BIODERMA HYDRABIO MOUSSE
(čistiaca pena)

14.2.12



slovak only this time to avoid the article being too long and fussy, please use google translator to translate in your language, I tried English and it was quite understandable, I promise you will get the idea :)

zdroj: bioderma.com
• Novinka spoločnosti BIODERMA, patentovaný biologický komplex Aquagenium® stimuluje schopnosť pokožky v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky.
• Hydrabio Mousse jemne čistí a odstraňuje nečistoty. Jeho hustá pena, je bohatá a hladká. Aj začervenaná pleť sa stáva čistou, hydratovanou a žiariacou sviežosťou. 
 Hypoalergénné Hydrabio Mousse bolo zostavené tak, aby sa minimalizovalo riziko alergií.
• Patentovaný prírodný komplex D.A.F.® zvyšuje toleranciu pleti.


Bioderma Hydrabio Mousse (čistiaca pena) je "čistiaca hydratačná pena s unikátnou šľahačkovou textúrou na dehydrovanú pokožku. Čistí a odstraňuje make up z tváre a očí a zároveň pokožku hĺbkovo hydratuje. Pena má hustú a bohatú šľahačkovú textúru. Je vhodná aj na holenie. Po opláchnutí sa pokožka stáva čistou, hodvábne jemnou a sviežou. Pena je nekomedogénna a hypoalergénna." Toľko o produkte hovorí obal, pre viac informácií, napríklad ohľadom zloženia, si kliknite na Bioderma stránku, mňa osobne zaujíma to, že obsahuje glycerín (hydratačná prísada), apple fruit extract (vyživuje, chráni a zjemňuje, má anti-ageing, anti-acne a rozjasňujúce účinky), lactic acid čiže kyselina mliečna, AHA kyselina známa svojimi jemnými exfoliačnými účinkami.


Po tom, ako som prvýkrát videla tento produkt v Elle a čítala o ňom samé pochvalné veci, som sa nevedela dočkať vyskúšať ho sama. Moja pleť je veľmi veľmi citlivá, u Biodermy sa väčšinou zamieriavam na produkty zo Sensibio rady určenej priamo pre citlivú pleť, ale tým že je aj občasne suchá, hlavne teda v zime, a v túto našu tohtoročnú arktickú zimu nehovoriac, som vyskúšala produkty aj z Hydrabio rady. Ako som písala nedávno, v lekárni som dostala vzorku Hydrabio séra, ktorú používam už druhý týždeň (pani lekárnička mi dala 15 ml vzorku, plné balenie je 40 ml, to som ale dobre obišla :) a zatiaľ som veľmi spokojná. Po testovaní tohto produktu, môžem teda potvrdiť, že Hydrabio rada moju citlivú pleť nijako nedráždi, a to je prvá podmienka, ktorú mám na každý jeden kozmetický produkt, ak vidím začervenanie, letí do koša, respektíve mojim menej náročným kamarátkam a sestre:) 





Hneď by som prešla k najväčšiemu ťaháku produktu, a to je šľahačkovitý obal a textúra. A musím povedať, že na mňa maximálne funguje - na čistenie pleti si neviem predstaviť nič zábavnejšie. Textúra je neuveriteľne luxusná a hustá na tento typ produktu, iná čistiaca pena, ktorú som raz mala, od mojej ďalšej milovanej, ale značne drahšej značky Caudalie, sa nedá porovnať, tú som si napríklad už nikdy viac nekúpila. Bioderma pena sa po nanesení narozdiel od Caudalie nezačne hneď rozpúšťať a miznúť, skutočne budete mať veľa času tvár si poriadne vymasírovať a vyčistiť a vychutnávať si ten skvelý pocit :) V očiach neštípe vôbec, špeciálne kvôli vám som si ju strčila priamo(!) do otvoreného oka, áno! :) Nebolo to teda nič príjemné, ale neštípalo, a ja mám oči naozaj citlivé. Ale musím povedať, že osobne ju na odličovanie očného mejkapu používať nebudem, vždy si večer pleť odlíčim micelárnou vodou a až potom používam čistiaci produkt, som v tom veľmi zásadová, táto kombinácia pre mňa funguje už roky. V rámci testovania som však micelárnu vodu raz preskočila, a po čistení a otestovaní čistoty pleti dočistením tampónom s pleťovou vodou s obsahu alkoholu musím povedať, že bol úplne čistý. Nános môjho očného mejkapu (hrubá vodeodolná gélová linka a asi tak štrnásť vrstiev maskary) však neodlíčila dostačujúco, ale ak vy neholdujete nánosom očného mejkapu ako ja, malo by vam to stačiť. Sestrino očné líčenie (očná ceruzka a regulérne dve vrstvy maskary) odlíčilo v pohode. Ja sa ale budem naďalej držať micelárnej vody ako prvého kroku. Pri odličovaní vám stačí skutočne málo prípravku, keď som ho dávkovala prvý krát, som to neuveriteľne prehnala, bolo mi to ľúto, lebo tým premnrhaným množstvom som mohla odlíčiť vážne veľa tvárí :) Ďalšiu pre mňa dôležitú vec, ktorú by som spomenula je, že pleť po použití nie je napnutá a je skutočne jemná. Myslím, že cena je dosť priaznivá - v lekárňach okolo 10 € / 250 kč a obsah je 150 ml, a pri množstve, ktoré potrebujete na použitie by mala vydržať dlho. 


