DELICATE

12.1.12



I do love me a good piece of statement jewellery, they just help make (or break) the outfit. I never underestimate the power of a big accessory, but less is more sometimes and that´s when I appreciate pieces like these. H&M, 4.95 € (current collection).

---

Výrazné statement kúsky bižutérie môžu dotvoriť (alebo pokaziť:) celý outfit. Sila veľkých doplnkov je obrovská, ale sú chvíle, keď menej je viac, a práve vtedy milujem kúsky ako tieto. H&M, 149 kč / 4.95 € za každý (z aktuálnej kolekcie).



Zvyšok outfitu zajtra...

15 comments:

  1. taky jsem si pořídila skvělý náramky z háemka :)

    ReplyDelete
  2. Jsou moc hezký, miluju náramky všeho druhu :)

    ReplyDelete
  3. Ty náramky jsou moc krásný :)

    ReplyDelete
  4. soo pretty! i love the gold one(:

    Christal,
    fashion-forthesoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. a coze to mas na sebe za kabatik? ukazes v plnej velkosti?:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasné, keď sa k tomu dostanem ukážem celý outfit, asi zajtra ráno :)

      Delete
  6. velmi su pekne, ale sj kabatik sa mi moc lubi :)

    ReplyDelete
  7. ja naramky nemozem nosit, lebo su mi vsetky strasne velkee :-//// ich mam az pri hankach a nie tam kde by mali byt - na zapesti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ťa poteším, zrovna tieto sú na najmenšom nastavení malinké - inak mávam aj ja ten problém, mám tenké ruky. :)

      Delete
    2. som rada, že nie som v tom sama ;D

      Delete
  8. krasny naramok...ja ich síce nenosím, ale už som na pár kúskov pokukovala v obchodoch :o)

    ReplyDelete
  9. hm hm hm..ten je ale pekny :)

    ReplyDelete
  10. Velmi pěkně to vypadá.Už se těším na zbytek outfitu který bude pokud správně vidím kombinovaný s kožíškem,takže moje očekávání jsou dvojnásobná.Už teď však vím že se mi určitě bude líbit :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete