SKINCARE - CLEANSE, TONE, MOISTURIZE video

21.1.12

*slovak only this time
V poslednom čase mi chodí veľa dotazov, čo sa týka kozmetiky, pýtate sa na pleťovú, telovú, vlasovú aj dekoratívnu kozmetiku, a ja vám postupne spravím videá na všetky témy, sľubujem! Ak by teda nejaké otázky ešte boli, alebo by vás niečo konkrétne zaujímalo, môžete mi zanechať komentár, pýtať sa cez e-mail, facebook alebo formspring:)

Takže, v dnešnom videu sa budem venovať pleti a pleťovej kozmetike, nie však tematike starostlivosti o pleť – myslím, že netreba pripomínať, že o pleť sa treba starať, treba ju odličovať, čistiť, hydratovať, chrániť pred slnkom, plus jej dopriať starostlivosť podľa typu a konkrétnych potrieb – to už každý vie. Skôr by som vám chcela ukázať konkrétne produkty, ktoré používam ja, ktoré vyhovujú mojej zmiešanej a citlivej pleti, a keďže ich používam sama, viem ich odporučiť aj vám.

Nechcela som, aby video bolo príliš zdĺhavé, a aj tak bolo ;) tak som ho rozdelila na dve 10-minútové časti, v prvej vám ukážem moje obľúbene prípravky na odlíčenie, čistenie a v druhej na hydratáciu. Už čoskoro vám ukážem ďalšie mnou obľúbené prípravky na očné okolie, exfoliáciu, séra a masky. 

Produkty boli zakúpené mnou. A ešte, video som natáčala skoro ráno a v noci som veľa nenaspala, snáď ma ospravedlníte, viete aké to je, keď vám to ranné slnko udrie do očí :)







Chanel Precisions Purifying Toner, 200ml, okolo 500 kč / 20 €, Sephora a chanel.com

Bioderma Sensibio H2O micelárna voda, 250ml, 314 kč na lekarna.cz  / 13,10 € na magister.sk

Eucerin DermatoClean Čistiace pleťové mlieko a Čistiaca Pleťová Voda, 250ml, 228 kč za každé na lekarna.cz / 9.13 € za každé na magister.sk


La Roche-Posay Micellar Solution, 200 ml, 338 kč na lekarna.cz  / 14,80 € na magister.sk

Corine de Farme odličovacia voda, 200 ml, 109 kč / 4.30 €, drogérie alebo na eko-naturshop.sk
                                                  








Cetaphil Moisturising Cream, 50g, 136 kč na lekarna.cz / 5,71 € na magister.sk 

Caudalie Vinexpert Radiance Day Fluid SPF10, 30ml, £36.00 / 1100 kč / 44 € na johnlewis.com

Avene Hydrance Optimale Rich Hydrating Cream SPF20, 40ml, 499 kč na lekarna.cz / 21.20 € na magister.sk

Alverde Anti-Aging Vitamin Nachtcreme Gojibeere, okolo 90 kč / 4,50 €, DM Drogérie

Saloos Bio Karité 100% bambucké maslo, 50ml, 99 kč na prozdravi.cz / 5,79 € na saloos.sk

L´Occitane 100% bambucké maslo, 8ml, 175 kč na loccitane.cz / 6 € na loccitane.sk

Nivea Creme, od 25 kč / 1€, bežne v drogériách


Ak máte s niektorými spomínanými produktami skúsenosti alebo pre mňa máte nejaké tipy, budem rada ak mi o nich poviete! Lucia 

55 comments:

  1. nemam zkusenost ani s jednim, ja jsem se kupodivu docela nasla v lushi, nevm jestli jsou opravdu tak uzasne, ale citim se po nich skvele a to je pro me dulezite (a pupinky nejsou :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. S Lush mám skúsenosti iba s telovou kozmetikou, jediné čo som skúšala na pleť boli Vitamín C tablety určené na naparovanie pleti, a tie boli nanič :) Určite však chcem v budúcnosti vyskúšať viac, som rad že ti to vyhovuje!

