WHAT'S IN MY BAG video

8.1.12

*slovak only this time
Ja videá iných blogeriek pozerávam veľmi rada, a viem že jeden čas ich veľa robilo video alebo článok na túto tému, a keďže som túto otázku dostala niekoľkokrát sama, namiesto zdĺhavého článku som sa rozhodla tiež spraviť video. Teraz ako sa naň pozerám, nie som si istá či to bol najlepší nápad, bola som trochu nesvoja, predsa len nie som zvyknutá "natáčať" a takto verejne rečniť :) Navyše téma nie je veľmi záživná, tak dúfam že vás nebude nudiť, môjho priateľa to teda nudilo neuveriteľne...:) Ešte by som chcela podotknúť, ak sa vám zdá že toho mám veľa, som zvyknutá často cestovať a sťahovať sa, tak už mám asi taký nejaký pocit že tieto veci potrebujem mať pri sebe stále...navyše sú to veci malé, ľahké, veľa miesta nezaberajú, hádam je to akceptovateľné :)






p.s. U Dior tieňov som mala na mysli zaprášené, nie špinavé, samozrejme..
p.s.2. V skutočnosti nie som taká blbá ako vyzerám. Dúfam :)


Ďakujem Vám všetkým za vaše komentáre a otázky, aj cez facebook alebo formspring, práve tie ma inšpirovali k natočeniu tohto videa, a ak máte nejaké ďalšie, rada na ne zodpoviem, prípadne ak máte námet na video, ktoré by ste ocenili, dajte mi vedieť! Neplánujem ich síce robiť často, ale nejaké možno...ak vôbec budete mať po tomto záujem :)

Zoznam zmienenej kozmetiky spolu s cenami a slovenskými a českými predajnými miestami (ak sú):

Essence Hand Protection Hand Cream - 39 kč / 1.50 € - Rossman a DM Drogéria
Essence All About Cupcake rúž - 54,90 kč / 2.10 € 
17 Mirror Shine Lipstick in Nudist Peach  - 130 kč / € 5, boots.com
Lipstick Queen rúž in Saint Red - 540 kč / 21 €, spacenk.co.uk
Chanel Rouge Coco Shine rúž  in Deauville - 780 kč / €28, Sephora
Alverde Calendula balzám na pery - 39 kč / 1.50 € - DM Drogéria
L´Occitane Shea Butter balzám na pery -  215 kč  / 7.50 €, L´Occitane
Tweezerman pinzeta - 630 kč / 25 € boots.com
OPI Avoplex Oil To Go - 405 kč / 16 €, opi.cz
ELF Complexion Perfection púder - 105 kč / 4 €, elfkozmetika.sk
MAC 126 powder/blush štetec - 820 kč / 31 €, maccosmetics.co.uk
NARS Orgasm lícenka - 658 kč / 26 €, strawberrynet.com
Essence štetec na líčka - okolo 60 kč / 2 €, Rossmann a DM Drogérie
Missha BB Cream, ceny sú online rôzne, najlepší výber je na eBay
Jemma Kidd obojstranné štetce, okolo 400 kč / 15 € za kus, jemmakidd.com
MAC Fluidline Blacktrack - 450 kč / 17 €, maccosmetics.co.uk
Maybelline Gélová očná linka - 200 kč / 8 €, drogérie
ELF tiene quattro Brownstone - 35 kč / 1.73 €, elfkozmetika.sk
Dior paletka očných tieňov Incognito - 1390 kč / 55 €, Sephora
Clarins Beauty Flash Balm - 955 kč / 37 €, strawberrynet.com
Giorgio Armani Silk Eye Pencil - 605 kč / 24 €, strawberrynet.com
MAC Eye Kohl in Smolder - 410 kč / 16 €, maccosmetics.co.uk
Benefit Bad Gal Eye Liner - okolo 414 kč / 16 €, Sephora
Avon Supershock Gel eyeliner pencil, ktorú som nevedela nájsť, okolo 100 kč, Avon


zdroj

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3133231/what-lucia-did?claim=jk7etkmynks">Follow my blog with Bloglovin</a>

43 comments:

  1. Si strašne krásna a zlatá, vyzeráš byť veľmi milá a hroooozne sympatická!! Problémy s močovým mechúrom dôverne poznám, som rada že to u teba nie je tabu, pobavilo ma to :D a aj celé video, super, chcem viac!!

