BIODERMA Sensibio Light & Rich Cream

27.2.12



Dnešná recenzia je na hydratačné krémy z rady Sensibio určených na citlivú a netolerantnú pokožku. Krém je dostupný v dvoch variantách : Légére - pre normálnu až zmiešanú pleť a Riche - pre suchú až veľmi suchú pleť.
Na začiatok zopár "technických" detailov... 
 Novinka pri ošetrovaní citlivej a netolerantnej pokožky, patentovaný komplex Toléridine®zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a menej reaktívna.
 zmierňuje pocity pálenia a pnutia a poskytuje okamžitú úľavu.
 hydratuje  pokožku  a obnovuje kožnú bariéru, čím zabraňuje prieniku škodlivých látok.
 je zložený z aktívnych neškodných zložiek, ktoré prešli prísnym výberom, neobsahuje konzervačné látky a parfém, je preto zárukou výbornej tolerancie.
 dodáva  pokožke jemnosť a pružnosť.
 nespôsobuje tvorbu komedónov a je hypoalergénny.

Koho zaujíma zloženie a viac detailov, nájde ho na oficiálnych stránkach Biodermy - pre Légére krém klikni SEM a pre Riche SEM.  


Ak máte citlivú a reaktívnu pleť ako ja, určite viete aké vie byť frustrujúce nájsť tú správnu kozmetiku, ktorá by pleť nedráždila. Preto už roky uprednostňujem lekárenskú kozmetiku, vo výbere ktorej je predsa len ľahšie nájsť prípravky, ktoré by vyhovovali mojej citlivej, zmiešanej, v zime občasne suchej a v lete občasne mastnej pleti. Dúfam, že nie som jediná s takouto šialenou diagnózou pleti :)
O svojom pleťovom režime som už písala, aj hovorila vo videách - na odlíčenie milujem micelárnu vodu, na vyčistenie pleti používam momentálne čistiacu penu Hydrabio od Biodermy - recenzia TU (odporúčam, je úžasná, už ju má každá moja kamarátka, ktorá ju u mňa vyskúšala, a aj moja sestra, ktorá sa horkoťažko večer vôbec odlíči:). 

Keďže teoreticky spadám do obidvoch kategórií verzií krému, ľahšieho aj ťažšieho, tým že teraz v zime je pokožka suchšia, testovala som obidva. Obidva sú teda, ako je spomínané v popise, neparfémované, takže rozdiel je hlavne v textúre, ako môžte vidieť na obrázku, Riche má skutočne bohatú, ťažšiu textúru, Legere má textúru ľahšiu a hodvábnejšiu. Obidve sa krásne a rýchlo vstrebávajú a zanechávajú perfektný podklad pre nanesenie make upu, u mňa tekutého. Toto je pre mňa dôležité, pretože bázu a primery denne nepoužívam.

táto fotka vyzerá všelijako...ale vidno rozdiel v konzistencii, a to je hlavné, tak žiadne nemiestne poznámky prosím :)



Ja som momentálne už niekoľko týždňov spokojnejšia s Riche verziou, napriek tomu že je určená na suchú až veľmi suchú pleť, na moju momentálne zmiešanú až suchú a zimou trpiacu sa mi osvedčil skvele ako denný aj nočný krém. Pleť veľmi vyživuje a intenzívne hydratuje, napriek tomu nie je príliš ťažký a vôbec nie mastný. Okrem toho krásne pleť upokojí. Ostanem u neho ako u nočného krému, a ako denný pre dni kedy pôjdem von budem naďalej používať svoj Avene krém, ktorý má SPF 20. Pre moju pleť je SPF nevyhnutné. V lete, keď mi SPF 20 nestačí, budem pužívať ľahší legere krém v kombinácii s vysokým SPF. 

Tieto krémy určite odporúčam, tým že sú hypoalergénne budú vyhovovať skutočne každému, ak si nie ste istí, pre ktorú verziu sa rozhodnúť, robte to ako ja a pýtajte si v lekárni vzorky!! Ja to robím vždy, je obrovská výhoda že lekárne vzorky majú a dávajú, je to v podstate lacnejšie ako skúšať nie síce drahé produkty z drogérií, ale kým nájdete ten pravý, cena sa môže nabaliť. 


