k júnovému), nechápem prečo. 120 kč.


Ak máte možnosť zohnať britskú Elle, nájdete v nej maskaru Thick & Fast od Soap & Glory. U nás táto značka nie je veľmi známa, inak v UK je dosť populárna, hlavne kvôli názvom produktov, ako príklad uvediem Glow Job, rozjasňujúci hydratačný krém na tvár. ;)

Máte už svoju Elle a ktoré tričko ste si vybrali / vyberiete? 

38 comments:

  1. Glow Job :D :D

    Ja tričko nemám, asi si počkám až do septembra teda, a asi si vyberiem tiež to posledné, University of Beauty :)

    Teším sa na ďalší príspevok, ale neponáhľaj sa, my si na teba radi počkáme. all the best <3

    ReplyDelete
  2. Mám už Elle, dneska jsem si pro něj byla, a mám ten University of Beauty. Jinak musí být dobrej pocit když tě někdo tahle pozná a osloví :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolo to strašne milé, lebo dievčatá boli moc zlaté a super sme sa porozprávali :)

      Delete
  3. Mam to tricko co ty ale radsej by som tu maskaru.... :)

    ReplyDelete
  4. Lucka ty zlatuch !! Ďakujem :).

    ReplyDelete
  5. haha, glow job :D super.. inak tie tričká by ani neboli zlé niektoré, ale desí ma už teraz ako sa o tom bude všade na blogoch písať a ukazovať

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to asi bude, čo už narobíme :)

      Delete
  6. Já si Elle nekupuju kvůli ceně a asi si ho nekoupím ani tentokrát. I když tričko university of beauty se mi líbí moc!

    ReplyDelete
  7. Tričko nemám, ale hodilo by sa, keď tak si zbehnem asi kúpiť aj to k susedom. keď tak chcem posledné!
    A my si na teba počkáme, Lucinka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ A zadováž si posledné, áno! :)

      Delete
  8. ja si to elle s tričkom chcem veľmi kúpiť,len škoda že sa sem dostane až v septembri ako píšeš :( dúfam že nezabudnem dovtedy :D

    ReplyDelete
  9. Já mám to University of Beauty, a jsem spokojená :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Elle ešte nemám, ale dúfam, že už u nás zajtra bude :)

    ReplyDelete
  11. až v septembri? to nemyslíš vážne? :/ taak to ja si musím splašiť skôr z Čiech nejaké, nevydržím :D ...

    ReplyDelete
  12. ja by som chcela to 4. alebo 5. prečo budú u nás až tak neskoro ? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem prečo, ale majú to tak napísané na elle.cz ...škoda

      Delete
  13. To, ktoré si si vybrala je najkrajšie :) škoda že u nás až v semtembri je to fakt čudné :/

    ReplyDelete
  14. Tričká sa mi páčia, už som o nich čítala na veľa blogoch, sú dosť populárne, ale keďže som zo Slovenska nemala som šancu sa k ním ešte dostať :)

    ReplyDelete
  15. já mám tričko s autíčkem, jenom ho mám jako noční košili :D a závidím ti ELLE s Karlem :( já ho zbožňuju, ale nemám se k ní jak dostat..

    ReplyDelete
  16. luci? prosim ta odpisala by si mi na mail?

    ReplyDelete
  17. mám University of Beauty a já to taky nechápu :) jednou taky vymysleli že dárky nedali jenom do Prahy :)

    ReplyDelete
  18. zvažuji vyjímečnou koupi =);)

    ReplyDelete
  19. Luci nemas nejaky tip jak se k Soap and Glory dostat v CR? Nejak se nemuzu k nicemu dostat, i ten ASOS to ma blokly na shipping k nam...:-(

    ReplyDelete
  20. co? iba v cr? tak preto som to nemohla nikde najst... no skoda:( neviem naco niekomu bude tricko s kratkym rukavom v septembri. prave teraz by sa hodilo, ked zacina jar.

    ReplyDelete
  21. elle mám a mám to triko university of beauty:)

    ReplyDelete
  22. elle jsem si dnes koupila a vybrala tričko university of beauty :)

    ReplyDelete
  23. Mam Elle předplacený a přišlo mi to s tím autem :) a pak sem si ještě jedno koupila a to sem chtěla to university of beauty ale má ho skoro každej tak sem si vybrala to s nápisem Elle jak máš ty :)

    ReplyDelete
  24. Lucka,môžem sa ťa spýtať na cenu toho britského elle ? :) dala som si ho kúpiť,tak nech mám predstavu :D

    ReplyDelete
  25. Můj komentář se sice netýká článku, ale chtěla jsem ti dát vědět, že jsem si dnes koupila ten Essence gel look nails, tak jsem zvědavá ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som ešte zvedavšia čo naň ako odborníčka povieš :)

      Delete
  26. ty trička se jim moc povedla :) původně jsem měla to s auťákem, ale dnes jsem si ho vyměnila s kamarádkou za to minimalistické s 18tkou :)

    ReplyDelete
  27. na slvoenku o 100rokov bude to cislo D:

    ReplyDelete
  28. tričko bude u nás až v septembri? ja som dakde čítala, že v júni :/

    ReplyDelete
  29. Keby ste niekto chceli, u nás v Prahe ich je dost, nejake Vam poslem. ,-)
    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tričko sa už nedá zohnať?? :-)

      Delete
  30. To tričko mi kvalitou pripomína to, čo bolo v Elle od Jakuba Polanku:/ a to bola taká handra podľa mňa

    ReplyDelete