HELP ME!

3.1.12


Už dlho som mala naplánovanú malú zmenu vizáže blogu, a včera som sa k tomu konečne dostala. Sú to iba malé zmeny, ale verím že vďaka nim sa tu budete cítiť lepšie. Dúfam že sa vám tu páči! Dnes by som vás chcela poprosiť o pomoc, a to pomôcť mi vybrať kresbičku, ktorú by som umiestnila na nový banner. Výber som zúžila na tieto dve:


Chcela som nejaký skôr zaujímavý ako pekný obrázok, nejde mi o to, kde vyzerám dobre a kde zle, skôr o to, aby sa hodil k "charakteru" blogu, ak viete čo myslím. Proste ktorý by sa sem hodil viac a ktorý sa viac páči vám. Momentálne je tam číslo dva, dala som ho tam náhodne, len aby tam zatiaľ niečo bolo. Budem vďačná ak mi poradíte!

Ďalej mám takú novú správičku - v paneli v štítkoch napravo je teraz aj "Videos & Tutorials". Ešte sa naň kliknúť nedá, pretože je prázdny, ale už v najbližších dňoch pre vás prichystám prvé video. Ešte si nie som istá o čom :) ale chodia mi otázky, na ktoré si myslím že bude lepšie zodpovedať videom ako napísať dlhý článok. Povedzte mi ale, či vôbec o takéto videá stojíte a či vás bavia pozerať na iných blogoch. A ak na mňa máte nejaké otázky alebo nápady k videám, budem rada ak ma inšpirujete v komentároch alebo cez formspring.

Ďakujem 

23 comments:

  1. č. 1
    Videá sú super nápad, ja ich pozerám veľmi rada! Celkom by ma zaujímali veci okolo vlasov, máš ich veľmi pekné, potom som na formspringu videla že sa ťa niekto pýtal či urobíš príspevok na whats in my make up bag, tak to by ma napríklad zaujímalo veľmi. Alebo napríklad tvoja zbierka topánok či oblečenia, alebo ako si robíš takú rovnú očnú linku! ... vlastne by ma zaujímalo všetko :)

    ReplyDelete
  2. ta prvni fotka se mi libi vic:) a na video se tesim:))

    ReplyDelete
  3. Tu dvojku bych nedávala, protože ten postoj, kterej na ní máš je uzavřený, nedobytný, trochu smutný nebo to taky vypadá, že spíš.
    Jednička oproti tomu je otevřená a pozitivnější.
    Ale dej si tam, co chceš. To,co Tě líp vystihuje.
    Jinak já o videa určitě stojím- hlavně o líčení.

    ReplyDelete
  4. Obe sú krásne ale 2ka my príde krajšia rak éterická ...1tka ...skôr taká nedobytná kráska s moc veľkým sebavedomím

    ReplyDelete
  5. jednoznačně 2!!! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mně se asi taky víc líbí ten první obrázek a videa určitě nikomu vadit nebudou :)

    ReplyDelete
  7. mne sa viacej páči s tým copom :))

    ReplyDelete
  8. Jsem pro 1. obrázek.
    A jsem rozhodně PRO videa.

    ReplyDelete
  9. mne sa moc tá úprava nepáči, no vybrala by som jednotku :) na tej druhej fotke vyzeráš tak nejak, akoby hanblivo a to sa myslím k blogu a k tebe nehodí :D (samozrejme to myslím v dobrom :)

    ReplyDelete
  10. určite dvojku!
    video by som si určite pozrela, takže sa teším :)

    ReplyDelete
  11. za mna dvojku skor ta vystihuje,

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja som rozhodne za c.2 a uz sa tesim na videa:-)
    Tina

    ReplyDelete
  13. Druhý obrázok je super. (:

    ReplyDelete
  14. Mně se líbí fotka číslo 2

    ReplyDelete
  15. mne sa viac paci jednotka, aj si myslim ze sa sem viac hodi :) ale to je subjektivne, hlavne je to, co sa paci tebe :)

    ReplyDelete
  16. Dvojka.
    A videá by určite potešili.

    ReplyDelete
  17. Lucko chválím!Vážně moc pěkné.Tvůj nový design se mi velmi zamlouvá:-) Obrázky se mi líbí oba dva ale přece jenom je možná o chlup pěknější dvojka.Na videa se také těším..S přáním pěkného dne Czech Blondýn

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ďakujem za názory, dôverujem vám a vyberám si dvojku :) Ďakujem aj Eve za skvelý nápad Whats in my make up bag, je to jedna z otázok ktorú som už dostala takže sa jej budem venovať :)

    ReplyDelete
  19. druhý obrázok sa hodí podľa mňa k blogu omnoho viac :)

    ReplyDelete