      Delete
  2. videa su super :) rada som sa nechala inspirovat. Co sa Biodermy tyka, myslim, ze je to absolutna spicka:) pouzivam ju uz dlhsie a moja plet sa vyrazne zlepsila nielen podla mna, ale aj podla mojej kozmeticky - da sa povedat ze nemam ziadne problemy:)som v rovnakom veku ako ty a pytala som sa mojej kozmeticky ci je vhodne pouzivat akekolvek kremy urcene od 30 a jej odpoved bola, ze to urcite vhodne nie je, takze som trosku na pochybach co sa tyka toho nocneho kremu, ktory si ukazovala :D a este by som snad dodala, ze ma velmi potesilo, ze pouzivas aj produkty bezne dostupne v drogeriach:) tesim sa na dalsie video ....dufam ze bude coskoro:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja si myslím, že ak je používaný produkt konzistenčne vhodný na pleť, ak ju nezaťažuje ani nespôsobuje reakcie, tak až tak nevadí, keď je určený o pár rokov starším dámam :) Konkrétne krémy čo som spomenula sú ľahké a pleť nezaťažujú a myslím že od 25 rokov vyššie by vyhovovať mali. A s Biodermou úplne súhlasím, tiež som veľmi spokojná! :)

      Delete
  3. Paci sa mi co si povedala, ze zalezi na vykone kozmetiky a nie na cene, co je vseobecna pravda, ale v tvojom videu bolo vidiet, ze vies o com hovoris a myslis to uprimne a ukazujes vyrobky ako lacnejsie tak aj drahsie a vies ich ak rozumne okomentovat. Urcite si ma inspirovala a chcem vyskusat ten Cetaphil a nocny Alverde krem. A tesim sa na pokracovanie!!

    ReplyDelete
  4. Moc pěkná videa,jsem odběratelem tvých videí, fakt mne baví!- Je celkem škoda, že nemluvíš česky, ale to je v tomhle případě jedno. Protože i přesto si myslím, že se ti v blogu i ve videích zatím daří skvěle, palec nahoru. ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  5. Vyzeras ako po preflamovanej noci, hroza! Nie si moc prirodzene pekna

    ReplyDelete
  6. Ahoj Lucka, ja zijem vo Francuzsku, a tu je Caudalie kozmetika velmi velmi oblubena a popularna, som rada ze si ju spomenula. Ja osobne od nich zopar vyrobkov mam tiez, spominany krem som neskusala, ale ked hovoris ze je dobry, urcite ho vyskusam, a na suchu plet by si mi odporucala radsej fluid alebo krem verziu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja mám Caudalie tiež veľmi rada, a ešte budem v budúcnosti určite spomínať aj iné ich výrobky. Ak máš pleť vyslovene suchú, možno by ti bola Cream verzia lepšia, pretože ako som už spomínala, ten Fluid je celkom ľahký. Vo Francúzsku máš ale určite možnosť vypýtať si vzorky, tak vyskúšaj a uvidíš :)

      Delete
  7. Zatial som si pozrela prve video a musim povedat, ze toho pouzivas celkom dost na to, ze si na zaciatku povedala nieco v zmysle, ze na cisteni pleti si az tak nezakladas :D Ja pouzivam kozmetiku eucerin ale zelenu radu, normaderm a je super. Mojej problematickej aknoznej pleti vo velkej miere pomohla. Takisto mam ale velky problem s T-zonou a na to som zatial nenasla riesenie. Ostatne casti tvare potrebuju aj hydrataciu ale potom mam T-zonu hroznu, dokonca mi ani zmatnujuci krem nadlho nezabera. Hroza. Inak este rada pouzivam masky na tvar a peelingy, tie si vobec nespominala :)Alebo mozno nepouzivas. No a na odlicovanie oci pouzivam dvojfazovy odlicovac od Lorealu na citlivu plet a kedze nosim kontaktne sosovky, aj na citlive oci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, no teraz to vyzerá tak, že si toho na seba vážne dávam veľa, ale aby som to uviedla na správnu mieru, nepoužívam teda všetko naraz, môj večerný reźim je teda, odlíčenie - vyčistenie - toner - krém a očný krém. To je hádam prjateľné :) Peelingy a podobné veci ešte spomeniem, nabudúce :)

      Delete
  8. Máš krásnu pleť aj pokožku, bez chybičky!