    ReplyDelete
  2. máš hrozně hezkej hlas :D a super video:)

    ReplyDelete
  3. lizatko som uz nemala strasne davno :D dobre video, posobis velmi milo, ale odporucam aby ti svetlo islo do tvare a nie od chrbta, nakolko nie je absolutne vobec vidiet odtiene produktov, ktore ukazujes. inak to vsetko toto so sebou nosis? to si neviem predstavit

    ReplyDelete
  4. zaujímavé, že tvoj blog sledujem už dosť dlhú dobu a až vďaka tomuto videu som si všimla "I blog about it from Levice"..a keďže som z tohto mesta aj ja, tak ti dávam taký plusový bod :D

    ReplyDelete
  5. Skvělé video!! působíš hrozně sympaticky a máš krásný hlas :)

    ReplyDelete
  6. To je nejaká malá zázračná kozmetická taška, že sa ti tam zmestí toľko vecí :) Ja toho nosím približne toľko isto a vďaka za tip na Avon ceruzku, asi bude teda dobrá.. A máš krásny hlas, okrem toho že si sama krásna :)

    ReplyDelete
  7. si strasne zlata v tom videu, skoro ako babika, a pripominas mi v tvari nejaku modelku:)a neboj nebolo to take hrozne ako si mozno myslis:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. btw, super lak na nechtikoch? aky? biely, alebo nejaky svetly odtien?a ten BB krem ma zaujal:)a Incongnito ma aj moja mama, vzdy ich obdivujem podla mna jedny z najuniverzalnejsich Dior paletiek, a ozaj mas aj nieco ine od Clarins?

    ReplyDelete
  9. ta tužka od avonu je i má nejoblíbenější, jinak super video náhodou ;)

    ReplyDelete
  10. Skoda spatneho ossvetleni jinak se moc pekne poslouchas, ale to bude asi i tim, ze ja strasne rada posloucham slovenstinu, tak kraaaaasny jazyk, cestina se muze jit zahrabat:-)

    ReplyDelete
  11. ty si úplne sympoška, zlatý hlas.
    ten krém nosím i ja, ale ešte z minulej kolekcie čokoláda-malina.
    ma prekvapilo, že si tam dala aj lieky :) ja nosím zo sebou iba jednu taštičku všade kde mám lieky :)
    a tiež ma ešte prekvapilo koľko kozmetiky so sebou nosíš, ja nosím toho úplne minimum :)
    inak fajn video.

    ReplyDelete
  12. Máš strašně milej hlas!
    A hlásím se do klubu postižených, ty žlutý tabletky důvěrně znám, taky je bohužel pořád nosím u sebe, pač mi nic jinýho nepomůže :/

    ReplyDelete
  13. nejprve se nauč vyjadřovat, a zkus to příště, jo?

    ReplyDelete
  14. Ďakujem za milé komenty, trochu som sa obávala, takže si pozitívne ohlasy veľmi vážim! :)
    S osvetlením máte pravdu, je to úplne nanič, nabudúce si na to dám pozor! Lak je biely, Essie Marshmallow.

    ReplyDelete
  15. Pěkný video, jsi sympatická slečna. Škoda horšího osvětlení, ale ta slovenština to napravila:-)

    ReplyDelete
  16. Moc pěkné video! Máš hrozně příjemný hlas.. Jen příště by to možná chtělo více světla, abysme na tebe viděli :) jinak opravdu super :)

    ReplyDelete
  17. Lucia, takto na videu si ešte krajšia ako na fotkách. Ďakujem že si spravila nakoniec to video, viem že na fb ťa s tým otravovali a najprv si nechcela, ale myslím že je dobre že si sa na to nakoniec dala, si veľmi sympatická a pôsobíš veľmi milo, dúfam že od teba uvidíme viac!! Mňa by napríklad veľmi zaujímalo ako sa staráš o vlasy :)

    ReplyDelete
  18. Uvedom si prosim nez nieco taketo natocis, ze veci co ukazujes su velmi drahe a tym video je nedostupne a vyznieva smiesne.

    ReplyDelete
  19. Ahoj , sledujem ta velmi rada a chcem ta povzbudit , ze ked citas tychto anonymov sa doslova na nich vykasli ( pekne povedane , nechcem nadavat :D ). Ide tu len o slepu zavist. Nechapem typy ako ,, ukazujes drahe veci ,, - ved vacsina kozmetiky bola aj lacnejsia a ked na to nemam tak si to nekupim a ked si mozem dopriat tak si proste raz za cas spravim radost... a dalsi typ ,, nauc sa vyjadrovat,, - vo videu si bola naozaj velmi mila a nie si moderatorka televiznych sprav aby si sa vyjadrovala podla nejakej danej prirucky. Akosi som sa rozpisala ale som vytocena z primitivnych anonymov :D tak este raz , drzim moc moc palce a neprajnym anonymom chcem odkazat -> Dopraj a bude ti dopriane :)

    ReplyDelete
  20. Ako dlho byvas v Londyne?

    ReplyDelete
  21. Ahoj, žiadne strachy, ja si z anonymov nerobím vôbec nič, navyše je to presne tak ako si povedala, a to hádam vie každý rozumný človek :)

    V Londýne som bývala 5 rokov, teraz bývam dočasne v Brne.

    ReplyDelete
  22. super!! jsi šikovná :)

    ReplyDelete
  23. Já teda moc nechápu to si má člověk vymýšlet aby se anonymní cítil/a lépe? Já naopak nemám ráda videa "vše z drogérky", ale tyto mixy levných a drahých výrobků.
    Mimochodem zníš moc příjemně, nic netahá za uši.

