SILVESTER

3.1.12





* slovak only, not relevant to my foreign readers


Tento Silvester som trávila len tak po domácky na Slovensku, nemali sme s priateľom chuť niekam ísť, tak sme s kamarátmi a našim psíkom Bleskom sedeli doma, jedli a pozerali silvestrovské vysielanie, no poviem vám, bolo ťažké rozhodnúť sa medzi programom s Karlom Gottom alebo Michalom Davidom. K oslave nového roka som zvolila glittre v zastúpení sukne a krásneho trblietavého laku. Na druhý deň najdlhšie vyspávali moji dvaja chlapci, fotka ich dvoch vznikla okolo tretej poobede. 


Ďakujem všetkým za krásne vianočné a novoročné priania ktoré som od vás dostala tu aj na facebooku, ja som vám už raz všetkým tu na blogu priala, ale predsa len, budem sa opakovať:

Chcela by som sa poďakovať všetkým mojím stálym aj náhodným čitateľom, blog funguje iba niečo cez dva mesiace, a už je vás tu toľko, to som nikdy nečakala! Ďakujem za to že sem chodíte, sledujete, za krásne komenty a emaily ktoré dostávam, veľmi si vážim každého jedného z vás, pretože bez vás by to nemalo zmysel. Do nového roku 2012 každému prajem veľa splnených snov a hlavne veľa zdravia vám aj vašim blízkym, pretože to je najdôležitejšie. 


Každé jedno slovo myslím úprimne. Ešte mám odkaz pre mojich anonymných "čitateľov komentátorov" :). Len toľko, že ich úprimne ľutujem, aj preto, že ani na Vianoce a Silvestra nemali na práci nič lepšie len čítať môj blog (a asi aj iné), a vlastne celý čas mi nechávajú duchaplné komenty ohľadom všetkého: "umelých vlasov; fejkových dizajnérskych vecí; nudnosti a nízkej úrovne môjho blogu; toho že som groupie, čiže prostitútka, ak nahodou neviem čo to je; a mojej celkovej hlúposti a trápnosti a hlavne teda vôbec nechápu na čo sa tu otŕčam a vystavujem a koho to má ako zaujímať" ...mám pocit že o mne vedia všetko :D Môj blog je samozrejme verejný a každý má právo povedať svoj názor, a oprávnená kritika a pripomienky mi skutočne nevadia, práve naopak - inšpirujú ma robiť veci lepšie. Nikdy som žiadny komentár nezmazala a ani to neurobím, ale k takýmto sa nikdy nebudem vyjadrovať, pretože sú to výplody chorých zakomplexovaných ľudí, ktorí nemajú ani odvahu sa podpísať, takže by som im poradila, aby sa so svojimi pripomienkami neobťažovali, pretože oberajú o čas len samých seba. Nič mi to nerobí, neuráža ma to, skôr zabáva...:)  Mám pre vás novoročný pozdrav tiež. Pripája  sa aj Karl a medvedík. Šťastný nový rok!







11 comments:

  1. teraz si ma veľmi pobavila :D:D

    ReplyDelete
  2. go fuck yourself :D hapynjujíír i tobě!

    ReplyDelete
  3. Haha, super post :D Môžeš nám priateľa kľudne ukazovať aj častejšie ;)

    ReplyDelete
  4. ...ja som objavila tvoj blog len nedávno a mne sa páči, aj tvoje tipy...a vieš, neiktorí ľudia si musia dokozovať to, že niečo znamenajú tým, že iných ponižujú...a všetko dobré do nového roku a veľa inšpirácií prajem

    ReplyDelete
  5. tá fotka je parádna:)

    ReplyDelete
  6. Sú to závistlivci. Závidia lebo majú čo!!! A dobre ste im dali, ty, Karl aj medvedík :DDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  7. Fotka s Bleskem je fakt krásná :-)))

    ReplyDelete
  8. jáj vy ste taká pekná "rodinka" :D
    To si ani nemala ukazovať, ešte len teraz ti to s anonymami začne. Ľudská hlúposť a závisť nemá hraníc. Stačí sa pozrieť na iné úspešné blogy. Eva

    ReplyDelete
  9. som tvoj nový čitatel! teším sa na ďalší príspevok :)

    ReplyDelete
  10. krasne a vystizne si to napisala :D si skvela

    ReplyDelete