Ja by som si ju kúpila znovu, a aj si kúpim. Prečo si odlíčenie nespríjemniť, ak sa dá. Som zvedavá s čím kozmetické firmy prídu nabudúce, myslíte že vymyslia ešte niečo viac cool?? :D 


Myslím, že ak sa neradi odličujete, a je to pre vás otrava, určite penu oceníte. A hlavne ak ste úplný kozmetický IDIOT a laik. Tým samozrejme nenazývam  idiotmi vás, ale svoju sestru. Ak sledujete môj blog a môj facebook, viete, že posledný týždeň sme strávili spolu doma u rodičov, tak sa podujala penu používať tiež, a keďže má vlastný blog, napísala taktiež "recenziu" ak sa to tak dá nazvať. Prečítajte si ju TU. Pre pobavenie, akurát tak:) Kozmetické blogerky sa budú v hroboch obracať, no ja som skoro odpadla keď som to čítala!! :D


Tí, čo na facebooku minulý týždeň nevideli penu v akcii:



38 comments:

  1. keby som písala recenziu ja tak by to bolo ešte horšie :D neviem či by si to predýchala

    ReplyDelete
  2. Už dávno ma nič tak nepobavilo, ako recenzia tvojej sestry :D :D :D No a čo, nebuď na ňu taká zlá, napísala len, ako to vidí ona, ako laik, ja napríklad ocením aj taký názor, aj keď samozrejme tvoja odborná recenzia mi dala viac, no poviem ti, že kombinácia týchto dvoch ma prinútila práve si ju objednať z netu :)) Neviem sa dočkať, hovoria že príde do 3 dní :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to som rada, že sme ťa pobavili - o to nám išlo :) Daj mi potom vedieť ako si s penou spokojná, veľmi by ma to zaujímalo! :)

      Delete
  3. :D
    A to jsem si myslela, že u mého LRP mycího gelu zůstanu, jelikož to bylo zatím to nejlepší, co jsem zkusila. Ale tuhle věc nejde nevyzkoušet, hlavně teda díky té názorné ukázce vás dvou :D

    ReplyDelete
  4. A ty si fashion ci beauty blogerka? Neda sa povedat, si uzasna vo vsetkom! :D Ziadny iny blog ma nebavi ako tvoj, a ked vidim tvoju plet, vo videach a na fotkach, myslim ze vies o com hovoris a tvoja nadherna plet je toho dokazom. Super, aj ta mala idiotka :D zlate ste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem(e)! A ja špeciálne za taký kompliment, ani nevieš, ako si ma potešila :)

      Delete
  5. Náhodou sestřina recenze je roztomilá a lidská, stačila by mi i ta, tvoje je zase velmi profesionální, super, že jste to daly dohromady;-)

    ReplyDelete
  6. Coooo, tak to musím mít!! NEJ recenze!!!! :D

    ReplyDelete
  7. tahle recenze se mi moc líbí,skvěle se čte,povedla se vám :)

    ReplyDelete
  8. Sestřina recenze mě dost pobavila! A tvoje se taky velmi pěkně četla a jsem docela pevně přesvědčená, že si ji koupím, až dopatlám stávající odličovač :) Pěny miluju....

    Tvoje ségra mi připomíná tu moji, sice má taky ráda kosmetiku a tak, ale zdaleka není takovej magor jako já a často se mi směje :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sú to malé nevďačnice, tie sestry :D Som rada že sme ťa pobavili, a som zvedavá, čo na ňu povieš, dúfam že u teba nájdem recenziu!!

