Horúce novinky!

7.2.12





Týkajúce sa blogu, mňa, a trochu aj vás :)


01. Od minulého mesiaca je môj blog zaradený v Módní Unii, ďakujem Rachel Kanarowski! Ešte som sa vám tým ani nestihla pochváliť...Strašne sa teším, je to pre mňa povzbudzujúce a Rachel mi dodala neuveriteľne veľa energie a chuti do blogovania (keď mi to povedala, ani som nespala!)

02. SHOP MY STORE! Spolu s mojou sestrou Natálkou (práve rozbieha svoj vlastný blog Natshells, už som vám spomínala, ale možno ste niektorí nezachytili...) sme si otvorili svoj vlastný blogshop s adresou lnstore.blogspot.com (nie je to IN store ale LN store, čo je to za blbý názov, že). Môj brnenský a jej pražský byt je preplnený vecami...Postupne po troške každý deň niečo pridávame...A máme toho naozaj veľa! Bude tam nielen oblečenie, doplnky, bižutéria, topánky, ale aj kozmetika. Kozmetika bude  aj lacnejších aj drahších značiek, veľa je aj z UK, takže hádam si ulovíte niečo, čo u nás nie je až také známe prípadne dostupné a nie je Essence a Catrice :p Odkaz naň aj v paneli v menu napravo - "shop my store". Aktualizácie budem robiť cez môj FB.

03. Už som vám spomínala, že Bioderma a Caudalie sú moje obľúbené značky kozmetiky. A práve Bioderma sa rozhodla ma osloviť so spoluprácou. Chcela by som zdôrazniť, že ide priamo o Biodermu. E-shop s lekárenskou kozmetikou ma oslovil už predtým, na podmienky spolupráce som však nepristúpila, nechcem svojich čitateľov spamovať linkami na eshopy, ktoré sama nepoznám. Prístup Biodermy bol naopak veľmi milý a ústretový, nechávajú mi voľnú ruku nad výberom produktov, a spôsobom recenzie, a viete že ja najradšej robím videá, ktoré niektorých aj zaujímajú, niektorých uspávajú (môjho psa), niektorí nezvládnu pozerať do konca (môj priateľ), niektorí sa na tom zabávajú do popuku (moji kamaráti), a niektorí z nich majú nočné mory (anonymovia:). A mám malé prekvapenie aj pre vás, už zajtra, tešíte sa? Mali by ste sa! Nesúťažná otázka: Pamätáte sa, ktorý je môj naj Bioderma produkt? (nápoveda ukrytá v článku:)

04. Vyhrala som skvelú giveaway u Zuzky z blogu dolcezuzka. Výhra mi prišla dnes ráno, teším sa a ďakujem! Pravdepodobne strávim budúci týždeň v nemocnici, takže knižka o dizajnéroch sa mi zíde, vzdelávať sa treba vždy a všade!

17 comments:

  1. Gratulujem k Modnej Unii, zasluzis si to!!! ja mam Biodermu tiez strasne rada, ale vacsinou kupujem iba ked maju nejake zlavy alebo akcie 1 plus 1 zdarma, ale este som od nich vatne nemala nic zle. Ja vieeeeem aky je tvoj oblubeny produktm aj bez napovedy, videla som vo videu (btw som tím ZAUJÍMAJÚ:) a teším sa na zajtrajšie prekvapko!! žeby giveaway? prosim prosim :)
    A UŽ LEN TVOJ BLOG SHOP NÁM CHÝBAL!!!! Teraz tam nechám všetky peniaze!!!!!!!! :D

    ReplyDelete
  2. řekla bych že růžová micelární voda, že? :)

    jinak gratuluju k unii i k výhře! a doufám že to není nic vážného s tou nemocnicí!

    ReplyDelete
  3. A řekneš taky proč ses rozhodla nespolupracovat se zmíněným e-shopem? Já s nimi spolupracuji a jsem s nimi maximálně spokojená, starají se o své zákazníky!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napísala som, že som sa rozhodla nespolupracovať, pretože mi nevyhovovali podmienky, aké sú, to vieš asi aj sama, keď s nimi spolupracuješ. Som rada že si spokojná, ja by som nebola :)

      Delete
    2. Jo jsem! Nevadí mi to

      Delete
    3. Nechápem :) Veď hovorím že ak si spokojná, tak je všetko OK. Každý by mal robiť čo mu vyhovuje...

      Delete
  4. už se těším na recenze :) bioderma je pro mě jednička ;)
    jdu omknout e-hop :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluji k MU, otevření eshopu, spolupráci s Biodermou i výhře v giveaway. Zasloužíš si to. :)
    A budu příští týden držet palce, dsoufám, že to není nic zlého. Sama vím, jaké to takhle je...

    ReplyDelete
  6. Gratulujem ku všetkému, mám tvoj blog strašne rada, a teším sa na Biodermu, sama používam micelárku, tak by ma zaujímalo, čo ešte stojí za to :)

    ReplyDelete
  7. gratuluji, a e-shop je hezký:)

    ReplyDelete
  8. Tesim sa na recenzie, blahozelam k uspechom a idem pozriet obchod!

    ReplyDelete
  9. Gratuluji k úspěchům, rozhodně jsou zasloužené. Ať se daří i nadále! :)

    ReplyDelete
  10. Blahozelan k Modnej Unii aj k vyhre :) a velmi sa tesim na recenzie o Bioderme...napr. o samponoch ak bude :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super super tesim sa ze bude viac kozmetickych recenzii

    ReplyDelete
  12. no, som rada, že prišla v poriadku :) a prečo budeš v nemocnici?

    ReplyDelete