FOR SPRING

30.1.12

Už sa neviem dočkať konca tejto mrazivej zimy. Dnes by ma von nedostal nikto. Radšej si v teple domova dávam dokopy svoj jarný wishlist. Alebo by som to skôr nazvala strašne-súrne-potrebujem-a-nemôžem-žiť-bez-toho list. Veď to poznáte. Zatiaľ len niečo, je toho oooveľa viac. Takže dnes je tu časť 1 z 875.

I can´t wait till this freezing winter is over and instead of going out and braving the cold I´m sitting in my lovely warm flat putting together my spring wishlist. Or should I call it my totally want cant live without list. Part 1 of 875, just kidding.

FEATHER COLLAR



Niečo takéto som chcela už dávno, minulý rok som okukovala ten prvý, čierny topshopový, ale nakoniec som si ho nekúpila. Teraz rozmýšľam aj nad inými farbami, ako na obrázku. Páči sa mi ten vintage nádych.

I´ve been thinking about one for ages and eyeing the black Topshop one last year but didn´t get it in the end. I quite like different colours other than black too now, I love the vintage feel.


PLASTIC CLEAR CUFF WITH A GOLD DETAIL


Veľmi sa mi páčia priesvitné plastové náramky ako sme videli u Diora, ale ja by som skôr prijala nejaký so zlatými kovovými detailami.

I really like the plastic clear cuff trend as seen at Dior, my take on it would be a cuff with a gold metal detail.


LITTLE METAL CLUTCH


Malú kovovú clutch. Prvé tri sú McQueen, posledná Mango. Stačila by mi aj tá ;) Som v procese hľadania, dajte mi vedieť ak ste niečo podobné videli.

Little metal clutch. It doesnt have to be McQueen, but I can still dream, right? The last one is from Mango, it will be mine if I dont find anything better.


SHEER / ASSYMETRIC SKIRTS


Dlhé, krátke, skladané, priesvitné, asymetrické...nejaké už mám a ešte pribudnú. Vynosím ich veľa veľa veľa...V sukniach a šatách sa cítim najlepšie.

Long, short, pleated, sheer, assymetric...I´ve gotten some already and I´m getting more. I will wear them loads and I basically live in them.


BRALET


Braletov mám niekoľko, ale po tom ako som schudla sú mi všetky veľké :( Potrebujem nové a rozmýšľam aj nad nejakým DIY s cvokmi. Budem ich nosiť k high waisted sukniam. A na to nič, áno.

I do have some bralets already but I´ve lost some weight since last summer and they´te too big for me now. I´m also thinking about a studded diy one.


COLOURED OMBRE


Chcem farebné ombré. Bude to jednoduché, iba nafarbím moje súčasné. Len si neviem vybrať farbu - chcem buď peach/broskyňovo oranžovú alebo zelený/modrý odtieň, ako majú dievčatá na fotke a Little Pony :) Neviem sa rozhodnúť, čo bude s mojou prirodzenou tmavou farbou vyzerať najlepšie, čo myslíte?

I definitely want to update my hair colour and I decided on coloured ombre. It´s gonna be easy since I already have my tips ombre bleached. I can´t decide on colour though, I really like peachy/pinky and green/bluish shades. Like these girls and Little Pony.

22 comments:

  1. Hlavně se těším na to ombré ;) Já bych dala buď klasik blond, nebo třeba tu růžovou?

    ReplyDelete
  2. No, co se týče toho ombré, já bych šla do broskvové, myslím, že by vypadala mnohem lépe, než modrá, nebo růžová. :)

    ReplyDelete
  3. Lucii kde kupuješ tie bralety prosím ťa? ja som hľadala ale žiadne pekné som nenašla :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, vieš čo, dva mám z Topshopu a jeden Sonia Rykiel pre H&M, sama idem teraz nejaké pekné hľadať, buď na ebay alebo si ešte počkám, na jar bude väčší výber. Ak nejaké pekné nájdem, môžem ti dať vedieť :)

