dog walk

25.2.12


Blesk ma ráno zobral na prechádzku na hrad Špilberk.
Ide sa tam hore kopcom a poviem vám, mala som čo robiť aby som to dala. Neviem, kde sa v takom malom psovi berie toľko energie. Blesk zvolil outfit ležérny a jednoduchý, svoj červený obojok so šatkou s potlačou skombinoval s modrou kockovanou košeľou. Chválim ho za módnu nebojácnosť a odvahu takto skombinovať printy. Koľko mu dáva psia módna polícia?


leggings - American Apparel, t-shirt, shirt - H&M, boots - Henry Holland, jacket - eBay, sunnies - Ray Ban

Som bezpochyby dog person, aj keď v poslednom čase ma jeden kamarát namotal na tieto divné "mačky" a normálne o jednej rozmýšľam. Priateľ mi povedal, že ak to dovlečiem domov, tak to vráti kam to patrí,
do smetiaku :) No nie sú rozkošné? ňuňuňu

60 comments:

  1. Ježíííš psia módna polícia mu za jeho ležérnosť dáva 10 z 10 :D a tebe 11! a tie mačky, nuž, dobre si to nazvala..."mačky". Dog person som tiež.

    ReplyDelete
  2. módna polícia hodnotí Bleska aj teba na plný počet bodov :) naozaj ste veľmi pekní a k tomu ešte takto ráno!

    ReplyDelete
  3. Vyzeras skvele a samozrejme aj pes:D :))

    ReplyDelete
  4. Chvalim Bleskovu inovativnost co sa jeho mena tyka a tento eklekticky outfit k jeho menu dokonale pasuje. Plny pocet. Luciu hodnotim na 9 z desiatich, predsa len, Blesk si dal viac zalezat :D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. psík je úžasný! jednotka s hviezdičkou! A to miesto mám rada, vždy keď som v Brne sa tam idem rada pozrieť. A super bunda.
    A to je divné to posledné, ale jedno určite nebudeš sa musieť starať o chlpy, ale pre mňa určite radšej taký Blesk, chlpáčik parádny!

    ReplyDelete
  7. krásné fotky :) vůbec se mi nelíbí kočky/psi bez chlupů,vypadají divně :/

    ReplyDelete
  8. aký má baletkovský postoj :D zlatý je, a tebe to poriadne pristane :)

    ReplyDelete
  9. fandím tvojmu priateľovi, tie "mačky" vyzerajú ako dve nočné mory.

    ReplyDelete
  10. krásné fotky:)) moc ti to sluší;) a pejsek je rozkošný:)
    a ty kočky moc neokouzlují ani mě:D ale kdyby je někdo v mém okolí chtěl, tak mu to rozmlouvat nebudu.)) aspoň nejsou všude po bytě chlupy :D

    ReplyDelete
  11. Ty kočičky jsou nádherný:-)Taky se mi strašně líbí:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  12. Jsi krásná:) a odkud je ten křivák prosím?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Křivák je z eBay a tu je link naň
      http://www.ebay.co.uk/itm/Katrina-Weisel-leather-Studded-Biker-Rock-Jacket-Black-/320617070614?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item76bf8e4817

      Delete
    2. fuuu to je trochu velka investicia, ale aj mne sa moc paci.. Ako dlho ho uz mas, a myslis ze stal za tu cenu? neopadavaju ti tie cvoky? Inak nadherne fotky, Blesk zabil :D

      Delete
    3. Mám ho už dlho, neviem, vyše roka, som s ním spokojná, koža je veľmi jemná a krásne sa poddala. Cvoky neopadávajú, sú pripevnené cez kožu, nie nalepené, ak máš na mysli to.

      Delete
  13. Clashing prints rocks! Blesk vie, ako na to. Určite ostatným psom vytrel zraky.
    A ty si krásna...ako vždy. Ešte aj keď psa venčíš, VAU.

    ReplyDelete
  14. pes rozkošný, ty nič moc.

    ReplyDelete
  15. Omg, priatela este nepoznam a uz vidim, ze si budeme rozumiet :))) ta na pravo vyzera ako z The Lord of the Rings ta kreatura, co chcela ziskat prsten.....xo

    ReplyDelete
  16. tu kočku má naše sousedka...a upřímně..já se jí vždycky leknu. a nejsem sama. já mám ráda domácí mazlíčky chlupaté. je to příjemné ty jejich měkké kožíšky, ale tyhle kočky jsou takové..divné i na dotek.. ale každému se líbí něco jiného no

    ReplyDelete
  17. superr fotečiky :d a mačičky najviac !! jooj

    ReplyDelete
  18. chcem tvoje vlasy, cizmy a maltezaka!!!!

    ReplyDelete
  19. ty si strašne krásna :) ale tie mačky sú hnusné, prepáč, mne pripadajú ako z nejakého hororu :D

    ReplyDelete
  20. Wow ten sa ale fifintil! ;)

    úžasné vlasy!

