I WANNA BE SEDATED

28.1.12




V posledných dňoch je taká zima, že sa mi ani nechce zložiť (umelý!) kožuch a fotiť sa. Dnes som sa ale premohla, a priateľ ma rýchlo cvakol, pričom ma celý čas preklínal lebo mu omŕzali prsty. Mikinu Ramones od Ježiška som skombinovala s košeľou a koženým spodkom, podobne ako Nat z Natshells v nedávnom príspevku TU. Sestry sa nezaprú. Natálka ešte len začína, a svoj blog píše zo zábavy, popri škole v Prahe, a bude teda hlavne o outfitoch a móde. Určite sledujte, ja sama som zvedavá, ako sa jej bude dariť, veľmi jej držím palce! P.S. Natálka plánuje giveaway, len nemá zatiaľ komu dať ceny! :)

It´s been so cold for the last couple of days I didn´t even want to take my (fake!) fur jacket off and have photos taken. I braved the weather today though, my boyfriend quickly snapped some pics while bitching about his fingers freezing. I wore this Ramones sweatshirt with a shirt and a leather bottom, just like Nat from Natshells in a recent outfit post. Well, we are sisters after all. Nat´s blog is new, she enjoys blogging as a way of having fun while her studies in Prague, and will be posting mostly about fashion and outfits, as in her own words, she couldn´t really go on about a moisturizer for twenty minutes like me :)


zima!


na fotku bol použitý pixlr efekt "ramona" :)

jumper - H&M, shirt - Bershka, leggings, bag - eBay, shoes - Topshop


56 comments:

  1. ta kabelka a boty!:O sluší ti to:)

    ReplyDelete
  2. tá mikina s košeľou vyzerá skvelo a do toho ten rúž :) obdivujem ťa, že si zložila kožuch, lebo ja by som to vonku asi nedokázala ...

    ReplyDelete
  3. Kedy bola mikina kupena a maju ju este,nevies? A super outfit, iba taky jednoduchy, pekne!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No asi na Vianoce, keďže bola od Ježiška, treba čítať! Myslím že ju ešte zoženieš, ja som ju tam videla aj včera. A ďakujem :)

      Delete
  4. Hřeben zase nic?

    ReplyDelete
  5. pekný outfit:) hlavne tá kabelka..

    ReplyDelete
  6. Ten rúž ti veľmi pristane ;) a krásne boty :)

    ReplyDelete
  7. U Martiny V. se nemůžu zbavit dojmu špindírky, s nevkusnými hadry a mám pocit, jako bych na dálku z jejích retro šatů cítila parfém mojí prababičky. Její vlasy mi přijdou neustále neupravené, prostě nevím, jestli to je teď hit. Asi jo. Ty vypadáš moc nezdravě a bledě. Vizáž také nic moc - moc tomu nedáváte holky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pochybujem že Luciu alebo Martinu zaujímajú názory anonymov, ale vôbec teda nechápem, prečo názor ma Martinu vyjadruješ tu. Obidve sú krásne, a jediný kto "tomu moc nedává" si ty.

      Delete
    2. tiež som to s martinou nepochopila, ale má anonym pravdu,
      možno keby si sa trochu očesala, vystrela, bolo by to lepšie, ale až také kritické to nie je. Asi najviac to robia tie vlasy. Zoberme si takú paulinu, to je celé zlé -vlasy, malovanie,oblečenie...., ešte aj tie holé nohy v decembri!!!!
      inak pekné topánky.
      lena

      Delete
  8. Já bych se na takových botách zabila! Ale tobě to moc sluší :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Krásné fotky ! :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  10. perfektný outfit!a ten rúž ti veľmi pristane :)

    ReplyDelete
  11. jsi skvělá!:)..a mikina je boží:D*

    ReplyDelete
  12. hezké, koukla jsem se i k ségřě a evidentně se nezapřete! jen tak dál!

    GIVEAWAY!!!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. pekný blog.Tento štýl je mi veľmi blízky,chválim :)

    ReplyDelete
  14. Mikina je samozřejmě super,ale ta rtěnka! Úžasná barva! :)

    http://danidemantova.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Celé je to úžasné ako aj ty sama, ale ten rúž!!!!!!! Aký to je???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ďakujem za pochvalu!! :) Rúž je Rimmel Kate 02, mám ho nový len zopár dní, milujem tú farbu a určite mu v krátkom čase venujem samostatný post :)

      Delete
  16. jnhjrtklghkrtgnjekrtnbrt užasne Lucka <3

    ReplyDelete
  17. oo tato kombinacia moje srdce potesila :) lajk!

    ReplyDelete
  18. Tie vlasy si mala aj predtym take vybledene na koncoch? O_o Ci to je nova moda? (zda sa mi, ze som to kdesi na nejakej blogerke uz videla, ale myslela som si, ze ma jednoducho odrasty). Vyzera to zvlastne...
    Outfit sa mi paci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, mám také už od začiatku blogovania a aj dávno predtým, ešte keď to u nás "neletelo" :) Je to odfarbené. Aspoňže outfit sa ti páči :)

      Delete
    2. Som to potom musela prehliadnut :) Nevyzera to zle len mam pocit, ze to tvoje pekne dlhe vlasy zbytocne skracuje.

      Delete
  19. ste skvelé, aj ty aj segra :) mohli by ste mať blog spolu !
    a tá mikina je skvelá, ale nekúpila som si ju lebo ako som videla u nás v škole, nosí ju strašne veľa báb, a aj také prípady čo ani Ramones nikdy nepočuli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je najlepšie, keď niekto nosí tričká s kapelami o ktorých nemajú ani páru :) Spolu zatiaľ blog mať neplánujeme, ale spolupráca v budúcnosti nie je vylúčená :)

      Delete
  20. Prepáč Lucka že sa tak hlúpo pýtam, ešte k tomu keď to bol darček, ale nevieš koľko tá mikina stála? Idem zajtra nakupovať s skočím aj do H&M a chcela by som vedieť, ći sa mi ešte zmestí do rozpočtu, alebo mám na ňu rovno zabudnúť :) Pozerala som sa na ich web stránkach ale neviem to nájsť....Ďakujem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, máš pravdu, ani ja som to teraz na ich stránke nenašla... neviem presne koľko stála, ale myslím že okolo 25 €, kupovaná bola na Slovensku :)

      Delete
  21. udelame change! ty mi das sve nohy a ja tobe....ehm pusu?

    ReplyDelete
  22. hm tak asi jste ještě neviděly špindíru...já jsem poměrně dost velkej pedant na upravenost a tzv. čistotu člověka. a teda u L. toto nepostrádám...vy když jdete ven s rozpuštěnýma vlasama tak je máte stále uhlazené jako když si je čerstvě pročešete? anebo myslíte, že L. si má před každou fotkou peclivě upravavovat každou řasu, a vlásek?
    jsi opravdu nádherná, malokterá blogerka me baví jako ty, je to všechno na jedno brdo buďto nějakej uniformní směr blogerů, anebo úplne patlanice kdy se ti lidi asi řiděj heslem "hodne ma sebe cokoliv jen at jsme JINÍ..."
    jsi skvelá a PROSÍM hod post o rtence co nejdive :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja môžem teda čestne prehlásiť, že hygienu dodržujem :D a samozrejme že sa upravujem - ráno. Ako vyzerám po pár hodinách (ako na fotkách), s tým už nič nenarobím a cez deň mám na práci dôležitejšie veci ako upravovať si vlasy, a vlastne mi je to aj jedno, strapaté vlasy ma vôbec ale vôbec netrápia :)
      A som rada že máš blog rada, vždy sa strašne teším keď mi to niekto povie, lebo o tom to celé je! :) Takže ti ďakujem za podporu a o rúži napíšem v najbližších dňoch, sľubujem! :) L.

      Delete
  23. Ako sorry ale keď sa už fotíš, mohla by si si dať tú námahu, aspoň kvôli svojim čitateľom, a venovať 10 sekúnd tomu aby si si aspoň rukou prehrabla vlasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale potom by to už nebolo autentické ;) Veď ja nie som žiadna modelka, iba sa cez deň odfotím a ukážem čo mám na sebe. Načo okolo toho robiť taký cirkus a začať sa predtým líčiť, česať a upravovať?

      Delete
  24. Páni v takové zimě bych kraťásky asi nevytáhla, natož sundala bundu! Máš můj obdiv, já bych i za tu chvíli asi umrzla! :D :) Ale vypadáš úžasně, moc ti to sluší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kraťásky by som nevytiahla ani ja, ja mám legíny a pod nimi vlnené pančuchy :)

      Delete
  25. zapomněla jsi napsat, kde a za kolik sehnat takový nohy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vďačím topánkam, inak sama zháňam nejaké lepšie nohy:)

      Delete
  26. krásný outfit <3 chci tu mikinu :D

    ReplyDelete
  27. wow velmi pekny outfit ! a ta kabelka je priam uzasna :)

    http://makeup-and-fashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. tohle ti opravdu sluší :)a mikina se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  29. ramones <3 zamilovala jsem se do tvého blogu !!

    ReplyDelete