      Delete
    2. tak to by som bola veľmi rada keby mi dáš vedieť :) buď ti napíšem mailovú adresu alebo potom na facebooku :)

      Delete
  4. ty mas tmave vlasy, takze zelene si daj ten spodok :)

    ReplyDelete
  5. nechces dat nejaky model s temi bralety? hrozne se mne libej, ale bohuzel nejak nevim jak to nosit :-)
    a ombre ruzove (po chvili se zmeni samovolne na broskynove) takze si uzijes oboji. to mode je hnsune, pak by to bylo zelene a to je mega fuj :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja bralety väčšinou nosím k sukniam s vysokým pásom, alebo pod priesvitnými topmi. Určite to uvidíš čoskoro aj na mne, a môžem niekedy pripraviť aj nejaké obrázky pre inśpiráciu, píšem si! :) A vážne to tak vybledne a zmení farbu? Tak to by som potom šla do ružovej, a potom samovoľne prešla do broskyňovej :)

      Delete
    2. Kamarádka měla v tmavě hnědých vlasech hodně dlouhou dobu udělaných pár pruhů růžové (jeden jakoby nahoře a druhý vespod, šel vidět jen když si udělala copek). Ta pestrá růžová se potom vymyla a vybledla do broskvové/lososové a vypadalo to taky dobře... :)...má hněde vlasy asi jako ty Luci, no.. :)

      Delete
  6. ani mne sa to zelené ombré moc nepozdáva

    ReplyDelete
  7. ombré ružové, to je také pony a crazy :) ale neviem , podľa mňa by si mala zostať pri tomto, sa ti veľmi hodí.
    A pierka sú fajn, ale mne osobne sa viac páčia napr. na plesové šaty.
    Tie psaníčka sú geniálne, nad mangovým dlho pokukujem, len mi vadí, že tam nič nevopachám :/
    Bralety sú úžasné, mne sa páčia v podanú, opätky, leginsy, alebo niečo kožené a toto, sexy! ja pokukujem už v topshope nad takýmy romantickými k sukničke alebo kraťaskom. Pre mňa opätky , leginsy a toto je až moc sexy, ale páči sa mi to :)
    Nech už je jar!

    ReplyDelete
  8. Určite zelenomodré, ja som mala tiež kedysi taký farebný ošiaľ, práve tieto farby a bola som do nich úplne zbláznená, no po ostrihaní, pretože boli už vážne veľmi zničené, ich šetrím :)

    ReplyDelete
  9. ze všeho nejvíc bych brala asi tu kabelčičku (to je hnusný slovo, radši budu říkat clutch =D) a strašně se mi líbí ty sukně, ale nějak se se svou výškou (jsem trpaslik) nosit dlouhé sukně, ale třeba k nim "dospěju" =D

    ReplyDelete
  10. Sakra ta psaníčka McQueen a Mango jsou opravdu náádherná ! :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  11. z Tvojho wishlistu by som brala všetkoooo! až možno na asymetrickú sukňu č. 4.
    nad ombre už rozmýšľam dlho, ale mám príliš krátke vlasy :/

    ReplyDelete
  12. Desіgner puгses did start to gained popularity
    during the in the future system of thе mіddle ages as well as
    renaissancе ԁuration of these 16th one particulаr hundred yеaг.
    Discount Louis Vuitton Handbags are cheap handbagѕ.
    There are varieties associateԁ with onlіne stores thаt markеt inexpensіve cheap handbags.

    ReplyDelete
  13. Тhis is a little smаller than the
    οriginal but still somеthіng that had a lot
    of perκs to it and it cοuld easily be aԁded to othеr
    Hаrгy Ρotter themeԁ sets withоut having tο сhаnge much.
    ---Warnіng, the followіng sentence containѕ saгcaѕm.
    A second of miscalсulation wіll have you waiting іn a long line and not getting what you wanted.


    My webpage: streetdeal

    ReplyDelete