      Delete
  9. Šľahačka na tvári? To chcem! zajtra sa chystám aj tak do lekárne, dúfam že to tam budú mať! A som prekvapená že je to také lacné, na to že je to Bioderma, konečne od nich niečo vyskúšam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemal by byť problém zohnať to v lekárni, a áno, aj ja som bola prekvapená že to stojí tak - relatívne - málo, sama som nevedela, koľko to stojí, až dodnes kým som nepísala článok :)

      Delete
  10. Uz som o pene pocula, no a teraz som si ista ze ju chcem aj vyskusat, to by som si nemyslela ze ma niekedy recenzia na penovy cistic na tvar tak pobavi haha

    ReplyDelete
  11. Bioderma je skvělá. Přesvědčivá recenze :))

    http://fashionpuding.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Videla som fotku v nejakom casopise, hned ma zaujalo ze je to pena, ale viac tam k tomu velmi nepisali, ani cena tam nebola. Tak som teraz prekvapena ze je to pomerne lacne! Skvela recenzia a hlavne vdaka aj za tie vsetky konkretne detaily, mna napriklad tie veci ako zlozenie a ucinne latky velmi zaujimaju, ale sama tomu nerozumiem, velmi pekne si to napisala a vysvetlila. Urcite si kupim. Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, cena je myslím že v pomere ku kvalite a výkonu naozaj OK. Som rada, že ti recenzia niečo dala - vždy sa budem snažiť spomenúť u každého produktu účinné látky, je to totiž niečo, čo ma samú zaujíma ako prvé. Nevravím, že som odborník na čítanie zložení, samozrejme že všetkému nerozumiem, bežným ingredienciám ale áno, a ostatné nie je problém si pozisťovať na internete :) Dúfam že s kúpou budeš spokojná!

      Delete
  13. WOW tak toto je ale vycerpavajuca recenzia, aj z pohladu tvojho aj sestrinho, normalne viem o tej pene vsetko :D A chcem!!!!! Zajtra poprosim maminu nech mi kupi, ja ako chudobna studentka na to nemam :D Ale ked dostudujem a zacnem zarabat nakupim si cely Bioderma sortiment, tak len pis recenzie, a ja si budem do buducnosti znacit co mi treba aby som mala taku krasnu plet ako ty!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš, aspoň máš motiváciu dobre sa učiť :D Penu nech ti mamina určite kúpi, a napíš mi na môj email luciapetruchova@gmail.com, niečo ti pošlem :)

      Delete
  14. Netusim o com hovoris, ale poradim tu penu kazdej babe ktoru stretnem, aby vyzerali tak dobre ako ty! :D

    ReplyDelete
  15. Už sa na ňu dlhom chystám..čakám len kedy sa mi pomíňajú všetky gély od alverde a bude moja :-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jáj tak to som zvedavá, čo na ňu povieš!!!

      Delete
  16. Ono mne sa práve tá tvoja recenzia absolútne nechcela číťať, sestrinu som ale zdolala za dve minútky a aj som sa zasmiala :D

    vyzerá to lákavo, asi si zaobstarám!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každá recenzia bola určená pre iné publikum :)

      Delete
  17. Ty aj tie nudné veci píšeš zaujímavo. Normálne neznášam beauty recenzie na fashion blogoch ale tvoj jedniný je výnimkou, asi preto, že nenapíšeš len "mam toto a vyhovuje mi to", ako často vídavam :) Laura

    ReplyDelete
  18. moc hezká recenze, nalákala jsi mě, abych jí vyzkoušela! a jelikož mám Biodermu ráda, zařadím jí do mého seznamu "co-nutně-musím-mít"! dík za radu Luci!

    GIVEAWAY!

    ReplyDelete
  19. Luci nevies to porovnat s Alverde penou? Tu som mala a bola hrozna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tú som neskúšala, ani ma neláka, takže bohužiaľ neviem...Skús popozerať recenzie u iných blogeriek, či ju niekto neskúšal... Ale táto hrozná určite nie je ;)

      Delete
  20. Mici a odlicit sa nic do postele? :))))))

    ReplyDelete
  21. Ahoj, ja by som sa chcela opýtať, že či touto penou môžem nahradiť vlastne čistiaci gél? :) Lucia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Lucka, áno presne tak, môžeš, ja ho používam namiesto čistiaceho mlieka, ktoré som používala predtým. :)

      Delete
  22. Výborná recenzia, takéto veci chcem o produkte vedieť, kým si ho kúpim. :) A tento si teda kúpim určite. Hlavne ma teší, že je taká jemná k pleti, to potrebujem asi najviac. Som zvedavá, doteraz som nikdy penu nepoužívala, iba gély. :)

    ReplyDelete
  23. Every weekend i used to pay a visit this web site, as i wish for enjoyment, since this
    this web page conations actually nice funny information too.
    My web page ; colonias

    ReplyDelete
  24. Very good website you have here but I was wanting to know if you knew of any discussion boards that cover the same topics
    discussed here? I'd really like to be a part of community where I can get suggestions from other experienced individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Appreciate it!
    Here is my blog post pizza games more

    ReplyDelete