    ReplyDelete
  9. Video je neuveriteľne vyretušované, načo tú kozmetiku, keď stačí photoshop, že?

    ReplyDelete
  10. Z Tvojich spomínaných produktov používam len micerálnu vodu Bioderma a krém Nivea, teda vlastne ešte aj viacero kozmetických prípravkov od iných značiek a musím povedať, že som spokojná! A mimochodom, veľká pochvala za videá, naozaj presné, výstižné a pekne urobené! :)

    ReplyDelete
  11. amazing blog!!!i'm following you!!

    ReplyDelete
  12. Krásne videá. Ja používam tiež tú vodu od Biodermy a lepšiu som zatiaľ nenašla :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Videa jsou velmi dobře připravená, hodně jsem si odnesla. Mají hlavu a patu a těším se na další. Mimochodem jsi moc krásná a sympatická :)

    ReplyDelete
  14. kdepak micelárka od biodermy, na tu podle mě nic nemá:-) Eucerin jsem na čištění pleti taky zkoušela. Mám teď v hledáčku ten Cetaphil, ráda bych ho co nejřív vyzkkusila.
    jinak moc hezky připravené video, moc Ti to v něm sluší:-)

    giveaway u mě:-)

    http://color-beam.blogspot.com/2012/01/giveaway-1.html

    ReplyDelete
  15. ze vyretusovane video :-DD lucka ty si komu co prosim ta spravila, ked je niekto na teba tak nahnevany, ze musi pridavat blbe komenty :-)

    videa sa mi lubia, vidiet ze sa vyznas, ja mam vsetko len po jednom vyrobku, neriesim, ci je vtedy a vtedy moja plet suchsia alebo mastnejsia....ale je dobre, ze mas viac alternativ, asi ti to vyhovuje....som zvedava na masky :-)

    ReplyDelete
  16. Super videá!! Idem si hneď aj objednať ten Cetaphil, a vidím že v ponuke majú aj Odličovaciu emulziu, možno by som kúpila aj tú, máš s ňou skúsenosti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno mám, je skvelá, veľmi jemná, konzistenčne niečo medzi gélom a mliekom, mne vyhovovala! Teraz ju chcem znovu aj ja! :)

      Delete
  17. musím si zadovážiť niečo od biodermy, nejak sa mi zhoršila pleť odkedy brigádujem v zafajčenom prostredí :(
    inak, kde sa retušujú videá? :D dosť ma to pobavilo...

    ReplyDelete
  18. Ja takto vyzerať po opici, som štastná prešťastná!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie som po opici, ja ani nepijem! :) Nie preto som mala dlhú noc! :)

      Delete
  19. Máš moc příjemný hlas a projev! :)

    ReplyDelete
  20. Veľmi pekné videá, páči sa mi, ako ich máš pripravené, zorganizované, vieš presne o čom hovoríš a rada sa nechám inšpirovať. Príjemný hlas je ešte milé doplnkové spestrenie :) Len tak ďalej.

    ReplyDelete
  21. vazne toho pouzivam celkom dost:) ja som svoje prve bambucke maslo mala tiez od saloos, loccinate nikdy, je predrazene a potom som nasla najlacnejsie tu: http://www.sashe.sk/U_sikovnych_ruk/detail/bambucke-maslo-100g. Ak si vsak budes kupovat, nechaj si krabicku od toho Saloosoveho, lebo toto pride len v uzatvaratelnom sacku.

    ReplyDelete
  22. Strašně hezký, že si s tím dáš práci a napíšeš, kde se to dá koupit a za kolik...
    Někdy si říkám, jestli by nám nebylo líp s šamponem a kartáčkem na zuby...Taky mám milion věcí, a stejně si vypadám furt stejně, at použiji cokoliv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, dá to trochu práce, a preto som rada ak to niekto ocení, ja by som to pri videách alebo článkoch niektorých blogeriek ocenila tiež, tak preto to robím sama :) Dúfam že sa máš dobre a užívaš si tie laky čo si vyhrala ;)

