FAIRIEST

11.2.12




Týchto pár dní trávim doma u rodičov na Slovensku, Natálka má prázdniny, tak ja som si spravila tiež :) Išli sme sa vyvetrať a prejsť k Hronu, do prírody, trochu sa vyšantiť...Ja som sa hrala na lesnú vílu a Natália sa tvárila že ma nepozná, vždy keď niekto išiel okolo:) Keby nebola taká zima, ukázala by som vám moje krásne Whistles šaty v plnej kráse, sú hodvábne a ručne vyšívané, dávam si na ne taký pozor, že ich nikdy vlastne ani nenosím :)  Kúpila si ich u nás aj Kate Moss. Mám ich už roky, ale dnes som ich mala oblečené prvý krát. Ani na Kate som ich ešte nikde nevidela...možno ich nosí tiež len do lesa :)) 

I´m spending these days at my parents in Slovakia, where there is actually some snow at least. Me and Natália went for a walk by the river, it was so nice and calm in the woods. I took the opportunity and pretended to be a snow fairy haha. The dress I´m wearing is from Whistles and it´s just so delicate I never wear it, it was really expensive. Kate Moss bought this dress too, but I never saw her wearing it. Maybe she only wears it out to the woods too :)







dress - Whistles, sweater - H&M, boots - Topshop

66 comments:

  1. Krásne, čisté, normálne sa mi páči, že nemáš žiadne doplnky...

    ReplyDelete
  2. máš krásnej blog:)) a jseš krásná!

    šaty jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  3. uzasne Lucka, uz sa tesim, ked ta uvidim :))

    ReplyDelete
  4. jsi vážně nádherná! :)

    ReplyDelete
  5. závidím ti tvou krásu :)

    ReplyDelete
  6. máš nádherné oči!!! škoda, že ty šaty nejsou vidět celé :-(

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hrala na lesnu vilu? nie nie, ty si vila :)

    ReplyDelete
  8. už sa teším, keď nám ich ukážeš v celej kráse :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Vyzeráš ako tehotná, neviem či to robí ten sveter alebo si pribrala

    ReplyDelete
  10. nádherné, naozaj mi pripomínaš vílu :) ale nezmrzli ste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mala som aj kožuch, takže nie :) A ďakujem :)

      Delete
  11. Si bleda ako smrt

    ReplyDelete
  12. Si nádherná, taká rocknroll víla! :) Páči sa mi, ako aj keď máš oblečené vždy niečo úplne iné, máš úplne vlastný štýl!
    Ale - máš smutné oči.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oči mám uslzené od zimy, a ďakujem ti za taký krásny kompliment! :)

      Delete
  13. haha, vidím, že sú tu zase nejaký hejteri aka anonymovia :D ..smejem sa. si fakt krásna na tých fotkách, čarovná zimná víla :)

    ReplyDelete
  14. Jo víla, ale tak 5 let po smrti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mŕtva víla!? To sa mi páči :))

      Delete
  15. Sorry ale nevidim ta, splyvas s oblecenim a so snehom. Dalsi trapas, podla mna

    ReplyDelete
  16. aspon sem pis tie komentare vo vacsom casovom rozostupe, nenavistny anonym, ak chces aby niekto uveril tomu ze tie prispevky nepise vsetky jeden clovek...

    ReplyDelete
  17. Veľmi ti to pristane, krásne fotky ;)

    ReplyDelete
  18. LUCIA, ASI SOM DO TEBA!

    ReplyDelete
  19. ten anonym je už fakt dosť otravný..vyzeráš krásne..fakt ako lesná víla :-) a radšej prirodzene bledá ako presolárkovaná :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. suhlasim , toto je 10000 krat krajsie nez tie umele pomarance (presolarkovane baby) :D

      Delete
  20. Replies
    1. Svietilo aj slniečko a nebola až taká zima, naozaj :) A mala som aj kožuch!

      Delete
  21. aaaaj kokos vzdyt ti musela byt zima!!