Navyše na konkrétne tieto krémy je momentálne v lekárňach akcia 1+1 zdarma (dva krémy za cenu jedného!) alebo ďalšia akcia je krém a k nemu zdarma micelárna voda Sensibio. Ak ste doteraz nevyskúšali úžasnú micelárnu vodu, alebo nenašli ten vhodný krém na citlivú pleť, určite vám kúpu odporúčam, práve teraz je na to vďaka akciám najvhodnejší čas :)

25 comments:

  1. tiež mám pomerne suchú pleť, takže vďaka za tip :)

    ReplyDelete
  2. Myslela jsem si že ,,modrá barvička,, je na hydrataci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Modrá barvička je na dehydrovanú pleť. V každej barvičkovej rade je niečo na hydratáciu, každú pleť treba hydratovať bez ohľadu na jej typ :)

      Delete
  3. Mám strašne rada tvoje recenzie, verím ti, keď vidím akú máš sama krásnu pleť. Micelárku som si už na tvoje odporúčanie zadovážila a som STRAŠNE spokojná, ďakujem!! takže by bolo logické zadovážiť si aj krémy - pre mňa asi ľahšiu verziu, mám mastnú pleť, dúfam že tá akcia bude aj v našej lekárni!! :) K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš začo a som rada že si spokojná! :) Malo by to byť v každej lekárni, určite to nájdeš :)

      Delete
  4. ja mam presne taku "sialenu diagnozu pleti" ako ty, som strasne rada ze v tom nie som sama! normalne ani neviem povedat, aky typ pleti vlastne mam, stale sa to meni, priblizne tak ako opisujes ty. S Biodermou mam dobre skusenosti so Sebium micelarnou vodou ale Sebium kremy mi na moju plet prisli malo vyzivne, ale inak mam znacku velmi rada a teraz chcem urcite vyskusat tieto kremy.

    ReplyDelete
  5. lucia, bude aj recenzia na výrobky zo zelenej rady? :)
    ps: spomínanú akciu 1+1 som videl v lekárni v eurovei, ak by sa niekto po nej rozhliadal ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bude, máš na mysli niečo konkrétne čo by si chcel zrecenzovať ako prvé? :)

      Delete
  6. tá akcia sa neuveriteľne oplatí, inak je pre mňa táto kozmetika trochu drahá, dúfam že nájdem aj ten krém s micelárkou v akcii, aj dva krémy, kúpila by som si oboje a budem mať s krémami aspoň na rok pokoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, tri krémy, to ti chvíľu vydrží :) a micelárka je super!!!

      Delete
    2. Aj pre mna to bolo prilis drahe ale kupila som si micelarku zo zelenej rady - 500 mL a vydrzala mi asi pol roka. Za ten polrok by som dala rovnaku cenu za lacnejsie produkty, ktore su sice lacnejsie ale kupujem ich castejsie.

      Delete
  7. nad tou lergere uvažujem, myslím že mojej pleti by sa celkom hodila, musím skúsiť!!vďaka za super typ! moja pleť je zmiešaná a teraz v zime mi dosť rýchlo začervenie zo zimy.
    A tie akcie od Biodermy zbožňujem!

    ReplyDelete
  8. na tu micelárku pocuvam same chvály. kamoska povedala, ze si ju moze liat do oka a aj tak ju nepodráždi

    saschanitra.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. S tým súhlasím, vôbec nedráždi, absolútne. Ako čistá voda :)

      Delete
    2. pravda, ja som ju aj priamo do oka skusila :D a vazne nic, ziadne stipanie

      Delete
  9. Ja som si Lucka minule kupila tu penu, a musim suhlasit ze je uplne uzasna, uz nechcem na cistenie nic ine!!! :-) Kedze su tie kremy v akcii takto vyhodne, vyskusam ich, pre mna tiez urcite tu Rich verziu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiez som si uz kupila tu penu :)))

      Delete
  10. presne o tychto dvoch produktoch budem v blizkej buducnosti pisat recenziu aj ja.

    ReplyDelete
  11. Mám Riche, je prijemny ale nejaky rozdíl-ucinek nevidím :)

    ReplyDelete
  12. Riche mám už asi pol roka, už som na druhom balení, a je to presne to čo potrebujem, jednoduchá a účinná hydratácia a upokojenie pleti, a bez kadejakých prísad a superingrediencií čo mi akurát tak iritujú pleť. Palec hore Bioderme! Pekná recenzia Lucka :)

    ReplyDelete
  13. Super recenzia, kolko to vyjde v tej akcii na ecka cca prosim ta ? dakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, odporúčaná cena je podľa webstránky 18,90 € (takže približne toľko zaplatíš v akcii za obidva krémy:)

      Delete
    2. Ďakujem :)

      Delete
  14. Su velmi dobre. Kedysi som ich pouzivala pravidelne, v lete Legere a v zime Rich. Pre citlivu plet naozaj fajn.

    ReplyDelete