      Delete
  23. Lucia, chcem si objednať ten Caudalie krém ale keď kliknem na link ktorý si tam dala ukazuje mi verziu krém a nie fluid, ty máš teda fluid, tá fotka pod videom je tvoja, že? Len si overujem, aby som za tie prachy neobjednala zle. Díky moc, Adel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adel, máš pravdu, omylom som dala link na verziu "cream" a nie "fluid", takže ja mám fluid, a už som to aj opravila, ďakujem za upozornenie :)

      Delete
  24. na teba je strach pozerať, vyzeráš veľmi nezdravo, bledá, chudá ješ ty vôbec, alebo iba chodíš po rockových koncertoch, fajčíš a piješ? keď tak pozerám na tvoje oči pri fajčení a alkohole to asi nezostalo. sláva kate moss.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty si ale jeb...!!! Ako niečo také môžeš povedať, bez toho aby si tú osobu poznal/a. Na mňa teda nezdravo nepôsobí, to že je taká bledá je podľa mňa krásne, všimni si že je bledá vždy na každej fotke, a akú má krásnu a čistú pleť, vždy! To sa nejako s alkoholom, fajčením a drogami vylučuje, nemyslíš?? A že je chudá?? A čo je na tom?? Hovorí z teba čistá závisť!!!

      Delete
    2. Hlavne je, ze obetujes cas na prezeranie 20 minutoveho videa a pravidelne navstevy blogu. Mal by si trochu pridat v HATEovani, lebo toto je slabota... napr. spis zoznam co by mala robit, co by mala jest, co by mala pocuvat, ake drogy ...pockat...alebo sa na to vysrat, lebo je to jej zivot. Co myslis? :)

      Delete
  25. Ja by som chcela mať peniaze na cigarety, alkohol, drogy a ešte a také pekné veci a toľko kozmetiky :D Ale nie Luci, robím si srandu. Inak, Lucia je zarytá nefajčiarka a nepije. Mám ťa rada, nedaj sa, Veron <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem Veron že to tu uvádzaš na pravú mieru :D ale netráp sa, mňa nejakí úbohí anonymovia ktorí sa nevedia pod svoj "názor" ani podpísať, netrápia, a vrásky mi rozhodne nerobia! :) Aj ja teba, maj sa krásne <3

      Delete
  26. Já se neodličuju, jím nezdravě, občas piju a nějak se nestarám o plet a mám ju naprosto hladkou :D Ale pokud se mi začne horšit, určitě jednu z tvych rad poslechnu :)) K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach tak to ti závidím, ja mám síce pleť peknú - dedične - ďakujem mojej mamine :) ale takisto sa o ňu musím starať, zdravo stravovať a hlavne dodržovať pitný režim, ak by som to nerobila, bála by som sa, ako bude vyzerať o 10-20 rokov... Vieš ako sa hovorí, že v štyridsiatich videť, ako sa o svoju pleť staráš v dvadsiatich (voľne preložené, v angličtine to znie lepšie :) Tak to nezanedbávaj! :)

      Delete
  27. to video som ani nepozeral, 20 minút by som neobetoval z môjho času nekvalitnému videu o kozmetike, ešte k tomu takej "odborníčke" ktorá sa zakoktáva a vlastne ani nevie čo chce povedať :) na to aby si človek utvoril názor stačí aj 30 sekúnd.
    nemám čo závidieť, chorobnú bledosť? nič krásne na tomto dievčati nevidím, nerozčesané vlasy? bledá pleť je krásna, ale nie v tomto prevedení.
    Nasvietenie na tvár ( čo robí tu retuš) robí aj to že nie je vidno akú má tvár, no a pozri sa koľko toho pláca na tvár aby bolo taká ako má byť.
    A ako vieš , že nepoznám, hm???Som rád , že ju súdi 300 násť ročných dievčat, ktoré ju nikdy nevideli (okrem foto a videií). Možno by ste boli milo prekvapení keby ste ju stretli niekde na koncerte po dvanástej.
    toto nie je žiadny hate, iba môj názor a dokonca aj možno pravdiví.a tiež nie som pravidelný návštevník. myslím, že tieto "kúl babeny" potom inšpirujú dnešné dievčatá a potom všetky chcú vyzerať ako fetky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukáž nám seba a inšpiruj nás :)

      Delete
    2. Svoje komplexy zo seba si rieš inak, nie tu. Bledá pleť je IN a vlasy sú úžasné. Musíš sa za seba poriadne hanbiť a byť zbabelý, keď tu komentuješ ako Anonym.