    ReplyDelete
  22. moc ti to sluší a ty šaty i takhle vypadají krásně přesně něco pro mě :)

    ReplyDelete
  23. presne radšej bledá ako presolárkovaná.
    ja som kedysi chodila do solárka (za rok 5 krát) a ani to ma nebavilo a vzdala som to a odvtedy som nejako hrdá na to, že som bledá :)
    Je mi to tak trochu aj jedno.
    A si krásna, i keď v tej zime nezávidím, ale krásna.
    Páči sa mi tvoj make up.

    ReplyDelete
  24. žes nezmrzla :) ale vypadáš jako krásná lesní víla :)

    ReplyDelete
  25. Mně se to moc líbí, škoda že nejsou šaty vidět celé, ale tak snad příště, až se trošku oteplí :) A ta červená rtěnka k tomu pěkně pasuje

    ReplyDelete
  26. Je rozdiel vyzerat bledo a vyzerat ako po smrti

    ReplyDelete
  27. Chcela by som ta vidiet bez makeupu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidím, že si môj stály a verný fanúšik a komentátor..zrovna včera som dávala na fb fotku bez mejkapu, tak sa mrkni, určite ťa to poteší ;) Inak chodím aj bez mejakpu často, takže nie je problém ma tak stretnúť. Som len zvedavá, č by si mi tieto svoje názory povedala aj do očí ;)

      Delete
  28. H&M svetřík je ten ze slev? Ten co měli i v černé?

    A jinak úplná nádhera. Padla sem na zadek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno je zo zliav a mali ho aj v iných farbách, v čiernej tiež, mám aj ten :) A ďakujem, si zlatá :)

      Delete
  29. to jsou nádherné šaty:) moc ti to sluší, krásko:)

    ReplyDelete
  30. Úplne éterická, šaty sú naozaj prekrásne, dúfam, že ich budeš nosiť častejšie a ukážeš ich aj bez svetra! A tí anonymovia sú neskutoční, ja naozaj nechápem, čo tým sledujú, hádam nečakajú, že sa ťa také absurdity dotknú...
    Nikavero

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ti, určite šaty ešte ukážem bez svetra, keď sa oteplí. A z anonymov si vôbec nič nerobím :)

      Delete
  31. konečně u někoho něco jiného! jsi překrásná. nechápu, že jsem tě objevila až dnes.

    ReplyDelete
  32. Replies
    1. No som ti predtym pisal ze som do teba ;) Si uplne nadherna, neviem od teba odtrhnut oci

      Delete
    2. Nerob, lebo sa začnem červenať a stratím svoju mŕtvolnú farbu ;)

      Delete
  33. vyzeráš nadherne ako nejaka upirka:) fakt ti to moc pristane :)
    a tie neodhalene saticky vyzeraju tiez pekne:)
    http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Wow tie saty su prekrasne , uz len ich vidiet uplne cele :)
    velmi pekne!:)

    ReplyDelete
  35. teraz som si precitala aj ostatne komentare a fakt ma zaraza ako moze byt niekto taky blby a skryvat sa pod anonymom a prispievat nenavistne komentare kazdych par minut. Niektorych ludi naozaj nepochopim ...

    ReplyDelete
  36. Akoze ked clovek vyjari svoj nazor ze je strasne az chorobne biela a vyzera to otrasne tak to je zle ale ked jej niekto napise ze vyzera ako upirka tak to je uz kompliment? je to to iste

    ReplyDelete
  37. Ja nehovorim ze je skareda, aj ked mne osobe sa teda nepaci ani trochu, ale ako moze niekto povedat ze je krasna a tak, ved sa pozrite, je bledsia alo ten sneh, z oci jej vidno ze nie je cista, a celkovo vyzera nezdravo a neverim ze je s nou vsetko v poriadku. Odkedy je toto ideal krasy, neviem. Asi jej Kate Moss dala nejake dobre rady ohladom zdraveho zivotneho stylu, ked sa stretli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikto nepovedal ani nenapisal ze je idol krasy ak si si nevsimol... Okrem toho ako si uz napisal kazdy moze mat svoj nazor tak ho druhym ludom neber ked ho patricne vyjadrujes.

