SICK DOLL

20.2.12


Môj víkend sa niesol v znamení umenia a dekadencie (v rámci toho umenia). Biely sveter z minulého outfitu bol zneuctený a ja rozmýšľam, či je normálne, že mi to nevadí a aj tak ho budem nosiť. Ani sa nepýtajte. Zima mi dnes nie je, oplatilo sa v sobotu otužovať na balkóne. Akurát fúka, ale aspoň mi veje sukňa :)
Čierne dlhé maxišaty som si kúpila včera v H&M v Eurovei za 7 € / 200 kč. Dôkaz, že ešte stále sa oplatí mrknúť na zvyšky výpredajov. Stretla som sa aj s Patrikom, ktorý tam pracuje, a je strašne zlatý. Mrknite sa na jeho blog Made by BOY. Pozdravujem ho a uvidíme sa 7.meho na Marni-m! 

My weekend was full of art and decadency, decadency in the name of art of course. As a result the white sweater from the last outfit post was tainted and I wonder if its okay not to mind and wear it anyway. Do not even ask. 
I got this dress at H&M yesterday only for 7 €. Its so worth checking the last sale pieces. I met Patrik from Made by BOY blog, hes so cute, check him out! :)


 dress- H&M / bag - Chanel / shoes, jacket- ebay / bracelets - Dior, Whistles / ring - Gate

Bratislavská kapela The Pixels - Sick Doll
Predtým sa volali Pixie and the Devils, ale na taký hlúpy názov sa im zle balili baby, tak sa premenovali.
Inak sú chalani moc pekní, hlavne teda gitarista ;) a ani nehrajú zle...ešte o nich budete počuť :)



83 comments:

  1. Názov piesne dosť vystihuje tvoj výzor :)) v dobrom samozrejme. Krásne šaty a mejkap

    ReplyDelete
  2. Z tej prvej tvojej fotky mam rovnaky pocit ako z toho songu. Az ma mrazi

    ReplyDelete
  3. uff tak tento raz 100% pecka outfit! úplne podla mojho gusta :))) nemôžem sa vi(y?)nadívať :D

    ReplyDelete
  4. Sorry ale zase tie vlasy. Kedy si si ich naposledy umyla? Ty sa fakt nikdy neoceses?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi pred 4 dňami a NIE! :)

      Delete
    2. nechutne

      Delete
    3. 4 dny a máš tak pěkné vlasy??!! závist! Co bych za to dala! ;)

      Delete
    4. anonym to ako fakt? :D :D
      božeee luciaa už si ich umy :D :D :D

      Delete
    5. Už som si, včera večer, nezvládla som toľkú kritiku :D

      Delete
  5. Krásne fotky, ako vždy :) Nerozumiem ale, ako ti nemohla byť zima :D

    ReplyDelete
  6. zavidim dior naramok a chanel kabelku. a tvoju tvar

    ReplyDelete
  7. šaty sú perfektné! aj ja chcem také nosiť ale som nízka takže mne sa to moc nehodí ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tiež nie som vysoká. Len s opätkami :)

      Delete
    2. no tak v tom prípade možno niečo poriešim :))

      Delete
  8. Najkrajšia sick doll.

    ReplyDelete
  9. DOLL ne, SICK jo. A to neni kompliment.

    ReplyDelete
  10. Veľmi ti to pristane. Zbožňujem dlhé šaty aj dlhé sukne..je to tak ženské, vílové..čarovné ;-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jeej Lucka, aka si tu zlata. Aj ja uz sa tesim na Marnihooo <3 :)

    ReplyDelete
  12. Dajte už Lucke pokoj s tými vlasmi. Už hovorila, že ich nosí stále strapaté milionkrát. Veď jej je to úplne jedno.
    Nádherný make up na nádhernej tvári....

    ReplyDelete
  13. ta bunda je úžasná :)
    Ady.

    ReplyDelete
  14. Pekna bunda a saty, super kombinacia. Kabelka a topanky a doplnky ani nehovorim, cele je to mega skvele.
    Idete s Kamilom do Eurovei na Marniho? Tak to vas tam stretnem...mozno za vami pridem, ak sa nebudem hanbit :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zlatá, a čo si, kľudne za nami prídi, ale bacha, na Kamila pomaly, on je strašne plachý :)

      Delete
  15. Úžasný outfit. Nejprve jsem chtěla napsat že ta bunda je skvělá ale pak jsem si uvědomila že všechno je úžasný ;D

    ReplyDelete
  16. Boze zas je tu kopa zavistlivych anonymnych p.c :D Urcite su to 150kilove mega-zienky s mastnymi vlasmi, ktore ani z bytu nevyjdu. Lutujem Vas, mat taky nudny zivot, ze sa musite takto ukajat, to by som nechcela :)
    Lucka tie saty su krasne a aj bundu Ti tisko zavidim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vždy lepšie ako tvoj komentár.

