Kate for Rimmel 02

1.2.12


Keď tieto rúže vyšli, toľko sa o nich písalo a hovorilo, že ma otrávili ešte predtým než som ich vôbec vyskúšala :)  Mám pocit, že najviac sa hovorilo o nude odtieňoch, hlavne 03. Minule som v drogérii hľadala nejaký hot pink rúž, a musím povedať, že tento bol skutočne najkrajší aký som našla. Normálne by som si kúpila nejaký od mojich obľúbených značiek (MAC, Revlon, Chanel), ale keďže prvé dve u nás bežne nedostať a do Chanelu som pri takejto farbe investovať nechcela, a potrebovala som ho hneď a teraz, veď to poznáte, výber padol na Rimmel Kate odtieň 02. Veľmi žiarivá ružová s červeným základom, vraj matná, s čím nesúhlasím, povedala by som že je semi-matná a prirovnala ju k saténovým finišom od MAC. Zdá sa mi veľmi vysušujúca, čo je u dlhotrvajúcich a matných rúžov bežné, táto však vysušuje oveľa viac ako moje iné matné rúže. Takže veľa veľa balzámu. S farbou som spokojná, presne takú som hľadala. Chápem, že nie každému sa páči a nosil by ju, ale ak áno, viete kde ju lacno nájsť. A vonia ovocne!

There was such a big buzz about these lipsticks when they came out,  I was annoyed by them before even giving them a try :) The most talked about shade seemed to be the nude one 03, well I went for a hot pink one 02. This was the nicest hot pink shade I found in my local drugstore, and I just needed such shade right there and right now, so I gave in and got "the Kate." The shade is very very bright hot pink with a red base. I read somewhere that it´s matte, which I do not agree with. I find it semi-matte, think MAC satin finishes. The only downside is that it´s very drying. Much more drying that any other matte lipstick that I own. Worse than Russian Red. Worse than Ruby Woo. You already get how drying this is. So I do not say do not get this, but make sure you moisturize well before putting it on. And when you think you´re done, moisturize again. And you´ll be fine :) If you like the shade I say go for it, it´s cheap and cheerful. And smells fruity.




47 comments:

  1. Ty máš takú krásnu pleť, ako bábika!! Mohla by si povedať aj zvyšok líčenia, vyzerá to pekne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mejkap, gélová očná linka, maskara, lícenka, rúž - všetko! :)

      Delete
  2. tuhle mám taky (a pak ještě 03 a 12) a je naprosto dokonalá!!! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Na bežné nosenie sa mi nezdá vhodná, ale do nejakého nočného klubu určite. :)

    ReplyDelete
  4. pekná farbička, ale Rimmel kozmetika mi absolútne nevyhovuje. zatiaľ všetko čo som od nich mala, ma sklamalo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inak tiež Rimmel nepoužívam, mám ale 3 rúže - každý z inej rady, a všetky sú fajn :)

      Delete
    2. ja som mala len jeden ale STRAŠNE vysušoval...

      Delete
  5. Jo tenhle odstín se mi také líbil, ale já mám 09 ... jelikož je to docela dost výrazná vínová nosím příležitostně, ale momentálně miluju rtěnku od Sleek v odstínu Fuchsia ... nádherná "barbie pink" barva :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno tú si na tebe pamätám, aj tá je krásna!

      Delete
  6. ten odtieň je krásny! včera sme podobný obzerali s kamarátkou v katalógu :)

    ReplyDelete
  7. veľmi ti pristane :)
    ja mám tiež,ale 06 tuším..mala som ho aj cez deň a všetci na mňa pozerali ako na zjavenie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj ten je pekný...nabudúce sa v drogérke naň pozriem naživo :)

      Delete
  8. Na takovou barvu bych odvahu asi neměla, protože pár "sytějších" rtěnek už mám a bohužel nevyužiji, ale tobě neskutečně sedí.
    Protože ta barva je naprosto úžas! <3 (btw. konečně Rimmel Kate příspěvek, který není o nude barvách :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som tiež ani nevedela, že aj takáto pekná farba tam bola, keď všetci hovorili len o tých nude..:)

      Delete
  9. krásny odtieň a tebe veľmi pristane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, cítim sa v ňom dobre :)

      Delete
  10. zrovna takýto by sa mi celkom hodil, not bad.

    ReplyDelete
  11. peknaa :) take mam rada :)..a tiez ma otravili tie prispevky setci naraz to iste dokoelecka, tak som si ju natruc nekupila :D...

    ReplyDelete
  12. to je naprosto bombastická barva :)

    ReplyDelete
  13. Och, ty jsi kočka :)

    ReplyDelete
  14. ja som si chcela jeden tento kate kúpiť, ale potom neviem no, možno neskôr.
    Ale také tmavšie pink mám už dva a moc ich nenosím. ale asi už konečne začnem. Práve teraz ale hľadám niečo naozaj že pink, takú cukríkovú.

    ReplyDelete
  15. Ty si na tej druhej fotke nahá?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preboha nie, mám tričko bez ramienok :)

      Delete
  16. šíleně ti sluší:)

    ReplyDelete
  17. Velmi Ti to pristane, tiez mam 2odtiene z tejto kolekcie a suhlasim, velmi vysusuje, ale Alverde balzam to napraviii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne ten mám pod ním aj ja! :)

      Delete
  18. Super farba. Výrazné rúže sa Ti hodia. Aký make up používaš, že máš takú super pleť? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, dnes som použila Loreal True Match. Ale pleť mám peknú skôr vďaka starostlivosti a génom :)

      Delete
  19. Slyšela jsem o nich hodně, ale více se mi líbí v nude odstínu :)

    ReplyDelete
  20. Vypadala tmavší, ale tenhle odstín je i možná lepší ;)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja si tiež chcem kúpiť odtieň 03 true nude, tak dúfam že ho zoženiem:) a ak nie, rúže z essence to istia:)

    ReplyDelete
  22. "Nude" béžové odstíny se mi nelíbí, připomínají mi mrtvoly. Tahle barva je úžasná. Tak děkuji za tip a radu.

    ReplyDelete
  23. kraasna farba, tebe pristane:) no mne bude trvat este hodne dlho, kym sa odvazim na taky vyrazny odtien:D

    ReplyDelete
  24. Ta je úžasná!
    Mám doma nude 03 a ještě odstín 06-také podobně růžová. Jsem s nimi naprosto spokojená,jsou to snad nejlepší rtěnky :) po vašem- rúže :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 06 som si nevšimla, musím sa na ňu teda pozrieť, na tú rtěnku :)

      Delete
  25. perfektná, výrazné rty ti sedí jako ulité :)

    ReplyDelete
  26. Strašně tě ta rtěnka oživila:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  27. veľmi ti ten odtieň svedčí :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Moc ti to sluší, skvělý odstín!:)

    ReplyDelete
  29. strašně ti sluší!!:)

    ReplyDelete
  30. tebe inak dobre sadne! :)

    ReplyDelete
  31. po téhle už nějakou dobu koukám, je to úžasná barva :)

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete