TREND: NEON

19.1.12



Zdá sa, že pomaly ale isto veľa ľudí podlieha neónovému trendu. Ja zatiaľ teda určite nie, aj keď sa mi to občas v niektorých kombináciách páči, nie je to úplne ´ja´, nikdy nenosím príliš veľa farby, a už vôbec nie takejto krikľavej. Ale každý trend sa dá predsa nosiť po svojom, takže ani tento nebudem dopredu zavrhovať, a ak na niečo pekné výrazné narazím, asi tomu dám šancu, a minimálne si to vyskúšam, pravdepodobne to budú doplnky, listová kabelka, alebo topánky. Určite nie ružový ani žltý sveter z Romwe, ktorého je už určite všade dosť. A možno ani to ani nemusí byť neónové, ale minimálne pekné farebné. Najviac sa mi, z neónových, pozdáva oranžová, a z farieb (ak nerátame neutrálne) mám najradšej tyrkysovú a mentolové a zelené odtiene. Pri preskúmaní mojej skrine som nejaké (presnejšie dva:) žiarivé kúsky našla, ružové džínové kraťasy s vysokým pásom a kobaltovo modré topánky, a uvedomila si, že ani jeden z nich som ešte nemala na sebe... Alebo ostanem len pri rečiach, a jedinú výraznejšiu farbu, ktorú budem naďalej nosiť, bude tá na nechtoch...to je asi najpravdepodobnejšie:) A čo vy, ako sa vám tento trend pozdáva, podľahnete mu?

Many people seem to be getting into this season´s neon trend. I am not sure whether I will give in, although I do quite like it, it´s not really ´me´, I never wear much colour, and bright is no go for me. I might be looking for a nice bright accessory though, probably a cluch or shoes, and wear it in my own comfortable way. I´m not sure if it´s gonna be neon yet. Colour-wise, I like orange the most of all these neon colours. My favorite all time colours, apart from the neutrals, are turquoise, green and minty shades. Browsing closet I found two pieces that could actually work already - hot pink high waisted denim shorts and cobalt blue heels, I actually haven´t worn any of them yet. Maybe I should give it a go. As hard as I try imagining it, I actually only see myself working colour on nails, as usual. Oh well. What about you, are you going to give in?





19 comments:

  1. Ja tak isto - dopredu to teda nezavrhnem, vyskusam si, ale velku sancu tomu nedavam. A ak uvidim este jeden zlty alebo ruzovy sveter z Romwe, povraciam sa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keď sa ti nepáči, proste si ho nekupuj - ako ja, hlúpe reči k tomu mať netreba, niekomu sa páčiť môže.

      Delete
  2. ja podobný sveter ako ten spomínaný, mám, oranžový, ale nevytiahnem ho práve preto, že je to teraz tak "trendy" :D

    ReplyDelete
  3. ja uz radsej dopredu nehovorim, uvidim, ci nieco pekne uvidim a mozno, ale z oblecenia maximalne tricko, a ako ty doplnky. Ale isto sa neriadim podla toho, ze teraz je v mode neon, tak bez neho nemozem zit...pekna kolaz:), brala by som tie zlte lodicky (ale neviem ci by som v nich vysla, snad hej:D ) a to ruzove tielko:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nee, tak neon fakt ne ... :) Tohle neni nic pro me, muj satnik se sklada prevazne z obleceni tmave barvy (tak 89%). Maximalne v lete to nejak omezuju (nebo se snazim) ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. + mnaaaaam, ty chupa chups :D

      Delete
  5. Neonky jedině na lacích na nehty :) Nebo si dovedu přestavit nějaké lakované neonové botky k jednoduchému outfitu :) Ale věřím, že spoustě žen se to může líbit a i jim to bude slušet

    ReplyDelete
  6. tak ja do neóniek pravdepodobne pôjdem :) mám rada výrazné farby, takže u mňa je to áno :)

    ReplyDelete
  7. Neon za mě leda na nehtech...a na tílkách či mikinách na lítačku na léto, když je člověk opálenej...ale ostatní mě nějak nebere, vždycky si vzpomenu na devadesátky, kdy byl největší frajer ten, kdo měl adidasky v barvě zelenýho či oranžovýho zvýrazňovače :)) A mě je naši nechtěli koupit :D :D

    A ten svetr z Romwe se mi náhodou docela líbí.. :)

    ReplyDelete
  8. ja by som brala všetko z tvojho obrázka. Proste neonky ešte stále zbožňujem

    ReplyDelete
  9. Mne sa neon páči, ale treba to vedieť pekne skombinovať... možno si niečo kúpim, najskôr nejaký doplnok :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Tvoje modré boty sú velmi fajn, určite ti pristanu

    ReplyDelete
  11. Ty botky jsou úžasné! Neonovou v malém množství na sobě taky můžu :)

    ReplyDelete
  12. ty boty!:O jsou vážně krásné !:))

    ReplyDelete
  13. MILUJEM neoooooooooooooooooon :)))) a inak kriklava ruzova s takou modrou ide ako k sebe hned by som si to spolu obliekla! :D...a na svoj neonovy ruz nedam dopustit :)..a inak tiez mam velmi rada tyrkysovu ;)...a len tak medzi recou :D tiez moj satnik obsahoval len tmave farby ciernu velmi aj doteraz ju milujem, niekedy mam obdobie zechodim cela v ciernom, ale inokedy mam obodobia ze som cela kikirik :D

    ReplyDelete
  14. pre mňa toto vôbec nie je, farieb moc veľa nenosím, a keď už tak určite nie také krikľavé :) nehodí sa to ku mne ..a nechty, doplnky detto :D

    ReplyDelete
  15. Nikdy jsem na takové ty neony nebyla, ale začíná se mi to líbit.. :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. suprové :) ja som si už tiež pár neon vecí kúpila :)
    fakt skvelý blog! followujem :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete