PINK

17.1.12


Nedávno mi prišiel farebný tag - ružový - aby som spravila post kde ukážem svoje ružové oblečenie, ružové outfity a ružové doplnky. Keďže takýto post by bol v mojom prípade veľmi krátky, hraničiaci s neexistujúcim keďže ružové veci mám presne tri, rozhodla som sa to poňať inak a ukážem vám ako-tak ružové niečo iné... Spoznávate / máte aj vy niečo z môjho "ružového" zoznamu? :)

I was tagged in a pink post, supposed to show my pink clothes, accessories or do a pink outfit summary. Unfortunately I only own three pink items so the post would be rather pathetic :) I will show you something pink-ish anyway though asi I love the colour! Plus a long awwwwwww pic if you get to the end, nothing to do with pink, but so cute I just had to! :)















Toto nemá s postom nič spoločné, ale práve sa tu s mojimi drsnými spoločníkmi z minulého postu, s tým mojím a tým s ofinkou (naschvál píšem s ofinkou, pretože to nemá rád:)...No, rozplývame nad týmto...ňuňuňu! Kto sa teraz nerozplýva a neachká, nemá srdce! Náš Blesk bol taký, keď bol malý.. Ak by som si mohla priať tri veci, jedna z nich by určite bola večné šteniatko! :)


19 comments:

  1. Ja mám tiež ružový tangle teezer, a ten obrázok som ani nemala vidieť, takto o jednej v noci, asi nepôjdem spať a ostanem sa radšej naň pozerať! Aj ja chcem večné šteniatko!!! :(

    ReplyDelete
  2. Páááni to je ale kosmetiky :-) já osobně si jak rád počtu tak pokoukám na video takže já jsem pro oba způsoby kosmetických postů ! Krásný den

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mám růžový lak nails inc, tangle teezer a kelímek Oriflame. Pejska ne, ale taky bych ho brala:-)

    ReplyDelete
  4. psik je zlatucky..tie steniatka su vsetky roztomile, aj nad steniatkom vlciaka by som sa rozplyvala :-D
    kludne by som prijala aj videa, mas taky prijemny hlas, vhodny na uspavanky pre moje dieta,neprisla by si? :-D ale pri tvojom videu urcite nezaspim, urcite budes hovorit same zaujimave veci:-)
    k veciam na fotke..... ja vlastnim len vajicko Oriflame a makeup Dermacol...a tangle teezer mam modre :-)

    ReplyDelete
  5. juuuj az sa rozplyvam nad skvostami v tvojej ruzovej kozmetickej "garderobe"

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ako si spokojná s Illamasqua lícenkou, a odkiaľ si si ju objednávala? Mám nutkanie tiež túto značku vyskúšať a neviem čo prvé! a ňuňuňu psíčkovi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, som s ňou veľmi spokojná, hlavne tento odtieň - Katie - je úžasná studená svetlo ružová, skvelá pre moju super svetlú pleť. Inak sú všetky ich lícenky veľmi silno pigmentované a voňajú po vanilke, určite ich ako prvokúpu odporúčam :) Ja som kupovala priamo v ich obchode v Londýne, ale dá sa objednať aj z ich stránky.

      Delete
  7. ja si prosim video, uz sa nan tesim!!!

    ReplyDelete
  8. To štěňátko je táák roztomilý! :)

    ReplyDelete
  9. Ta rtěnka MAC - co je to za odstín? :) jinak, růžovou já můžu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snob. A áno, to je mi úplne jasné :)

      Delete
  10. Ten lak od chanel má skvělou barvu, takovou, že se musí hodit snad ke všemu.

    K.

    http://paninky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ach koľko krásnej ružovej, najmä tie rúže majú skvelé odtiene! :) a psík na záver je rozkošný! :)

    ReplyDelete
  12. wow..máš perfektnú zbierku ružovej :) a lízatko samozrejme nesmie chýbať :D

    ReplyDelete
  13. krásné věci :) ten pejsek je úžasný ♥

    ReplyDelete
  14. to sou tak boží fotkyy! takový sladký ♥ a ten hafan..mno úžas :)

    ReplyDelete
  15. máš úžasný blog! objavila som ho len teraz ale už som stihla pozrieť niektoré príspevky a fakt super :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Skvelá zbierka rúžovej, a lízatko keď chýba... tak je to o ničom:)A ten havonkoooo!Best!!! Inak tvoj blog som objevila včera ale bolo neskoro a už ho mám celý prečítaný. A poviem ti, asi to vieš: Je skvelý!

    ReplyDelete
  17. A večné šteniatko to by bol najlepší darček na narodeniny:)

    ReplyDelete