      Delete
  17. krásna si , pekné naramky.. ;)

    ReplyDelete
  18. Ten křivák je krásný, taky uvažuji o pořízení jednoho se cvoky.
    A ani nepiš, že se ještě dá něco pořídit ve slevách nebo tam nechám zbytek výplaty.

    ReplyDelete
  19. Každá vec na fotkách je krásna a ty si najkrajšia. Tá posledná fotka je dokonalá, aj ja chcem také nohy!

    ReplyDelete
  20. dik dik dik za mininávštevu! :) som ráď, že som ťa spoznal :) dodávam, rovnako krásny makeup si mala aj v nedeľu a dúfam, že teda na Marni sa aj mne zadarí dôjsť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš začo, čo si, aj ja som ťa rada videla, a na to že ťa chudáka nechávajú pracovať od piatej rána si vyzeral úžasne! Zlatý. :)

      Delete
  21. Krásna bunda a šaty..a topánky..kabelka..náramky..a prsteň :) Máš neskutočne nádhernú tvár a pleť, závidím.

    ReplyDelete
  22. ooh,tenhle outfit je pecka,jéé,nádherná bunda a ty vypadáš úchvatně :)

    ReplyDelete
  23. Ja som tam tie šaty videla a boli otrasné, ako to že na tebe vyzerajú tak dobre?!?! Krásna...a ten song je aký smutný..

    ReplyDelete
  24. Beautiful! Especially your jacket and brecelet :))

    ReplyDelete
  25. ty jsi nejnádhernější! ty tvoje oči! a skvělý outfit, fakt se mi to líbí a taky ten prstýnek se mi líbí (až jsem z toho ztratila nějakou vynalézavější slovní zásobu =D)

    ReplyDelete
  26. Ty šaty jsou úžasné! Ale ještě krásnější je to líčení! :)

    ReplyDelete
  27. krasne saty a bunda :) slusi

    ReplyDelete
  28. Neurobis niekedy video ako sa bezne denne licis??

    Krasny outfit, strasne ti to svedci..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem, teraz sa mi do videí moc nechce, okolie si ma kvôli nim doberá :)

      Delete
  29. Á, zbožňuju Pixies a ocvočkované křiváky... Takže nemůžu jinak než smeknout a cenit :) Tohle je styl přesně podle mého gusta a tobě neuvěřitelně sekne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie sú Pixies ale Pixels!! Presne pre toto sa chudáci museli premenovať :)) A ďakujem! :)

      Delete
  30. :)) Ja som tiez precitala ze The Pixies, aj mi bolo cudne preco sa premenovali z Pixie and the devils na The Pixies, ved taka kapela uz bola :D
    Krásne dnes vyzeras, ako taka devil´s pixie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach... :) A ďakujem? Také mi ešte nikto nikdy nepovedal :)

      Delete
    2. No vidis, mozes sa pridat do kapely, funkcia pixie :D

      Delete
    3. Ale tam už žiadna pixie v názve nie je!! BOŽE! :)

      Delete
  31. toto je super, ja som tie šaty pozerala vo fialovej, už som sa v nich videla niekde na terase v sant tropez :) ešte máš aj dobrú bundičku.
    a Patrik je super!

    ReplyDelete
  32. wow, tak toto naozaj vyzerá umelecky :)

    ReplyDelete
  33. pesničku nepoznám,
    outfit je super,
    a vyzerá to mega :P

    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Okúzľujúce, krehké a nebezpečné zároveň, ja som do teba zamilovaná!

    ReplyDelete
  35. Elegantné a drzé zároveň. Super! :)

    ReplyDelete
  36. bunda a sukně jsou božské! :)

    ReplyDelete
  37. úžasný outfit! seš nádherná:))a fotky jsou mooc povedené;)
    a ty vlasy jsou náhodou úplně normální, nevím co na nich komu může vadit:))

    ReplyDelete
  38. Sorry ale aby si jedno dospele dievca aspon neupravilo vlasy predtym nez sa tu zacne otrcat a vystavovat hentu zlataninu co nazyva "outfit"... Asponze nazov postu sedi. Fakt vyzera ako chora, bleda ako smrt, neverim ze na niecom neslape. A male nastrocne dievcata si toto citaju, pozeraju sa, beru ju ako role model, a myslia si ze je OK vyzerat TAKTO. Nie je

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jako už člověk může už i za to, že je bledý? omg :D:D ukaž nám jak vypadáš ty, anonymko..;)

