LITTLE HELPERS

5.2.12



Posledné mrazivé dni dali mojej citlivej pleti naozaj zabrať, vonku na mraze ma tvár miestami až "bolela", a ostala suchá a podráždená. Tak som zašla do lekárne, kde bola tá najlepšia pani lekárnička, ktorá mi nielen ochotne poradila ale aj nabalila super luxusnými vzorkami! Pýtala som si niečo vyslovene od Biodermy, ktorá je spolu s Caudalie mojou najobľúbenejšou značkou, a moja pleť ich priam miluje. Zatiaľ používam kombináciu Hydrabio sérum a Sebsibio AR (anti-redness) upokojujúci krém len 3 dni, 2x denne ráno a večer, po čistení s Bioderma micelárnou vodou a ničím iným. Takže na recenziu je skoro, ale už teraz vidím, že moja pokožka je späť v normále a je šťastná, a prípravky zanechali moju pleť krásnu, čistú, hydratovanú a upokojenú. Krém sa mi zatiaľ veľmi pozdáva, keď dopoužívam tieto vzorky, chcem vyskúšať aj nie AR ale obyčajnú hydratačnú verziu. A najlepší balzám na pery od Alverde ma nesklamal nikdy, ani v týchto mrazoch.

The last freezing couple of days have really taken its toll and made my sensitive skin even more sensitive, dry and irritated. I went to the pharmacy asking for something from Bioderma to help me out, Bioderma and Caudalie are my favourite skin care brands and I trust them and my skin loves them. Lovely pharmacist lady gave me these luxurious samples to try at home first and Ive been using them twice a day morning and evening for three days now in combination with Bioderma micellar water. It´s quite soon for a review only after three days but I can already see my skin is back to normal and its hydrated, clear, soft, calmed and happy again :) And the best lip balm ever is from Alverde.

10 comments:

  1. O tomto kréme som ešte nepočula, ja mám pleť tiež v poslednom čase a aj posledných dňoch veľmi podráždenú a od zimy začervenanú, myslíš že by ten krém vyhovoval aj zmiešanej pleti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mám zmiešanú pleť tiež, takže by som povedala že áno. Nemusíš ho ani používať na celú tvár, ak máš začervenanie len na určitom mieste, napr. na lícach alebo okolo nosa, ako býva najčastejšie, môžeš ho aplikovať len topicky. Ak však trpíš stálym začervenaním, nie len od zimy ako ja, nemusí ísť o podráždenie ale o rosaceu a asi by bolo fajn zájsť si to pozrieť, ak nie ku kožnému tak aspoň do lekárne kde majú tie prístroje na analýzu pleti a školené lekárničky, ktoré ti už poradia :)

      Delete
  2. bioderma má skvělé produkty, taky mě teď trápí suchá místa na obličeji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skús si tiež zájsť do lekárne a nechať poradiť..ja som teraz strašne rada, že som to spravila a našla také skvelé vecičky :)

      Delete
  3. Ten balzám od Alverde každý chválí, budu ho muset vyzkoušet:-)

    ReplyDelete
  4. ja mám veľmi rada biodermu, síce tieto výrobky nepoznám, ale už mám svoju osvedčenú klasiku a tá nesklame. pleť mám otrasnú, ale snažím sa :)

    ReplyDelete
  5. a kde si byla že tam mají tak hodnou lékárnici? :)
    jinak musím říct že bioderma je prostě nejlepší ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bola som tu v Brne, neviem ako sa volá lekáreň ale je kúsok od nadrážia - hneď vedľa McDonald´s, ak si tiež z Brna :)

      Delete
  6. Vyskúšala som oba krémy..a? Skvelé. Ešte som nemala od Biodermy nikdy nič zlé :-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete