I'LL SAVE IT FOR ANOTHER RAINY DAY

6.1.12



It´s been raining for the last couple of days here in Brno, I didn´t really mind as I spend my days indoors these days and I just love rain on window sound, it´s very relaxing. Later today I had somewhere to go and when dressing up this skirt caught m eye. I got it from Danny Rose about two months ago but didn´t have a chance to wear it yet. I actually wasn´t sure I ever would, as it´s not really "me". It´s really huge too, I had to pin it, tuck it and belt it so it wouldn´t fall off me. BUT - it´s an exclusive piece from Versace for H&M which I won in a competition, it was in fact only worn on a runway in NY and I just can´t bring myself to give it away yet, it´s very precious to me. The only other color I added to the outfit was a pink lipstick. I kept the rest simple not to feel like like a rainbow. You can already tell I don´t wear much colour. It was just perfect for today´s dark, grey, sad, rainy atmosphere. I´ll save it for another rainy day.

---

Posledných pár dní nám v Brne pršalo, čo mi nevadilo, pretože tieto dni trávim doma v teple a suchu, a navyše milujem zvuk dažďa bubnujúceho na okná, je to veľmi upokojujúce. Keď sme však poobede museli ísť s priateľom von, padla mi do oka táto suknička. Mám ju od Danny Rose už asi dva mesiace, ale ešte som nemala príležitosť nosiť ju. Vlastne som si ani nemyslela, že by som si ju niekedy aj naozaj obliekla, vôbec nie je "ja". Navyše je mi obrovská, musela som ju vzadu na páse poprekladať, pospínať a opásať aby mi nepadala. Je to však naprosto jedinečný kúsok z Versace for H&M, ktorý som vyhrala v súťaži, ktorý nebol v kolekcii ale iba na new yorskej módnej prehliadke, takže naozaj nemám to srdce zatiaľ ho dať preč, je príliš vzácny. Jedinú ďalšiu farbu ktorú som k takejto (pre mňa) farebnej bombe zvládla bol ružový rúž, zvyšok musel byť jednoduchý. Na dnešný šedý, pochmúrny a upršaný deň však bola sukňa perfektná. Odložím si ju na ďalší.










( skirt - Versace for H&M exclusive, shirt - H&M, jewellery, boots - ebay, belt - Beyond Retro) 

28 comments:

  1. Perfektní :) určitě by byla škoda se jí zbavovat, když ti hrozně sluší!

    ReplyDelete
  2. Vyzerá na tebe skvele! Nedávaj ju preč, určite má obrovskú hodnotu. Páči sa mi ako si jednoducho skombinovala a prsteň a topánky sú krásne!

    ReplyDelete
  3. Páááni hned jsem si říkal že ta sukýnka je určitě od Versaceho for HM.Je krásná a velmi ti sluší,myslím žes ji velmi dobře zkombinovala...Taktéž si posledních pár dnů stěžuju na počasí ale déšť bubnující do oken zbožňuju.
    Děkuju za rady ohledně předplatného s dárky v časopisech.

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  5. Keď si prvýkrát ukazovala tú sukňu, hovorila som si, aká otrasná, vôbec sa mi nepáčila. Teraz keď ju vidím na tebe, mi príde úplne úžasná a normálne si budem hľadať podobnú a kombinovať ju ako ty. Ďakujem za inšpiráciu!!

    ReplyDelete
  6. ta sukna je uplne uzasne zladena :) milujem kolekciu od versaceho a na tebe je uplne uzasna ;)

    ReplyDelete
  7. Lucia to ty si vtedy nakoniec vyhrala tú súťaž?? A máš aj tie Versace topánky? Boli neskutočné, strašne som chcela vyhrať..gratulujem dodatočne :)

    ReplyDelete
  8. oh, no Tebe to v tej sukni veľmi pristane... a tie Versace boty, čo si vyhrala, tie kedy ukážeš? :)


    giveaway

    ReplyDelete
  9. jej, tak i sukně je obrovská? na co v tom hm myslej? tady tolik slonů ještě neni jako v usa:P...ale pořád lepší než drátem do oka...a i když sis s ní musela dát práci se zabráním, nezbavuj se jí, sluší ti

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  10. bezva sukně, celkově to vypadá super ♥

    ReplyDelete
  11. Ach tak tie topánky boli 41, o tri čísla väčšie než potrebujem, s tým už nenarobím nič, takže určite ich nosiť nebudem.. A sukňa je "iba" 36 ale nezdá sa mi, pretože zo mňa normálne padá. No neviem, že by som bola štíhlejšia ako modelka čo to predvádzala? haha
    A áno, pořád lepší než drátem, to je aké suprové české porekadlo :)

    ReplyDelete
  12. Great outfit I'm following :) hope you will follow back

    leopardinleather.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  13. áno tá sukňa je pekná, moc sa ti aj hodí ťa tak rozžiaruje, i keď prší :)

    ReplyDelete
  14. Sukňa sa mi nepáči, ale na tebe vyzerá prijateľne :) Si nádherná, a tie fotečky! Inak nádherné topánkyˇa aj všetko a mohla by si povedať, odkiaľ máš ten prstienok a možno ho aj ukázať zblízka? Presne niečo také hľadám.

    ReplyDelete
  15. ja sa chcem opytat, to ti nebolo zima vonku? :D

    ReplyDelete
  16. Emma, prstienok mám z eBay, môžem ti dať link na predajcu, a rada ho odfotím aj zblízka, ale až zajtra :)

    Zima mi nebola, priateľ mi držal kabát :)

    ReplyDelete
  17. Great look Lucia! But really an unusual colour for you! I'm the same though ;) black is mostly the best! XxX

    ReplyDelete
  18. sukna, boty , fotky BOZSKE!!!








    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway:)

    ReplyDelete
  19. Luci, tie topánky sú Jeffrey Campbell? :)

    ReplyDelete
  20. Lu, topánočky mám z eBay :) Zabudla som popis k veciam, hneď to napravím :)

    ReplyDelete
  21. Jsi nádherná :))
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. pristane ti to <3 + nádherný outfit

    ReplyDelete
  23. jeemin akože som ťa našla až teraz, pekný blog, máš môj follow!

    ReplyDelete