      Delete
  39. bože, neviem čím to je, ale tí anonymovia sa Ti tu na každom poste (pokiaľ samozrejme nejde o giveaway:D) idú vyblázniť...
    si taká aká si a logicky sa asi ľuďom pozdávaš, keď si na Teba kliknú... kritizovať a urážať bez podpísania sa vie každý... ale pod vlastným menom len málokto.
    opäť super outfit, tie šaty na mňa v H&Mku nejako zvlášť nezapôsobili, ale vidno, že človek robí šaty, lebo Tebe veľmi pristanú, no a bunda je fakt dobrá!:)

    ReplyDelete
  40. skvělý outfit, máme stejný prstýnek z Gate! moc se mi líbí a jsem ráda že nejsem sama ;)

    ReplyDelete
  41. zaujímalo by ma, či to len na teda chodí pindať toľko anonymov, alebo či na všetky blogerky, akurát ty si jediná čo tie kecy nevymaže :)
    btw strašne si krásna, a tie šaty!! rozmýšľam že si zoženiem také aj ja, zapáčilo sa mi to... ale aj tak mám obavy že to na mne nebude vyzerať dobre :D hoci vysoká som, a to viac ako by sa patrilo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ake kecy? FAKTY! Neviem co by povedali rodicia, keby vedeli ze ich dospievajuce deti chodia na tento blog a pozeraju sa na toto vychudnute blede dievca a vidia ostatnych ludi tu achkat a iiihkat a obdivovat ju...ved to je chore.

      Delete
  42. v tomto pripade si najkrajsia sick doll aku som videla :)

    ReplyDelete
  43. strašne sa mi páčia tie náramky, samozrejme ten Dior, ale aj ten s nápisom FATE je úžasný!! u nás Whistles nie je, že? a závistlivcov teda anonymov, ktorí sú príliš úbohí na to, aby sa podpísali, si nevšímaj!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, bohužiaľ nie je, síce doručujú z UK ale tento náramok je už starší. A nevšímam, neboj :)

      Delete
  44. Chcem tvoje vlasy, dík :-D

    ReplyDelete
  45. zajimava bunda, krasne linky na ocich!

    xxx
    www.cristeenepics.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ta studded bunda je skvělá...

    ReplyDelete
  47. ta bunda je skvělá:)

    ReplyDelete
  48. Aach, ty jsi tak pěkná, nedomluvíme se někdy na focení?

    ReplyDelete
  49. tie náramky sú dokonalé...teda celá si..ale náramky sú extra :D
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. vypadáš jako rocková víla!:)

    ReplyDelete
  51. nebyla Ti zima?? :D
    Máš krásné boty, jsou vážně skvělé!

    ReplyDelete
  52. drsna a neviina :) kraasna !! :)
    pekny den ti :)

    ReplyDelete
  53. Heу, I think yоuг ѕіte mіght be
    hаving bгοwser cоmрatibilitу issuеs.
    Whеn Ι look at уour blog in Iе, it looκѕ
    fine but when opеning in Internet Eхplоrer, іt has somе overlapping.
    I juѕt wantеd to give you a quick heads up!
    Other then that, great blog!

    Looκ into my wеb-sitе: Freeps3.Net
    my web site - free gifts

    ReplyDelete
  54. My paгtnеr аnԁ I stumbleԁ οver hеre cоmіng frоm a ԁiffеrent web pagе anԁ thought I
    mіght check thingѕ out. I like what
    I sее ѕo now i аm followіng yοu.
    Lοok forwarԁ tо looκіng
    оѵer youг web pаge repeatedly.


    Heгe іs my ωeb sitе ... natural breast enlargement

    ReplyDelete
  55. Do you mind іf I quote a couple οf уour poѕts as long as
    ӏ proνіde creԁit anԁ sοuгсes back to yоur blog?

    My blog site іs in the vеry sаme nісhe аs yours and my userѕ woulԁ gеnuіnelу benеfit fгоm some of the infοrmatiοn
    yоu present here. Please lеt me know if this alright ωith yοu.
    Regards!

    Have а looκ at mу weblog :: lose belly fat quick

    ReplyDelete
  56. Hey thеre juѕt wаnted to givе you а quick heads uρ and let уou
    κnow a few of the imagеs aren't loading correctly. I'm nοt sure why but
    I think its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

    Take a look at my web blog; simple wood projects

    ReplyDelete
  57. Gгeetіngs fгom Ohiο!

    I'm bored to death at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you present here and can't wait to takе a looκ
    when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WΙFI, јust 3G .
    . Anyωays, veгy good blog!

    Fеel frеe to surf to my blog post .
    .. natural breast enlargement story

    ReplyDelete
  58. My partner and I ѕtumblеd over heгe
    different web ρage and thοught I might
    check things out. I like what I see ѕo now i'm following you. Look forward to exploring your web page repeatedly.

    Here is my web-site: trim belly fat fast

    ReplyDelete