    Ako nepovažujem sa za milovníka mačiek,ale tieto majú isté čaro. :))

    ReplyDelete
  21. hafan je skvelý, tvoj outfit tiež :)

    ReplyDelete
  22. Ty, kočky a pejsek jste úžasní. moc vám to všem sluší :)

    ReplyDelete
  23. Necitila by sa taka skareda macka u vas blbo, ked ty a tvoj pes ste taki pekni? Mysli aj na jej pocity, predtym nez si ju zadovazis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ako to môžeš povedať, veď sú krásne! :)

      Delete
  24. Práveže tie mačky sú tak škaredé že sú až pekné, ale neviem či by som sa jej nebála keby ju mám doma, ale zas blesk by si na ňu určite netrúfol.

    ReplyDelete
  25. jej, bafnout na mě někde tahle kočka tak mám asi infarkt! :D

    moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  26. len sa chcem opytat, naozaj citas uplne vsetky komentare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno každý jeden :) aj anonymné ;)

      Delete
  27. jsou nejrozkosnejsi! a máš moc pěkný křivák :)

    ReplyDelete
  28. jéj, vlasy sa Ti veľmi vydarili :)
    peso je super, ale mačky a smetiak? tak za toto mínus priateľovi, lebo aj keby bola mačka bez oka, bez nohy a ucha, tam nepatrí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To on len tak kecá, som si istá že keby ju máme, tak by si ju zamiloval..dúfam :)

      Delete
  29. super koženka :) a tie vlasy su fakt nádhernéé...dokonalé!!!

    ReplyDelete
  30. Krásné fotky:) ..vypadáš dokonale..:))

    ReplyDelete
  31. Lucka chvalim ti uplne vsetko, milujem tvoj blog a tvoje vlasy! Strasne by ma potesil clanok o tom, co vsetko na ne pouzivas :) Lenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Lenka, ďakujem ti veľmi moc, veľmi ma to teší! <3 Niečo o šampónoch som už písala, nájdeš to v "bodycare", a možno urobím aj nejaký komplexnejší článok, veľa ľudí sa ma pýta na vlasy, rada ukážem čo používam, nie je to nič špeciálne :) Otázku okolo šampónov a kondicionérov som dnes dostala na mojom Formspringu, tak sa mrkni, tam som zopár výrobkov vypísala konkrétne :)

      Delete
  32. ja milujem zvery, k mackam mam vemi speciany vztah, ale bezsrste tvory mi evokuju laboratorne experimenty :(
    Krasneho havka mas!

    ReplyDelete
  33. Bleskovi to sluší-frajer:) Kočky mám ráda, ale bez srsti bych je asi neskousla...
    Jsem tvůj nový follower a bud ráda, když se staneš i ty mým :)
    http://janyany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Akoto,že si tak krásna aj keď ideš venčiť psa? Ja si na seba väčšinou dám staré rifle a tričko...musím to zmeniť,keď sa na teba pozerám ♥

    ReplyDelete
  35. Gratulujem k takej veľkej návštevnosti ^^
    outfit máte obaja super
    A mačkyy ^^ sú zlaté

    Natt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jééj ďakujem, ty čítaš aj fb <3 ďakujem ti moc, zlatá! :)

      Delete
  36. sphynx su super a maš zlateho hauka:)

    ReplyDelete
  37. Velmi pěkné fotky, a celkově velmi dobrý blog a inspirativní styl. Můj nový čtenářský objev :)

    http://www.art-of-diona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bleskovi udelujem plny pocet, ako inak. Clashing print rocks. Mala by si si z neho brat priklad, co sa nosenia farieb tyka...
    Ale nie, si skvela, kazdy mate vlastny styl, no :D

    ReplyDelete
  39. no výstup na špilberk dá zabrať :)a blesk máááá štýl :)

    www.lerosep.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. jeeej tie micky chcem aj ja už dlhšie aspoň jednu :) strašne zlaté ... už len preto by som si ich vzala pretože ich nikto nemá rád :/

    ReplyDelete
  41. ta bundička je skvělá! a přesně po takové kočičce toužím! jedoho krásného dne si ji pořídím jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  42. Ahoj, zacala som citat tvoj blog dnes a neskoncila som, kym som sa nedostala az k prvemu prispevku... Ohladom tych maciek. Ony su proste tak skarede, az su krasne :) Mne sa tiez svojim sposobom pacia a su uplne chutnucke, aj ked viem, ze nie su pekne... Som asi divna :D

    ReplyDelete
  43. Máš pěkné ombre a ten křivák je skvělý! :) Máš krásného pejska a kočky Sfinx se mi moc nelíbí, já mám ráda chlupaté - nejvíc se mi líbí Exotická, Britská modrá a Mainská mývalí. :)

    ReplyDelete
  44. jsi krasna moc!)))
    a skvěle píšeš!
    Vy jste se sestrou z Brna holky?)
    My last night dělala kamaradka,haha)

    ReplyDelete