      Delete
    3. Potkal jsem Luciu "na koncerte po dvanástej" a nemám pocit, že bych v její přítomnosti viděl alkohol, nebo dokonce drogy. Kosmetika, to je její droga. Teda aspoň na mě tak celou dobu působí :-)
      Z těch anonymů si nic nedělej. Asi už je to hold součást středoevropské kultury házet špínu na ostatní. Podle mě obyčejný strach. I když nechápu proč by se někdo tak milé osůbky bál :-)
      Jinak videa pěkné, je tam znát nervozita, ale to zlepší praxe ;-) Víc takových videí!
      Drž se :-)

      Delete
    4. Jéj, ahoj, ďakujem, dúfam že ste si moje slová vzali k srdcu a celá kapela poriadne hydratujete! :))

      Delete
  28. Keď Luciu "poznáš" prečo jej svoj názor nepovieš priamo do očí, keď ju stretávaš po dvanástej na koncertoch, alebo sa aspoň nepodpíšeš, si úbohý!!

    ReplyDelete
  29. Sledujem iba cez záložky, už odkedy si začala blogovať, a síce nikdy nič nekomentujem, teraz mi nedá. Nebudem sa vyjadrovať k tomu zbabelému anonymovi, ale k tebe - si mi veľmi sympatická, si milá, strašne ochotná a veľmi si vážim že každému vždy na všetko odpovedáš, vždy sledujem diskusie aj formspring. Okrem toho si úprimná a na nič sa nehráš, a tvoje videá mám hneď po outfitoch najradšej. Budem ťa sledovať aj naďalej a ostaň aká si! Krásna a bledá! :) Karolína Baráthová

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, veľmi si vážim všetko čo si povedala, milá Karolína Baráthová :)

      Delete
  30. Zajímavé video a článek-zase jsem se dozvěděl něco nového a přemýšlím o tom že některou kosmetiku kterou doporučuješ si koupím i já :-) ! Skvělééé

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja by som rada podotkla, ze tu micelarku Corine de Farme mam a je to velmi slabe, vacsinu maskar neodlici, ale doslova rozmaze...dost ma sklamala. Bioderma standardne super a jedna z mojich naj znaciek je aj Avene.

    ReplyDelete
  32. jeeeej :) 25 rokov :) vyzeras krasne mladucko :) nech ti to ostane uz stale! :-*

    ReplyDelete
  33. Ahoj Luci,
    mile mě překvapilo, že máme tolik produktů, které používáme, stejných. Biodermu používám v zelenomodrém provedení (na mastnou pleť) a dost mi vyhovuje. Krém Cetaphil používám tak půl roku a úplně jsem se do něj zamilovala (mám problematickou pleť) a opravdu mi za tu cenu vyhovuje. :)
    K výrobkům Saloos, bambucké máslo mám těžké ozkoušené, je opravdu hutné a na suchá místa jako stvořené. Od Saloos ještě používám kalíšek na rty a kalíšek na nehtovou kůžičku (citronová vůně, rozhodně doporučuji).
    Pokud má někdo akné, doporučuji tea tree olejíček.
    V jednom z tvých postů jsem narazila i na kladné hodnocení pomády na rty od Alverde - už ji mám doma a je fakt skvělá! :)
    Působíš strašně mile a stylově.
    Měj se hezky, zdraví Kačka z Brna. :)

    ReplyDelete
  34. Čau Luci, ja som tiež Lucia :D zaujímalo by ma, či ešte po odlíčení používaš nejaké tonikum alebo pleťovú vodu, alebo už len nanesieš krém...? Vďaka za odpoveď a videá sú super!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Luci :) Občas áno, ale nejak si na toner nepotrpím..:)

      Delete
  35. Everyone loves it when people get together and share opinions.

    Great site, keep it up!

    Feel free to surf to my web page Revitalize

    ReplyDelete