HURRY ALREADY

5.2.12



Už mám tejto zimy akurát tak dosť a radšej si už predstavujem leto (aj keď už teraz viem, že potom budem pre zmenu nadávať na horúčavy:) Predstavujem si ho približne takto: priesvitné, kožené, vybíjané, kraťasové, sukňové, čierne, biele, nude, ivory, hádam aj trochu mentolovo zelenej a  čo najvyššie platformy. Niektoré veci z obrázka mám, niektoré ešte zatiaľ nemám, jednu ani mať nebudem, a niečo ešte musím vyrobiť. A ako svoje leto vidíte vy?

Im so fed up with the cold weather and cant waith for summer to arrive. Even though I already now Im gonna hate hot weather too, just like every year. Im gonna wear lots of sheer, studs, leather, shorts, skirts, colours white, nude, ivory, black and some mint green. And the highest platforms. Some stuff from my picture is already waiting impatiently in my closet, some I dont have yet and must get soon, one thing I do not have and will probably have like never, and some is gonna be diy. 

17 comments:

  1. vedela by som si vybrať :)
    ja si viem čokoľvek predstaviť, ale postačí mi aj 20 stupňov, nemusia byť horúčavy.
    ja sa celkom pripravujem,teším sa na šaty, opätky a farby!

    ReplyDelete
  2. Tvoje vize se mi zamlouvá. ;;-)
    Ale abych řekla pravdu, já si nic takového "nemaluju", jenom se těším na to teplíčko, pohodu, no stress a pestřejší barvy. To mi bude ke spokojenosti stačit...

    ReplyDelete
  3. krásný wishlist, já jsem na tom dost podobně ale hlavně chci sáčka, sukně a bílou košili!:D

    ReplyDelete
  4. krasne vecičky, tie sukne su uzasne a aj nude farba :)
    veru nech je uz teplučko lebo ma porazi z tychto mrazov uz asi
    ja sa najviac tesím na farby :)

    ReplyDelete
  5. mě se o létě zdá snad každou noc:D tohle už dlouho nesnesu..asi zešílim..:/
    krásnej wishlist!

    ReplyDelete
  6. Za ty jeanový šortky a náramek Chanel bych vraždila:))

    ReplyDelete
  7. Jezisi tak toto je najlepsi wishlist. Viem si ta predstavit uplne vo vsetkom, a uz sa tesim na outfity!!

    ReplyDelete
  8. like, like! hlavně ty sukýnky a pak taky boty, psaníčko... vlastně všechno :)

    ReplyDelete
  9. Já jsem letos skromná a stačí mi na jaro pár věcí, ale za to zase dražších a kvalitních. Mentol barva se mi líbí a možná si koupím svetr v H&M. Jinak ty studded šortky, co tam máš si chci udělat jako DIY. Na můj wishlist se můžeš kouknout http://styleoflucy.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  10. ja sa tesim na megafarebne leto s veeela opatkami bez tenisiek :D a teplota mi staci +27 viac nie..

    ReplyDelete
  11. joj, aj ja už chcem teploooo!
    a sukničky, holé nohy, šaty, sandálky, opätky :)
    a z Tvojho výberu by som si vedela vybrať :)

    ReplyDelete
  12. všetko sa páči, všetko by som brala.
    len nech už sa to dá nosiť.

    ReplyDelete
  13. ja som verný milovník floral patternu takže opäť floral šatišky,topíky...printed tielka a biele conversy :P Ale strašne sa mi páčia tie cvokové campbellky :) nemáš nane nejaký dobrý link ?

    ReplyDelete
  14. Ty všechny boty chci :-) Nádhera

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. love the tops and the shoes in this selcetion!

    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  16. aj ja chcem niečo mentolkové :)

    ReplyDelete
  17. Mna by velmi zaujimalo, ktoru z tych veci mat nebudes.. :) vyber je skvely!

    ReplyDelete