      Len jedno naozaj nechapem , naco prosim ta stracas svoj drahocenny cas prispievanim na blog niekoho kto sa ti nepaci ? radsej komentuj blogy resp. prispevky ktore sa ti pacia a nestracaj tu cas. Myslim ze nikto nema nic proti konstruktivnej kritike , ale tvoje vyjadrovanie je ubohe.

      Delete
  38. máš neskutočne silnú charizmu,,, a keď to je cítiť už len z fotky, uff... :))

    ReplyDelete
  39. Ale ak niekto napise na HENTO ze je krasna a neviem co, bud si robi srandu, alebo je dost mimo, odkedy su upiry a mrtvoly sexy. Noa co ze citam jej blog, pozeram pre inspiraciu, ktoru bohuzial nenachadzam, ale na druhu stranu mi to nieco dava - viem ako nikdy nechcem vyzerat a posobit. a co je na tom ked vyjadrim svoj nazor a napisem to

    ReplyDelete
    Replies
    1. a šak aj Robert Pattinson je terajší sexsymbol, keby nehral upíra nikto by si ho možno ani nevšimol:) a keď chceš vyjadriť svoj názor kľudne, veď vidíš že Lucia ti ten priestor dáva a nevymaže nič, ale naozaj stačí ak necháš len jeden koment ako ostatní

      Delete
  40. Zachvilu ju niekam vopchaju ako dalsiu velmi IN a COOL blogerku a vsetci sa budu tvarit ze hento je nornmalne

    ReplyDelete
  41. bože, to čo Ti tu toľko tí anonymovia hateujú? kašli na nich...
    pekná si a basta! vyzeráš ako víla a nie upír, aby si vedela :P

    ReplyDelete
  42. Anonymous, to už máš raz tak, krása je relatívna a prchavá záležitosť. Už všetci vieme, že Lucia sa ti nepáči a zdá sa ti choré, že sa niekomu trebárs páči, napríklad mne. Niekomu sa páčia bledé brunety s charizmou a obrovskými modrými očami, niekomu zasa 100kilové černošky s prasačími maskami a latexovými obojkami. Tebe sa teda Lucia a celý tento blog nepáči, ale ukáž čo si vytvoril, či vytvorila ty, ukáž čo sa páči tebe, poď s kožou na trh a nezhadzuj sa! Tiež sa divím, ako už niekto predo mnou, načo strácaš čas a energiu pozeraním a nenávistným komentovaním niečoho čo sa ti nepáči. Podľa mňa je dosť možné, že sa ti nepáči nič, chýba ti kreativita a na anonymnej kritike a pľuvaní na prácu iných si liečiš svoje komplexy. To je dosť úbohé.
    Lucia, fotky sú originálne, zaujímavé, majú nápad a šmrnc. Texty sú hravé, nevtieravé a pobavia. Milujem kreatívne ženy a páči sa mi tvoj blog! Je to sexi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty si ju este asi nestretol nazivo, ved musi vyzerat ako chodiaca mrtvola. A co je na tom sexy, tak to uz vazne neviem. Ale tak jasne, kazdy ma nejaku uchylku.

      Delete
  43. Milý anonym,
    idiotov ako ty sa snažím zvyčajne ignorovať, ale zavri už klapačku! Nikto na teba nie je zvedavý. Ak sa musíš hrať na anonyma, tak je to úbohé riešenie si komplexov na niekom, o kom dokopy nič nevieš. Som fakt zvedavá ako asi tak musíš vyzerať ty... Vážne.
    Choď si svoje problémy riešiť niekde inde. Každému sa páči niečo iné a my všetci už DÁVNO (už od PRVÉHO komentu) vieme, že sa ti Lucia nepáči. Tvoj problém. Nájdi si bloggerku, ktorá sa ti páčiť bude a kľudne ju aj požiadaj o ruku, len už, ľudovo povedané, idz v ric. Po prievidzsky - páľ do riti.

    Mne sa bledí ľudia páčia a Lucia a jej blog tiež. Toť vše.

    P.S. Milý anonym, nauč sa slovenskú gramatiku, lebo ono sa to nepíše "upíry", vieš? On ten komentár potom stratí na pôsobivosti a je ešte úbohejší...

    ReplyDelete