    ReplyDelete
  24. Vačšina anonymov = internetoví bad guys, ktorí riadne dávajú, huhuhuuuu, až sa z ich kritík ideme po.rať ;) Asi nikdy nepochopím, ako môže niekoho napĺňať a baviť písanie nechutných anonymných komentárov :)
    Ja si myslím, že väčšina týchto výrobkov je cenovo dostupná. Mne sa video páčilo, a dôležité je, že mnohým followerom okrem mňa taktiež. A hlavné je, že Teba to baví, čiže len tak ďalej :)

    ReplyDelete
  25. to je fajn, jak jsi tu vypsala ty ceny, to snad vidím prvně =)

    ReplyDelete
  26. máš strašne milý hlások a vidieť, že si veľmi sympatická :) asi sa mám čo učiť, keďže ja so sebou nosím asi o trištvrte menej vecí :D
    a čo keď ukazuješ aj drahšie veci?keď človek na to má, tak prečo by si nemohol dovoliť kvalitné veci?!ja tiež niekedy dosť investujem do kozmetiky..a čo?:D
    btw-teším sa na ďalšie videá :)

    ReplyDelete
  27. Ty si taká zlatá, ja som si to video pozrela 2x! Strašne dobre sa na teba pozerá a počúva. Vidno že sa na nič nehráš a si prirodzená, moc sa teším na ďalšie videá, ak teda budú:)

    p.s Idem si objednať tie veci z Elfu a ešte dnes si kúpim aj ten Alverde balzám!

    ReplyDelete
  28. mila? prirodzena? toto nie je ziadna zavist ale cista realita tak sa uvedomte, uz davnejsie som nevidela afektovanejsiu a neprirodzenu osobu. dufam ze uz viac videi nebude, neda sa na to pozerat

    ReplyDelete
  29. Super video, moc hezky se na tebe dívá a máš velmi příjemný hlas :))

    ReplyDelete
  30. Krásné video:-) Sympatická slečna!Miluju slovenštinu :D

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jsi zlatá!!! Video mě moc potěšilo ♥

    ReplyDelete
  32. mily anonym, ci anonymka, ved nepozeraj! Preco sa dobrovolne takto mucis? :) Apropo, ty si uvedom, ze slovne spojenie "sa uvedom" je totalny a nespisovny bullshit ;) OK?

    ReplyDelete
  33. Ty si taka zlatááá :D Akoze ked si zacala rozpravat tak huba dole,taky jemnucky hlasok pekny...som si predstavovala ze mas iny hlas :D taky ani nie ze hruby, ale taky iny proste :D Strasne zlate video, super vecicky...By si mohla robit castejsie...a ziaden traps to nebol, ani nuda :)Fakt super ;-)

    ReplyDelete
  34. mám hodně stejných věcí, takže správně, vyznáš se! ;D

    ReplyDelete
  35. super Luci, inak som si myslela ze mas uplne iny hlas :D ale si tam velmi zlata

    ReplyDelete
  36. Anonym, ja si myslím, že veci sú dostupné a ešte k tomu v rôznych cenových kategóriách, ja si veci nekupujem podľa ceny ale podľa toho či sa mi páčia, a za to sa teda nebudem ospravedlňovať. A som rada, že ostatní so mnou súhlasia :)
    A ďakujem za krááásne komentáre, strašne sa z nich teším! ♥

    ReplyDelete
  37. uz od zaciatku som mal tvoj blog rad, a teraz este radsej, si strasne pekna, mila, prirodzena, tesim sa na posty od teba, hlavne na outfity, ale rad si znovu pozriem aj nejake to video :)

    ReplyDelete
  38. Ty se tak krásně posloucháš... :)

    ReplyDelete
  39. A mně připadáš neskutečně fajn, skvěle se posloucháš a příjemně vystupuješ, působíš jako osoba se zlatou povahou ;). Kabelka je moc pěkná. Taky tě tak trochu obdivuju, kolik věcí nosíš, protože já nenosím ani polovinu z toho, co ty :D.

    ReplyDelete
  40. Máš krásný hlásek :-)

    ReplyDelete
  41. ahoj :) mohla by si nabuduce aj nieco aj o makeup-och, pripadne aky pouzivas...ktore su dobre a zle :)super video

    ReplyDelete
  42. ps2 mě pobavilo :D jsem moc ráda že jsem narazila na tvůj blog! celej jsem ho projela a zařadil se mezi moje nejoblíbenější, jsi fakt isnpirativní a působíš hrozně mile ;)
    a nechápu že nosim tak půlku věcí, ale stejně mám tu tašku těžkou jak prase..:D

    ReplyDelete
  43. Krémy Esscence máme ešte u nás v drogérií :) Vanilla Apple Pie je tiež môj obľúbený

    ReplyDelete