PRETTY VACANT

18.1.12

Tieto šaty, na fotke nosené s tričkom ako sukňa, som zohnala v minulozezónnych výpredajoch v H&M, stáli presne 300 kč, síce to bolo pred pár mesiacmi, ale viem to povedať s určitosťou - len dnes som z nich dala dole cenovku :) Tiež sa vám stáva, že si niečo kúpite, a nosíte to až za pár mesiacov? Ja sa priznám, že mne občas áno, aj keď už nie tak často ako zvyklo :)

I got this dress, worn as a skirt here, a couple of months ago, in last seasons sale at H&M , it was exactly 300 CZK, which is around 12 pounds and 15 € and I know this for sure sure sure because I only took the price tag off today :) Does that happen to you too? It shouldnt, it´s so bad!









( dress, jewellery - H&M / shirt - Urban Outfitters / bag - Chanel / jacket, boots - eBay)

34 comments:

  1. krasna je ta sato-sukna :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. S tvým "problémem" se naprosto ztotožňuji, taky jsem si koupila před ROKEM(!) šaty a měla jsem je na sobě jednou.). Kvůli kvalitě i kvůli prosvítání...

    A ta sukně je moc hezká.

    ReplyDelete
  4. Máš úplne iný štýl ako všetko SKaCZ blogerky, milujem tvoje kombinácie!! Len tak ďalej, moc ti fandím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ježiši ďakujem ti, veľmi si to vážim. Myslím že každá jedna má vlastný štýl...:)

      Delete
  5. na mna by tuto dlžku nikto nedostal, ja som dirty little slut a nosim take tie "trčimicelariť" ale na tebe sa mi to veelmi pači.

    ReplyDelete
  6. INÝ ŠTÝL?? HAHA, to iste. je presne taká istá ako isté "úžasné" blogerky, môže si podať ruku s Pavlínou M. a Martinou V. Nemôžem si pomôcť a zbaviť sa pocitu, že sú to proste ničím nezaujímavé dievčatá ktoré sa bohužiaľ nevedia ani upraviť a vyzerajú akoby sa týždeň neumývali. Vážne treba dotiahnuť tú vizáž. Neviem ako sa na ne niekto môže pozerať, OTRAS

    ReplyDelete
  7. tá sukňa ti sedí a to táto dĺžka málokomu :) inak ten komentár od Anonyma, to niekoho ešte skutočne bavia tieto komentáre? :D

    ReplyDelete
  8. Tak sorry ale očesať sa mohla, keď sa už "fotí". Ako sa niekto môže na tieto dievčatá pozerať, a hlavne, nemajú žiadnu sebaúctu keď sa takto "nahodia" a myslia si že sú neviemaké svetové?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nemajú žiadnu sebaúctu, tie dnešné dievčatá!
      :)

      Delete
  9. mne sa to stava dost casto:), ale tiez sa lepsim:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. tá sukňa aj tie topánky sú super !! :]
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. moc pekne, to sa hodi iba tebe! odkial je tricko a kolko stalo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to v popise, ach jaj! Z Urban Outfitters. Stálo tuším okolo 30 libier, na naše 36 €, 900 kč.

      Delete
  12. Luci, fakt by ses za sebou mela zamyslet...nemyjes se, sebeuctu nemas...otres :D HAHA:D Kocka jsi jako vzdycky. Tusim ze bydlim fakt nekde kousicek od tebe, tudyma denne chodim, a ne a ne te odchytit v akci :D Jinak ja tradicne nachazim ve skrini veci jeste s cedulkou a vubec si nepamatuju, ze jsem to nekdy kupovala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máte všetci pravdu, asi sa naozaj nad sebou budem musieť zamyslieť, takto to už ďalej nejde :)
      No a keď si už ani nepamätáš že si to kupovala, ty si najhoršia, tiež by si sa nad sebou mala zamyslieť! :)

      Delete
  13. to čo Ti tu ten anonym píše- celkom srandy :D
    nič si z toho hlavne nerob :)
    pekná si- brutálny outfit, celé sa mi to megapáči :)
    ja dávam cenovky dolu- lebo mám takú úchylku- všetky ich zbieram a dávam do takej obrovskej priesvitnej sklenenej nádoby- trošku divné, ale no čo už :D


    GIVEAWAY:)

    ReplyDelete
  14. užasný outfit =)

    zvu tě na giveaway, která právě probíhá u mě na blogu =)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. prepáč, ale podla mňa toto naozaj nie je moc originálne, prestávajú ma baviť tieto bloggerky ktoré majú tento lajdácky "štýl".
    Si moc krásna a takto to kazíš, tá sukňa je otrasná , úplne že pridáva 20 rokov naviac!
    A zbav sa aj toho obmre!

    ReplyDelete
  16. Jsou moc pěkné a myslím si žes je zase dobře zkombinovala se zbytkem oblečení :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ja som si tieto šaty kúpila v zľave za 15 libier a čakala som na ne sakra dlho... a potom za týždeň už boli len za 7 :/ pekne si ich skombinovala, vyskúšam to s tým tričkom, asi by mi to nenapadlo takto dať dokopy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za 7?? To by bola kúpa! Ale aj tak sa oplatili :)

      Delete
  18. nechcem sa ta dotknut a pripojit sa k anonymom :D ale dnesny outfit sa mi moc nepaci...neviem preco...nepadlo mi to nejak do oka...ale davam ti bod za dlhu suknu, lebo ja tiez nemam guraz na dlhe sukne iba na kratke :D...a k cenovkam stava sa mi to iba pri veciach takych co moc nenosim napr daky kusok do divadla..inak si vzdy novu vec na druhy den obleciem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vôbec mi nevadí, ak sa to niekomu nepáči - ako sa hovorí, 100 ľudí, 100 chutí. Aspoň máš odvahu sa pod svoj názor podpísať, a to sa cení :)

      Delete
    2. som rada, ze to takto beries :)

      Delete
  19. Mne sa to strašne páči, celá tá kombinácia!! Super ako vždy Lucia.

    ReplyDelete
  20. Lucce to moc sluší, krásně to zkombinovala... ty šaty jsou krásné, k tomu ta super barva vlasů, moc se mi to líbí!

    ReplyDelete
  21. uh, rikala jsem si kde jsi sehnal sukni mych snu! a pak si prectu ze to jsou saty! jeste lepsi! ted budu o nich porad snit!!

    ReplyDelete