photodiary 1

22.2.12

Nie som cool a nemám instagram, pretože nemám a ani nechcem iPhone (už som ho mala a vymenila za BlackBerry) a ani som nevedela čo instagram je, kým mi to včera Kamil nevysvetlil, a stále to moc nechápem, lebo on nevysvetľuje bohvieako. Ale aj s BlackBerry sa dajú fotiť hlúposti. Bavia vás takéto posty? Mňa u druhých moc!

I don´t do an iPhone or instagram and honestly I didnt even know how it worked until yesterday when Kamil explained it to me. I am still not sure of about the thing as he´s an idiot at explaining anything. I can take random pictures with BlackBerry too of course. I enjoy these kind of posts elsewhere, so why not :)

z ulíc londýna: snehuliak na brick lane -  death dance  - a niekto si asi zabudol šampanské
matine ružové conversy - dunaj - mac russian red
bershka ružové lodičky - infantilný prsteň ktorý aj tak asi nebudem nosiť - skladané sukne už netrpezlivo čakajú na jar
najlepší čaj na dobrú noc - kozmetika z kúpeľne -  gumička s kovovou sponou je must have!

23 comments:

  1. Super fotky,líbí se mi ty lodičky.

    ReplyDelete
  2. mna bavia ked su taketo, nie len nejake rozmazane detaily alebo jedlo ako si spominala :) krasny infantilny prsten, ja by som ho nosila!!!

    ReplyDelete
  3. Tento ma baví, lebo je inšpiratívny, a odkiaľ je ten prsteň?? To je aktuálny? Chcem taký!

    ReplyDelete
  4. Ja ti potom ukážem, ako funguje instagram! :)

    ReplyDelete
  5. myslím že blog ma aj funckiu takého virtuálneho "denníka" takže fotky hocijaké patria k tomu :) ja si vždy na blogoch pozriem to, čo ma zaujme a ked tam niekto hádže iné fotky je to len jeho osobná vec..toť ku komentárom...a inak aj ja neznášam iphony a ostatné sprosté dotykovky :D pekné fotky :))

    ReplyDelete
  6. Moc pekné fotky..toľko vecí sa mi zhodlo :-) hah

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. náhodou, mňa baví aj kto mal čo na obed- teda, ak to vyzerá dobre:D

    ReplyDelete
  8. pekné fotky, bavia ma :)

    ReplyDelete
  9. Pěkné fotky!
    www.tickettomyfashon.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. správně ! Taky iphone nechci

    ReplyDelete
  11. tleskám ti za to že nemáš iphone jako dalších milion blogerek... sic já ho mám taky, ale 3g a v životě už bych takovou hloupost nekoupila. )

    ReplyDelete
  12. Krásný post:) super fotky:)) a taky nechci iphona, htcčko je mnohem lepší:)

    ReplyDelete
  13. iphony jsou nanic :) jinak mám také ráda takovéhle články :)

    ReplyDelete
  14. chci růžový converse!

    ReplyDelete
  15. možno nemáš instagram (ani ja ho nemám a poriadne neviem čo to je :D), ale zato máš krásne fotografie a lodičky a tá ružová ♥

    ReplyDelete
  16. Úžasné fotky. Jednoznačne v ich zverejňovaní pokračuj ;)

    ReplyDelete
  17. Já mám iPhone a sem s ním strašně spokojená, ale instagram taky nechapu :D


    www.peka-store.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ten infantilný prsteň a gumička sa mi veľmi páčia :-)

    ReplyDelete
  19. Krasne fotky Luci :) Thumbs up!

    ReplyDelete