YAY! SHOES FOR ME, SHOES FOR YOU!

23.1.12

slovak only this time

Dnes musí byť môj šťastný deň! Prišiel mi email od Kamila z totheedgewithyou.com, že som vyhrala jeho giveaway! Už to je samo o sebe úžasné, a bude to ešte lepšie! Vyhrala som totiž topánky podľa vlastného výberu, alebo teda 150 € na to, aby som si tie topánky vybrala a kúpila sama. A budem potrebovať vašu pomoc! Nakoniec som sa rozhodla pre tento typ topánok, už som pevne rozhodnutá, viem že ich veľa vynosím, ale neviem si vybrať farbu! Normálne by som išla do čiernej, ako vždy, ale celkom sa mi páčia aj tie béžové....čo myslíte??

Kamil je veľmi štedrý a hneď urobil aj ďalšiu giveaway o takúto istú cenu, takže ak máte na wishliste nejaké topánočky, určite odporúčam zapojiť sa! Klik pre pravidlá a podrobnosti.






A ak ešte Kamila a jeho blog nepoznáte, určite sa pozrite, ja som si ho zamilovala už dávno, a kebyže mám o 10 rokov menej, hneď by som si dala povedať.....  Alebo si ho adoptujem. Jedno z toho :D



35 comments:

  1. no ty máš šťastie :D gratulujem.. a ja som za čierne (ako inak :D) :)

    ReplyDelete
  2. nie nie nie, hnedé! :D

    ReplyDelete
  3. ČERNÉ!! :* Jdu na něj juknout. Štědrý to muž.

    ReplyDelete
  4. Haha, zlatí by ste boli spolu, a čo Lucka, veď aj ty vyzeráš mlado ;)

    ReplyDelete
  5. čierne!
    ale keby si mam brať dvoje, tak oboje:D
    brutal brutal

    ReplyDelete
  6. Kamil je opravdu moc fajn:-)
    Jinak...šla bych do těch černých, ty se mi k těm cvočkům hoděj víc:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  7. jee,tak tos mela fakt stesti..gratuluju :-) a sla bych spis prave do tech hnedejch/bezovejch,protoze ty cerny uz jsou takovy dost okoukany a tyhle jsou zajimavy a nadherny!
    no jsem zvedava,jak se rozhodnes,sluset ti budou urcite oboje :-)

    ReplyDelete
  8. no ty bezove jsou bozi!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nemám ráda hnědou, ale když vidím ty černé, tak mě na nich něco děsně odpuzuje.)...

    SOUTĚŽ!

    ReplyDelete
  10. Mě se víc líbí ty černý.. A jinak má fakt dobrej blog, dík za tip :)

    ReplyDelete
  11. mne sa tiež páčia tie hnedé :) a Kamil vyzerá zlato!

    ReplyDelete
  12. Ja by som si vybrala čierne.. a gratulujem k výhre :)

    ReplyDelete
  13. Taky bych ho chtěla domů, haha. ´=)))
    Béžové jsou boží, ale myslím, že černé vždycky vynosíš víc =))

    ReplyDelete
  14. hnedeee! su zaujimavejsie ;)

    ReplyDelete
  15. gratulujem :)
    určite čierne :)

    ReplyDelete
  16. určitě hnědé, ty černé jsou okoukané, má je spousta lidí a působí takovým humpláckým dojmem.

    ReplyDelete
  17. Ja čistočierne už mám :) Ide mi o tie cvoky :)

    ReplyDelete
  18. Oboje jsou super, ale za mě hnědé:)

    ReplyDelete
  19. gratulujem, to musela byt radost:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. gratulujem, ja by som si zobrala hnedé :)

    ReplyDelete
  21. normálne by som si asi vybrala čierne, ale na tých béžových niečo je...a keď už obyčajne čierne máš možno pre zmenu :)

    ReplyDelete
  22. béžový! určitě béžový!

    ReplyDelete
  23. Ja som naopak obvykle zástanca hnedej, teda béžovej, ale tie čierne vyzerajú jednoducho príťažlivejšie :)

    ReplyDelete
  24. gratulujem :) a čierne :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. bledé! čierne sú už trocha otrepané a predsa čierne už máš bez cvokov :) chod do nich.
    a chlapec je fešák, už som pozerala. strašne v poslednej dobe vídavam rôznych pekne vyzerajúcich a upravených chlapacov. som z toho strašne rada :)

    ReplyDelete
  26. Čierne Lucka viac k Tebe pasujú ! :)

    ReplyDelete
  27. gratulujem, určite čierne! :)

    ReplyDelete
  28. tiež som obyčajne za čiernu, ale v tomto prípade je tá béžová oveľa lepšia :) ... tie čierne vyzerajú tak lacno, nudne, všedne

    ReplyDelete
  29. boží! gratuluju! ber černé :)

    ReplyDelete
  30. béžové!!!

    ReplyDelete